Καλύτερο το μοντάζ και η σκηνοθεσία στα δύο επεισόδια του πρώτου ριάλιτι μαγειρικής στην Κύπρο, «Καλή μας Όρεξη» που προβλήθηκαν την περασμένη βδομάδα, αλλά τα love bites συνεχίζονται και μια σαλιαρίστρα θα φαινόταν χρήσιμη στους δύο παρουσιαστές που ξαφνικά την έχουν δει τηλεαστέρες· σε μια προσπάθεια να ανέβουν κι άλλο τα νούμερα, η Στέλλα αποκαλεί τον Χρίστο «μωρό» και αυτός «αγάπη», φτιάχνουν σκετσάκια, που τα παίζουν στο σπίτι και στο super market, με τις ευλογίες κατά που φαίνεται του σκηνοθέτη τους Πάρη Προκοπίου, ο οποίος και πάλι εμπνέεται από τον Γιώργο Τσιάκκα (πως την έχεις δει έτσι ρε Πάρη;, ε, πώς αλλιώς εξηγείται το «σουτ! μυστικό»;- και αποκαλύπτουν πολύ προσωπικές τους στιγμές κατά τη διάρκεια των συζητήσεων γύρω από το τραπέζι.
-> Αυτά προφανώς τους είπαν να κάνουν και αυτό κάνουν: μαγειρεύουν, τρώνε και συζητάνε χαλαρά με τους φίλους τους και για να δέσει το γλυκό διαφημίζουν και τη σχέση τους. Μόνο που ο Χουλιάρας δεν σκέφτηκε ότι οι δυό τους τώρα κάνουν τα πρώτα ουσιαστικά τους βήματα στο χώρο, κρατώντας για πρώτη φορά δική τους εκπομπή και κάνουν το λάθος να μας τους παρουσιάζουν στο γυαλί με ένα τρόπο λες και πρόκειται για την επαγγελματική επανασύνδεση της Ελένης Μενεγάκη και του Γιάννη Λάτσιου! (που ωστόσο αυτοί συνεχίζουν από μακριά και αγαπημένοι)
Για να τους καθησυχάσουμε όμως, τους λέμε ότι η εκπομπή είναι μια χαρά σε γενικές γραμμές γι’ αυτό και στις επόμενες εκπομπές δε χρειάζεται να δούμε ας πούμε τη Στελλίτσα με τον Χρίστο να τρώνε πρωϊνό στο κρεβάτι ή να νταντεύουν το νεογέννητο... Είπαμε ριάλιτι και meg-άλος αδελφός, αλλά τα νούμερα δεν είναι και τόσο απελπιστικά για τόσο λαϊκισμό...
η Μελενεγάκη ξεκίνησε νωρίς την προπόνηση!
η ώρα είναι 10.00 το πρωϊ ακριβώς και η φράου Μέλανη Στέλιου διακόπτει τον μάστρε κουτσομπόλη Γιώργο Μιχαήλ, που είναι έτοιμος να πει κάτι για την Έλλη Κοκκίνου, για να κλείσει την εκπομπή. «Όχι, δε θα το πεις, πρέπει να κλείσω».
->η Μελενεγάκη ξεκίνησε από τώρα την προπόνηση για την πάσα που θα δίνει στο πρότυπό της, Ελένη Μενεγάκη σε τρεις μήνες από τώρα και έχει αρχίσει να μείωνει το χρόνο της εκπομπής και φαντάζομαι κάθε μέρα από δω και στο εξής θα κλείνει πιο νωρίς.
Τι και αν η Αναστασία (Δήμητρα Δημητρίαδου) επαναλαμβάνει σε κάθε ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ την σπαστική ατάκα «ένα παιδί», «ένα παιδί» στο flashback με τον Κωνσταντίνο (Αχιλλέα Γραμματικόπουλο), τι και αν η πλοκή είναι πολλές φορές αργή και βασανιστική, τι και αν μάθαμε τις ατάκες από τα χιλιοπαιγμένα flashbacks, τι κι αν κάνουμε μαύρα μάτια να δούμε τον πρωταγωνιστή της σειράς Μέμο Μπεγνή – του οποίου η συμφωνία ήταν προφανώς για να πρωταγωνιστεί κάθε 4 επεισόδια και όχι κάθε ένα..., δε βαριέσαι , εγώ έχω πορωθεί με τη σειρά: δεν είναι μόνο το ότι τα μυστικά που βγαίνουν κάθα μέρα στην επιφάνεια ξεπερνούν και αυτά της Εδέμ και σε κρατάνε συνέχεια εκεί, ο «φωσκολοακριτοκυρίτσικος–που λέει και ο Νομικός- κόσμος» που συνυπάρχει αρμονικά με αυτόν στο «κλείσε τα μάτια» του Παπακαλιάτη –η κόρη και η μάνα που τα είχαν με τον ίδιο άντρα- και του LOST –οι ήρωες μιλούν με φαντάσματα σα να μη τρέχει τίποτα-, είναι και αυτές οι ατάκες ρε παιδί μου που ακούς και δεν μπορείς να κρατηθείς από το πολύ γέλιο, όπως στην σκηνή με την Αναστασία (Δήμητρα Δημητριάδου), τον Μηνά (Χάρης Κκολός)και τη κόρη της πρώτης, Χριστίνα (Μαριάννα Σάντη) που συζητούν για τα γκομενιλίκια της μάνας.
Για πάρτε μια γεύση: (επεισόδιο 3, σκηνή ανάμεσα σε Αναστασία, Χριστίνα και Μηνά: η μάνα τα έχει φτιάξει με τον φίλο της κόρης της, εκείνη τους πιάνει μαζί και σε ένα flashback έχουμε διάλογο με ατάκες όπως οι πιο κάτω)
-να πάεις μέσα να συνεχίσεις τζι είνο που έκαμνες με τη μάνα μου
-α εν ναι ετσι όπως τα λαλώ, ούτε όπως τα θωρώ τα πράματα, εν να με φκάλεις πελλη, εν ναι;;;
-είσσιες τα τζαι με τη μάνα μου, εν ναι; Να τα κάμνεις εν αντρέπεσαι, να τα λαλεις αντρέπεσαι;;;
-ίντα που του κάμνεις τζαι προτιμά σε καλλύτερα που μένα;;;
-ε λογικό, έπρεπε να το ξέρω, μετά που τόσους άντρες που έχουν περάσει που το κρεβάτι σου, έχεις γίνει expert!!!
-ίντα που ναι, έσσιεις ίβτσιο, έσσιεις βίτσιο α;;;
η αγαπημένη μου σκηνή στην ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ και ακόμη έχουμε πολύ δρόμο....
Άντε και άλλα τέτοια κ. Ντίνο μας....
Νεαρή ηθοποιός του «ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» αποκαλύπτει στο ΓΙΑ ΣΕΝΑ και στη Χριστιάνα Αριστοτέλους τη φοβία της για το θάνατο, «που ίσως αποτρέψει την υλοποίηση των σχεδιών της σε νεαρή ηλικία» και η παρουσιάστρια κάνει σαν να έχει ανακαλύψει το χρυσό λέγοντας: «είναι σημαντικό που μοιράζεσαι αυτή τη φοβία μαζί μας».
Και γιατί είναι σημαντικό Χριστιάνα μου; Στην εκπομπή σου πήγε η γυναίκα, όχι στον παπά για εξομολόγηση!
ατάκα από ρεπορτάζ στο ΓΙΑ ΣΕΝΑ:
->που να βλεπ-ίζατε και το δικό μας σοκ με αυτά που ακούμε!
Την περσινή συνταγή ακολούθησαν και στην πρεμιέρα του φετινού «allan dallon» οι Μέμνων Σωτηρέλης και Γιώργος Ρούσος, δίνοντας όμως φέτος μεγαλύτερη βαρύτητα σε σκετσάκια που συνεχίζουν... να θυμίζουν ΑΜΑΝ, αλλά ήταν ομολογουμένως αρκετά πετυχημένα τα περισσότερα –υπήρχε βεβαίως και αρκετό υλικό για σάτιρα-, στα οποία μάλιστα σατίριζαν και εκπομπές του σταθμού τους –βλ. ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ- και το αποτέλεσμα της πρώτης εκπομπής μας ικανοποίησε αρκετά. Ευχόμαστε και η συνέχεια να είναι εξίσου καλή, αν και τεμπέληδες, όπως οι ίδιοι δηλώνουν.
Και μία απορία:
Το στούντιο των παιδιών γιατί φέτος θυμίζει στούντιο του ΠΕΣΤΑ ΣΤΟ ΜΑΜΑ τη δεκαετία του 90;
Δεν είναι μόνο οι ΑΝΤ1κοί που είναι συναισθηματικά δεμένοι με καναπέδες και τους χρησιμοποιούν σε κάθε παραγωγή τους. Στο allan dallon οι καλεσμένοι κάθονται στην «πολυθρόνα» της Ναστάζια από το «Βουράτε γειτόνοι»....πιο πολύ για πλάκα, απ’ ότι καταλαβαίνουμε, αλλά μάλλον εκεί δε θα κάνει το έπιπλο καλό φεγκ σούι. Δε την παίρνουν καλύτερα στα πλατό του ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, έτσι για γούρι, μπας και ανέβουν και τα νούμερα;
Στο ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ οι πρωταγωνιστές της σειράς ψάχνουν μια κοπέλα - συγχωρέστε με που δεν ξέρω λεπτομέρειες -και κάνουν έκκληση στον Παναγιώτη Δημόπουλο να παίξει το θέμα στην εκπομπή του για να βρεθεί.
->πρωινατζής είναι ρε σεις ο Δημόπουλος, όχι η Αγγελική Νικολούλη!
Απορία; Δηλαδή όταν οι sigma-τικοί αποκτήσουν τα προγράμματα του alpha, θα πετάγονται για γύρισματα του ΣΕ ΦΟΝΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ στα πλατό του καναλιού της Κάτζας;
Ωχ, ωχ, Βίκυ Χατζηβασιλείου κράτα γερά...
Πώς να γελάσουμε βρε Λώρη και Χριστιάνα μου με την Παντελού που τραγουδά στην πόρτα και η Μαλού της απαντά επίσης με τους στίχους του ίδιου τραγουδιού τη στιγμή που παρόμοια σκηνή παίχτηκε και πέρσι μεταξύ Ππινούς και Μαλούς ή πως να γελάσουμε με τους «γλωσσοδέτες» του Δημητρού όταν βλέπει τον Παπασκούλοκο-Παπαφλέσσα όταν την ίδια ατάκα ακούσαμε και πέρσι; Διότι την πρώτη φορά γελάς, τη δεύτερη ξινίζεις....
Άδικη επίθεση, για τα νούμερα που κατέγραψε στην πρώτη εβδομάδα το ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ –έχασε την πρωτιά από το δίδυμο Καραμέρος –Χαριτάτος του ΑΝΤ1-, δέχεται τις τελευταίες μέρες η Ελένη Μενεγάκη από όλα τα εχθρικά τηλεοπτικά μέτωπα –blogs, εφημερίδες και κανάλια- και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.- Πώς δηλαδή από αφελής και αυθεντική παρουσιάστρια που ήταν τόσα χρόνια έγινε φέτος σε λίγες μόνο μέρες ηθελημένα χαζή και στημένη ή πώς έχουν πάψει οι ξανθιές παρουσιάστριες να πωλούν επειδή «οι άντρες κατέκτησαν το 2009 το πρωϊνό» για την πρώτη εβδομάδα, αυτό δεν το καταλαβαίνω. Όπως επίσης δεν καταλαβαίνω πώς όταν η Τατιάνα βγάζει στην εκπομπή της τη δόκιμη μοναχή Ναταλία Λιονάκη κάνει «τατιανιές» ενώ όταν το θέμα το αναπαραγάγουν ο Καραμέρος και ο Χαριτάτος την επομένη επί μια ώρα –τάχα επειδή κάνουν ενημέρωση- το έχει πιάσει το θέμα το δίδυμο «στην πραγματική του διάσταση»; Ήταν βέβαια αναμενόμενο ότι οι αρνητικά προσκείμενοι απέναντι στην παρουσιάστρια και στο κανάλι της Κάτζας, θα διασκέδαζαν με τις πρωτιές του διδύμου στον ΑΝΤ1, αλλά ακόμη είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για ήττα της «βασίλισσας» όχι μόνο γιατί στη μάχη δεν έχουν κατέβει ακόμη όλοι οι αντίπαλοι, αλλά και γιατί η Ελένη είναι σίγουρο πως δεν έχει ανοίξει όλα της τα χαρτιά. Το ότι όμως τής κόστισε η αποχώρηση της Αργυρώς και το ότι η θεματολογία και οι καλεσμένοι έχουν αρχίσει να ανακυκλώνονται και να κουράζουν, είναι γεγονός και σε αυτό είναι που το δίδυμο κλέβει τις εντυπώσεις και δικαίως. Είναι όμως ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αντιδράσει η Ελένη, γιατί θα αντιδράσει είναι σίγουρο...
Το ΓΙΑ ΣΕΝΑ νοιάζεται για τη σεξουαλική αγωγή των παιδιών και η ψυχολόγος της εκπομπής Μιράντα Σιδερά προτείνει –στη 1.20 το μεσημέρι- τους κατάλληλους τρόπους με τους οποίους οι γονείς μπορούν να πληροφορήσουν τα παιδιά τους για το σεξ χωρίς ενοχές και χωρίς να τους πωλούν το παραμυθάκι του πελαργού.
Μόνο που η κ. Σιδερά έκαμε το λάθος και αντί να φέρει τα βιβλιαράκια που μιλούν για το σεξ και να τα παρουσιάσει, άρχισε να δίνει η ίδια παραδείγματα για το πώς να μιλήσουμε στα παιδιά και εκεί προφανώς επειδή δεν είχε έμπνευση και πρόχειρο παράδειγμα, τα είπε όλα χωρίς περιστροφές σε άπταιστη κυπριακή διάλεκτο, η οποία σε κάτι τέτοια αποδεικνύεται.... μαστόρισσα!
Έτσι κι εσείς αγαπητοί μου, όταν το παιδί σας σάς κάνει «πονηρές» ερωτήσεις και «σοκαρ-ίζεστε» και δεν ξέρετε πώς να του πείτε κάτι, πέστε το στα κυπριακά και εκεί να δείτε πόσα «πουλιά» θα αρπάξει στον αέρα!