Η ΕΡΤ είναι εδώ

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2009

Η Αίγια πάει διακοπές

Καλησπέρα χωρκανοί!

Έσιει που τούντα σπόιλερ δαμέ που κάτω. Άμα εν θέλετε να τα αμπλέψετε, ξαναελάτε που εννά δείτε το επεισόδιο.

Πρώτη φορά νομίζω τελειώνει κύκλος Κυπριακής σειράς που να αφήνει την πλειοψηφία των τηλεθεατών με θκυό σίηλη καμένα να καρτερούν την συνέχεια. Η Τηλεκοντρόλ έδωκε συνοπτικά τες εξελίξεις στην εψεσινή Αίγια, τζαι εννά τες επανάβω με τες δικές μου εντυπώσεις. Το λοιπόν.

1. "Να το φκάλετε Ανεζού"

Έτσι μας ανακοινώθηκε επίσημα τζαι μεταφυσικά οτι όντως, εν καλά που εκαταλάβαμε, ο νεουλλιατός τζαι τα στρεψίματα εν ήταν που το άγχος. Εκτός που το κλίφχανγκερ του τι εννά γινεί τωρά [ποιού εννά πει οτι εν το μωρό; εννά μπορέσει να έρτει πίσω ο Λεοντής;] μάλλον αποκλείει την περίπτωση να εν ο Λεοντής ο γιός της Πελλομαλούς- γιατί μετά ήταν να μπουν στα χωράφκια των βιβλίων της Άντρης Πολυδώρου.

2. "Εν είμαι. Εκάμαν με."

Ώστε. Ο ξένος ο άρκοντας που εμπήκε στο παλιό αρκοντικό [τζαι εννά τους μείνει αγκονίν ως το τέλος της σεζόν όπως επροφήτευσε ο Μιχαήλης] εν Αντωνής, τζαι συμφωνώ με τον Νικόλα που εσχολίασε χτες οτι μάλλον εν ο παρολλίον γαμπρός της Μαλούς τζαι τζύρης του μυστήριου γιού. Αν δεν κάμμω λάθος, εν εξέραμε ως τωρά γιατί έφυεν τζαι άφηκεν την- αν τον "εκάμαν" ξενοχωρίτη όπως είπε στον Παπασκούλουκο, μήπως ήταν δουλειά τζαι τούτη του Μιχαήλη [που τελικά εν πιο σατανικός τζαι που την Ξενού];

3. "Η κόρη σου η Ππινού τζαι ο μισταρκός ο Δημητρός-" "-εν χωνεύκουνται, ξέρουμε το."

Ευτυχώς δηλαδή που σε τούτο το χωρκό εν αφήννει κανένας τον άλλο να τελειώσει την πρόταση του. Έσιει δίκιο η Τηλεκοντρόλ- επέριμέναμε το, τζαι μάλιστα πως τζαι πως. Επιτέλους τούτη η ιστορία περνά σε άλλο στάδιο μια τζαι ως τωρά εφαίνετουν να εχρόνιζε χωρίς λόγο. Τζαι προκαλεί ακόμα μια μεγάλη ερώτηση- ποιός κάμμει κοκ στο Παλιοχώρι; Είσιε το 1909 Ζορμπά;

4. "Ήρταν οι αστέρες!"

Τζαι ο Γιώρκατσος έμεινε με τα θκυό σίηλη καμένα. Έπρεπε να το περιμένουμε πως την μια φορά που αποφάσισε να βάλει φτιν τις Τζιένης εν θα του έφκαιννε σε καλό. Την ώρα που του έδωκε το γράμμα πάντως αμέσως εσκέφτηκα "Α Παναήα μου!" Εν εφκαιρία τωρά η Τζιένη τζαι παραπάνω η Αλισαβού να εξελιχτούν λλίο σαν χαρακτήρες. Κάποια ψηλομούττα μπορεί να μάθε να εκτιμά καλλύτερα τους μισταρκούς τους φτύρηες [άμπα τζαι εν οι φτύρες που φταιν για το πρόβλημα του με τες γεναίτζες;].

5. "Εν έπρεπε να σου πουλήσω ψέματα τζαι παραμύθκια."

Είδετε; Εφαίνετουν πως που την στιγμή που αρκέψαν να περιπέζουν την Ορθοδοξία εκάμαν τεράστιο λάθος, τζαι ο Λεοντής τουλάχιστον φαίνεται να καταλάβει πως παρόλο που εν είσιε επιλογή εν εφέρτηκε σωστά. [Έτσι εν το καλό γράψιμο κοπέλλια, τζαι οι καλοί κάμμουν απάισια πράματα]. Στη συζήτηση του Λεοντή με την Ορθοδοξία είδαμε έναν που τους καλλύτερους διαλόγους της σειράς, μια στιγμή όπου εφάνηκε καθαρά πως κάτω που το σουρεαλιστικό χιούμορ τζαι την συμπεριφορά καρικατούρας οι σενναριογράφοι εχώσαν καλά σασμένους τζαι δομημένους χαρακτήρες που διούν την ευκαιρία στους ηθοποιούς να εν ηθοποίοι.

Τέλος: "Ευλόγησων και τους αδερφούς ημών που εννά φαν που πάνω τους"

Που την αρκή του επεισοδίου ο Παπασκούλουκος έκαμεν έναν γεμάτο "ιν τζόουκς" αγιασμό για το τέλος του κύκλου κατεδαφίζοντας οτι ντουβάρκα είχαν μείνει που τον τέταρτο τοίχο της σειράς. Τζείνα αφήνω τα στην μπάντα γιατί λλίο καύχημα, ειδικά άμα οι εκτός οθόνης Ορθοδοξίες τρων που πάνω τους, χρειάζεται.

Όσο για το θανατικό, εν είχαμε καμιά νέα απάντηση, πλέον ξέρουμε ποιός έκαμε τι. Η μόνη νέα απάντηση ήταν στην επι μέρους ερώτηση πώς επέθανε τελικά ο Παπαναστάσης. Εν εθεωρούσα οτι υπήρχε ερώτημα [είχα καταλάβει οτι επήε που το φόο του], αλλά η αποκάλυψη οτι εν άντεξε η καρκιά του όταν έμαθε την αλήθκεια για το θανατικό εν ωραία προσθήκη στο "νόημα" της σειράς. Η Πελλομαλού γίνεται τωρά όι μόνο ο μόνος χαρακτήρας που εν σταματά ποττέ να ρωτά, αλλά τζαι ο μόνος που αντέχει την αλήθκεια τζαι εν αρκετά δυνατή για την μολοήσει άμα έρτει η ώρα. Μάλλον "του γρόνου έτσι τζαιρό". Εχτός τζαι αν εν άλλα τα σχέδια τζαι το μεγάλο μπάμ γινεί αρκετά πριν το τέλος για να προλάβει το χωρκό να μαζέψει τα κομμάθκια του πριν το φινάλε.

Τι σημαίνει το θανατικό; Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, τζαι μπορεί να υπερβάλλω. Αν υπάρχει ένα κεντρικό θέμα στην Αίγια, θεωρώ πως ένει το πώς θωρεί μια κοινωνία τον εαυτό της, πώς ερμηνεύκει τα κακά που την βρίσκουν τζαι πώς μπορούν τα άτομα να αναλάβουν τες ευθύνες τους. Το μηάλο θανατικό ήταν μια καταστροφή την οποία οι χωρκανοί εμάθαν να την φταιν στον Θεό τζαι στο γραφτό- αλλά όπως επαναλαμβάνει η Κακουράτου "το γραφτό έννεν γραμμένο, γράφουμε το εμείς". Η μεγάλη καταστροφή που στοισιώνει ακόμα το χωρκό εν ήρτε τελικά που τον Θεό, ούτε επρόκληθηκε που έναν "εγκληματία". Ήταν ένας τραγικός συνδυασμός πονηρκάς [Μιχαήλης], αθωότητας [Λεοντής] τζαι μικροπρέπειας [Λαμπηόνα]. Επειδή θεωρώ πως μια σειρά που κάμμει τόση επιτυχία εν μπορεί παρά να αντικατοπτρίζει μια πλευρά του Κυπριακού ψυχισμού, η γνώμη ένει οτι το θανατικό αντιπροσωπεύκει, για όποιον θέλει να το δει έτσι, το μεγάλο κακό του '74, όι σαν θέλημα Θεού τζαι των "έξω", αλλά σαν τραγικό αποτέλεσμα των αδυναμιών της κοινωνίας μας. Ναι, εν πολιτικό θέμα, εν ευαίσθητο, αλλά εν νομίζω η Αρτεμίου τζαι ο Λοϊζίδης να φοούνται ιδιαίτερα να περάσουν ανορθόδοξες απόψεις..

υ.γ. Εν φέρνει πολλά της Κακουράτου ο Κατσαρής; Ειδικά με το μαλλί;

Share/Bookmark

Αναγνώστες

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER

Μανιφέστο του blogger

1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.

Blog Information

Δημιουργός: MINUS TV Γράφει: to.telecontrol Έγραψαν και μπορεί να ξαναγράψουν: MINUS TV, tv_maniac, Τηλεφτυάρι, Νεκατωμένος, tv book, TV STAND, Firebolt, Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Οι συγγραφείς του blog δεν συνδέονται άμεσα με οποιονδήποτε τρόπο με τηλεοπτικούς σταθμούς ή άλλα ΜΜΕ.

CNC MINUS TV TOOLBAR (κατέβασέ το!)

Εάν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση για τις νεότερες αναρτήσεις του blog CNC MINUS TV, τώρα έχετε τη δυνατότητα μέσω του toolbar του blog μας, φτάνει να πατήσετε εδώ και, αφού κατεβάσετε τη γραμμή εργαλειών του cncminustv, να την εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Το toolbar του blog περιλαμβάνει ακόμη μηχανή αναζήτησης για εξερεύνηση του διαδικτύου, πρόγραμμα αναπαραγωγής ραδιοφώνου για να ακούτε τη μουσική που θέλετε, παρέχει ακόμη πρόσβαση στο λογαριασμό e-mail σας και προειδοποίηση για νεότερη αλληλογραφία μέσω της λειτουργίας E-Mail Notifier κ.α