Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009
ΝΟΥΜΕΡΟΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ!
Στην πρώτη εβδομάδα της σεζόν, η εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους κατέγραψε ΤΜΛ 1.5%, ποσοστό που πρέπει να θεωρείται αρκετά χαμηλό. Σαν να μην έφτανε αυτό, στη 2η εβδομάδα της σεζόν υπήρξε πτώση κατά 0.1% στην ΤΜΛ! Όσο για το γενικό μερίδιο τηλεθέασης, τα ποσοστά ανήλθαν στο 13.6% και 12.2% για πρώτη και δεύτερη εβδομάδα αντίστοιχα. Άρα και σ' αυτά τα ποσοστά υπήρξε πτώση. Τώρα το τι φταίει, είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο. Είναι η ώρα προβολής, η θεματολογία, είναι οτιδήποτε άλλο, δε ξέρω... Σε λίγες εβδομάδες θα δούμε και πάλι τα ποσοστά, αν θα ανέβουν ή αν θα σημειώσουν κι' άλλη πτώση!
Στη χθεσινή ανάρτησή μου, αναφέρθηκα σε διάφορες κόντρες, γύρω από τις διάφορες Κυπριακές σειρές... Σήμερα θα αναφερθώ σε μια άλλη κόντρα γύρω από 2 Κυπριακές παραγωγές: "Καλημέρα" και "Επτά Δέκα".
Στην περσινή σεζόν, αναφέρθηκα μια φορά στα ποσοστά των 2 πρωινών εκπομπών, όπου νικήτρια ήταν η Μελενεγάκη με την "Καλημέρα" της. Φέτος, τα ποσοστά, για τις 2 πρώτες εβδομάδες της σεζόν, έχουν ως εξής...
Όπως βλέπετε και στο πιο πάνω γραφικό, καθαρά κερδισμένη σ' αυτή την κόντρα, βγήκε η Μελενεγάκη, τόσο στην πρώτη εβδομάδα ταυτόχρονης προβολής των 2 εκπομπών, όσο και στη 2η. Παρόλα αυτά, το "Επτά Δέκα" ανέβασε την ΤΜΛ στη 2η εβδομάδα, ενώ το "Καλημέρα" είχε μια μικρή πτώση από την 1η στη 2η εβδομάδα. Αυτό ισχύει και για το γενικό μερίδιο τηλεθέασης. Τώρα αν αυτή η άνοδος για το "Επτά Δέκα" συνεχιστεί και μπορεί να πλησιάσει το "Καλημέρα" θα φανεί στις επόμενες εβδομάδες...
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.