ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΕΜΠΤΗ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21.15 ΡΙΚ ΕΝΑ
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΑΒΒΑΤΟ 16.15 ( ΚΑΙ ΤΑ 3 ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΜΑΖΙ- ΡΙΚ ΕΝΑ)
Κοινωνική σειρά 120 επεισοδίων
Σενάριο Χρυστάλλας Κουλέρμου
Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς τα γυρίσματα της σειράς ‘Επικίνδυνη Ζώνη’ που θα κάνει πρεμιέρα στις οθόνες μας στις 14 Οκτωβρίου από το ΡΙΚ1. Τα γυρίσματα γίνονται σε 15 διαφορετικά σκηνικά που βρίσκονται στο στούντιο της εταιρείας παραγωγής. Επιπλέον, γυρίσματα γίνονται και σε άλλα πέντε διαφορετικά σπίτια στη Λευκωσία.
Όσον αφορά στα εξωτερικά γυρίσματα, πολλά από αυτά αρχίζουν αργά το βράδυ και ολοκληρώνονται τις πρώτες πρωϊνές ώρες καθώς η σειρά περιλαμβάνει αρκετές βραδυνές σκηνές με έντονη δράση και καταδίωξεις στους δρόμους της Λευκωσίας. Μερικά από τα γυρίσματα που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί είναι στις κεντρικές φυλακές, σε νοσοκομείο και σε κοιμητήριο.
Πρόκειται για κοινωνική καθημερινή σειρά και αυτό που αναμένεται να την κάνει να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες σειρές είναι τα αστυνομικά στοιχεία και η έντονη δράση. Το σενάριο έχει πολύ ενδιαφέρουσα πλοκή και μέσα από τα 120 επεισόδια της σειράς θα αγγίξει θέματα όπως η διαφθορά, η δίψα για εξουσία και χρήμα, ο συνεχής αγώνας για απονομή δικαιοσύνης, η αδικία σε βάρος αθωών πλην αδύναμων ανθρώπων, η εφηβεία και τα προβλήματα της αλλά και οι ερωτικές σχέσεις και η απιστία.
Παρόλο που ο Ιωσήφ Μαρινάκης δεν αποδέχθηκε τελικά την πρόταση του κρατικού καναλιού, εντούτοις το καστ της σειράς είναι πολύ δυνατό και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους φιγουράρουν τα ονόματα του Αντρέα Βασιλείου, του Βασίλη Μιχαήλ και του Χριστόδουλου Μαρτά. Το υπόλοιπο καστ συμπληρώνουν οι Δημήτρης Ξύστρας, Έλενα Δημητρίου, Μαρία Μαστρίδου, Έλενα Παπαδοπούλου, Πέτρος Κονόμου, Γιάννης Κόκκινος, Ρεβέκκα Αποστολοπούλου, Γιολάντα Χριστοδούλου, Αντρέας Κουτσούμπας, Αντρέας Νικολαϊδης, κ.α.
Σκηνοθεσία Δέσπω Καρπή και Αμάντα Πελεντρίδου
Το τραγούδι της έναρξης έγραψε ο Χρίστος Παπαδόπουλος και ερμηνεύει ο Νίκος Οικονομόπουλος.
Η άποψή μας:
Μία άποψη για τη σειρά ήδη διαβάζουμε –αν έχετε διαβάσει τα προηγούμενα- από το ίδιο το κανάλι που την προβάλλει, αφού αντί για δελτίο τύπου, το ΡΙΚ προτίμησε στη συγκεκριμένη περίπτωση να κάνει τηλεκριτική, την οποία φυσικά δε θα την αφήσουμε να πέσει κάτω. Διότι όταν όλες σχεδόν οι κυπριακές σειρές το έχουν ρίξει στο αστυνομικό με τον Τοκαρή να λαβώνει σε ένα πλάνο Τζώρτζογλου και Νικολαϊδου μαζί στον α' κύκλο και στον β' κύκλο να τους ανασταίνει και τον Οδυσσέως από την άλλη να έχει εμπνευστεί ένα Νυχτερίδα που κρατάει με ένα «πιστολούι» ομήρους τον Μπεγνή και τη Μιχαήλ, πώς έρχεται το ημικρατικό και μας λέει: «αυτό που αναμένεται να την κάνει να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες σειρές είναι τα αστυνομικά στοιχεία και η έντονη δράση»; Σε ποιά ακριβώς εποχή έχει σταματήσει ο χρόνος εκεί στην Αγλατζιά; Στην «Πλατεία»; Το κανάλι επίσης πριν πούμε οτιδήποτε εμείς και τους χαλάσουμε τη διάθεση, μας ενημερώνει για την ενδιαφέρουσα πλοκή του σεναρίου που θα ολοκληρωθεί σε 120 επεισόδια. Προφανώς εκεί στο ίδρυμα ζουν ακόμη τη ρομαντική εποχή της τηλεόρασης όπου η οικονομική κρίση, οι εθελούσιες έξοδοι και τα νούμερα τηλεθέασης φαντάζουν το ίδιο άγνωστα όσο και η ίδια η τηλεόραση για τους ανθρώπους των σπηλαίων. Δε λέω, εμένα μου αρέσει αυτή η ρομαντική όψη των πραγμάτων όπου κάνουμε το κέφι, τη δουλειά μας χωρίς άγχος για την όποια αποδοχή του κόσμου, αλλά θα μπορούσε να πει κανείς ότι εδώ έχει γίνει και το άλλο: τώρα που λήγει η συνεργασία με τον ALPHA, βρέθηκαν εκεί στο ΡΙΚ σε δύσκολη θέση και μη ξέροντας τι να κάνουν τόσο χρήμα που περισσεύει, βρήκαν λύση! Εύχομαι όμως να ισχύει το πρώτο! Και γυρνάμε στην «ενδιαφέρουσα» πλοκή που δεν φάνηκε και πολύ στην πρεμιέρα που θα μπορούσε εκτός απο «πρεμιέρα» να την πει κανείς ‘media res’. Κάπως έτσι στη μέση των πραγμάτων άρχισε το εργάκι, σα να λέμε δηλαδή «πού είχαμε μείνει;»! Τίποτα πρωτότυπο από άποψη σεναρίου, τίποτα που να μην έχουμε ξαναδεί, αν και οι σκηνές και τα ήθη της κοινωνίας είναι ιδωμένα με αρκετό ρεαλισμό και μπορεί να σε κερδίσουν μαζί και με την διάθεση για χιούμορ, αλλά και πάλι η απουσία ξεχωριστής γραφής και δικής του ταυτότητας, το ότι είναι κάτι που φαίνεται πως θα αναλωθεί στα ίδια και στα ίδια, είναι αρκετά στοιχεία από μόνα τους για να απωθήσουν τον τηλεθεατή. Τώρα για το «καστ» όχι πως αν έπαιζε και ο Μαρινάκης θα λέγαμε τίποτα άλλο, αλλά «δυνατό» δε θα το λεγες. Θα λεγες για να δούμε ποιοί ηθοποιοί έχουν μείνει με μία δουλειά και ποιοί έχουν ξεμείνει από τα πέρσι εξαιτίας της «τροφικής δηλητηρίασης» που έπαθαν όταν δοκίμασαν τους «καραόλους»; Έτσι έκλεισε και το καστ, ο Μαρινάκης και που δεν ήρθε το ίδιο μας κάνει, μόνο ο ντόρος γύρω από τη συμμετοχή του στη σειρά προκάλεσε ένα ενδιαφέρον, το οποίο μας κόπηκε με το που άρχισε η σειρά. Τα σκηνικά και τα εξωτερικά γυρίσματα έπαψαν πλέον από το περσινό τρέιλερ του «για την αγάπη σου» και του «η ζωή είναι ωραία» να συμπεριλαμβάνονται στα ατού μιας σειράς, καθότι πλέον είναι δεδομένο ότι οφείλει κάθε σειρά που σέβεται τον εαυτό της και τον τηλεθεατή της να τα διαθέτει, το σενάριο συμπαθητικό αλλά μια από τα ίδια, οι ηθοποιοί δευτεροκλασάτοι -ό,τι απέμεινε ανάμεσα στη διανομή sigma και ant1- και οι γυναίκες στο πηδάλιο της σκηνοθεσίας και του σεναρίου. Μπαίνει κανείς έτσι σε επικίνδυνη ζώνη;
Συν
-το καλό λαϊκό τραγούδι που ερμηνεύει ο Νίκος Οικονομόπουλος (γειά σου ρε Νίκο!)
Πλην
-τα τεχνικά προβλήματα στους τίτλους αρχής στην πρεμιέρα της σειράς
-κάποιες ατάκες που δεν προσέχτηκαν και πολύ και ακούστηκαν άσχημα
Να το δω;
Τα ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ και η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ βρήκαν ακόμη ένα ανταγωνιστή, μόνο που δεν παίζουν την ίδια ώρα ούτε στην πρώτη προβολή ούτε στην επανάληψη! Έτσι αν είστε φαν του ημι-καθημερινού κοινωνικοαστυνομικού, έχετε ακόμη μια επιλογή! Άλλωστε ο προγραμματισμός των καναλιών το επιτρέπει. Στην πρώτη προβολή βλέπεις ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, στις 10.15 ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ και τα μεσάνυχτα με ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΖΩΝΗ σε στέλλει το ΡΙΚ για ύπνο. Πώς τα καταφέρνουν έτσι, μου λέτε; Επίτηδες το κάνουν;
αξιολόγηση: 6,5/10