- Απολαυστικές οι χθεσινές «πατάτες αντιναχτές»· λίγο ο γάμος της κόρης του προέδρου, λίγο οι ευρωεκλογές, λίγο η ήττα του Πιτσιλίδη και το περίπλοκο λεξιλόγιό του που ούτε ο Μπαμπινιώτης δεν είναι αρκετός για να εμηνευθεί, λίγο το φόρεμα – νυφικό της Ελένης Θεοχάρους και η έκτακτη συμμετοχή της Αντιγόνης Παπαδοπούλου ήταν τα συστατικά που έδωσαν αρκετή νοστιμιά στις «πατάτες» της Παρασκευής. Η μικρή αποχή της περασμένης βδομάδας έκανε τελικά μόνο καλό.
- «Δε χρησιμοποιώ τον κλιματισμό, στο αυτοκίνητό μου η θερμοκρασία χθες ξεπέρασε τους 40 βαθμούς». Ποιός το ξεστόμισε αυτό; Η καλύτερα ποιά; Μα ποιά άλλη από τη Μέλανη Στέλιου, η οποία μάς έγινε ξαφνικά από Μέλανη και ασπρουλιάρα...Πράσινη. Γιατί δε χρησιμοποιεί κλιμαστικό; 1. διότι θέλω να εξοικονομήσω ενέργεια – την οποία μόνο με κλειστό κλιματιστικό μπορεί κάποιος να την εξοικονομήσει- 2. γιατί πώς άντεχαν οι πρόγονοί μας που δεν είχαν; – απολάμβαναν τη σκιά των δέντρων στους αγρούς και δεν είχαν ακούσει ποτέ για κλιματικές αλλαγές λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου- 3. διότι θα ήμουν υποκρίτρια αν το χρησιμοποιούσα από τη στιγμή που στους τηλεθεατές λέω να εξοικονομούν ενέργεια. Ενώ τώρα που βάλθηκε να μας τρελάνει με αυτά που λέει είναι λιγότερο ηθοποιός. Τελικά δεν έχασε μόνο το κυπριακό θεατρικό σανίδι, έχασε και ο Περδίκης!
- Πολύ γρήγορα τους τελείωσε το γέλιο στο «μπάτσο αγάπη μου». Απαράδεκτο το 5ο επεισόδιο, λίγο πιο καλό το 6ο λόγω κωμικών καταστάσεων και της καλής εξέλιξης της πλοκής με τους δύο «συμπεθέρους» που θα δούμε να καταλήγουν πλάι πλάι στο ίδιο δωμάτιο του νοσοκομείου. Λίγο πιο μεγάλος από το κανονικό ο ρόλος της Γεωργίας Κωνσταντίνου που μειώνει αρκετά τη σειρά με την υπερβολική της ερμηνεία που θυμίζει άλλους χαρακτήρες συγκεκριμένης παλαιότερης κυπριακής σειράς - χωρίς να φταίει φυσικά μόνο η ίδια γι’ αυτό-, αλλά το δίδυμο Μανδρή – Σοφοκλέους κερδίζει τη συμπάθεια και τις καρδιές μας με το ταλέντο του και συνεχίζει να κάνει τη διαφορά. Μόνο γι’αυτό θα περιμένουμε ακόμη λίγο...
- Και φυσικά ατάκες όπως «φέττες φέττες λούρες λούρες» δεν έπρεπε να βρίσκουν συνέχεια σε παραλλαγές του τύπου: «κόμπο κόμπο, στάξη στάξη» που ακούσαμε σε κάποιο από τα επεισόδια του «μπάτσου». Ο Τσιάκκας φαίνεται καλά κρατεί και όχι μόνο στον «μπάτσο» αλλά και στην «αίγια» όπου και εκεί έχουμε ακούσει κατά καιρούς ατάκες που παραπέμπουν στον γνωστό σεναριογράφο. Ναι μεν πρωτοπόρος ο Τσιάκκας, αλλά στην περίπτωση του «μπάτσου» να επιλέγουμε και τί θ' αντιγράψουμε...
- Η μάχη όμως που ξέσπασε -κακώς βέβαια- εδώ μέσα για τις δύο νέες εγχώριες παραγωγές συνεχίστηκε και στον έντυπο τύπο, όπου είδαμε για παράδειγμα στο TV MANIA, να συγκρίνονται οι δύο σειρές από τον Γιώργο Αγκαστινιώτη. Ο συμπαθής κριτικός κινηματογράφου σχολίασε πολύ καλά τα θετικά και αρνητικά σημεία και των δύο σειρών αλλά η σύγκριση ήταν μάλλον αχρείαστη και ανούσια αφού το προϊόν δεν είναι ακριβώς το ίδιο –πόσο μάλλον αν σκεφτούμε ότι η σειρά του ANT1 είναι λατινοαμερικάνικη διασκευή, οπότε σχεδόν έτοιμη- ώστε να μπορεί να συγκριθεί με τον πολύ κυπριακό "μπάτσο" και λυπηθήκαμε που μια διαδικτυακή κόντρα που θα έπρεπε να ξεχαστεί, είναι αυτή φαίνεται που οδήγησε ένα περιοδικό να επιστρατεύσει τον κριτικό κινηματογράφου του για να κάνει crash test σε κυπριακές σειρές. Υπερβολικό!
- Παρόλα αυτά πολύ καλή εως θερμή ήταν η κριτική του περιοδικού στη σειρά «Το πρόβλημά μου με τις γυναίκες». Οι συντελεστές του μπορούν τώρα ν’ανακουφιστούν, αφού τουλάχιστον οι δημοσιογράφοι τους καλοδέχτηκαν.
- Η «αίγια» που οδεύει προς το τέλος του πρώτου κύκλου συνεχίζει να μας κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον με την Πελλο-Μαλού να αναλαμβάνει προσωπικά την εξιχνίαση του «μεάλου» θανατικού με τη βοήθεια της Σιελεντρούνας, με την οποία θυμήθηκαν την παλιά τους φιλία - και έτσι μας έδωσαν και μας τους τηλεθεατές την ευκαιρία ν’ απολαύσουμε τις δύο αυτές πρωταγωνίστριες μαζί σε περισσότερες σκηνές- και τον Μιχαήλη να βασανίζεται για το αν ο Λεοντής είναι ο γιός της Μαλούς. Από τις ωραίες σκηνές της πρηγούμενης βδομάδας ήταν αυτή της «πρόβας νυφικού» της Αλισαβούς όπου πριν από το «σήμερα γάμος γίνεται» οι βιολάρηδες έπαιξαν Αλεξάντερ Ρύμπακ και fairytale, ενώ οι σκηνές με τη Μαλού και τον Κωνσταντή να βλέπουν και να συνομιλούν με φαντάσματα μας έκαναν σχεδόν ν’ανατριχιάσουμε από την εκπληκτική απόδοση της ατμόσφαιρας.
- Αν και παίζει απέναντι από την «αίγια» κάθε Δευτέρα και μπορεί να μην το προσέξατε, ο «εφιάλτης στην κουζίνα» με τον βραβευμένο Κερκυραίο σεφ Έκτορα Μποτρίνι τα σπάει κυριολεκτικά και μεταφορικά. Δεν ξέρω αν ο αυθορμητισμός, τα νεύρα, το σπρώξιμο των πιάτων, η προσβολή των σεφ των εστιατορίων τα οποία αναλαμβάνει να τους βελτιώσει εμφάνιση, μενού, ποιότητα φαγητού και τελικά να προσελκύσει πελάτες ή αν τα νεύρα και οι αντιδράσεις αρχικά των ιδιοκτητών των εστιατορίων και του προσωπικού τους είναι στημένα στοιχεία της εκπομπής για να προκαλέσουν ή όχι, πάντως η εκπομπή με έναν αρκετά προκλητικό και αυθόρμητο παρουσιαστή και αρκετά στοιχεία ελαφρού ριάλιτι κατορθώνει να σου κρατήσει το ενδιαφέρον και την αγωνία είτε είσαι εστιάτορας είτε όχι. Αν δεν μπορείτε να τη δείτε στην tv από το ΡΙΚ λόγω προγραμματισμού, μην σκάτε, γι’ αυτό έχουμε και το διαδίκτυο.
- Συγκλονιστικό ήταν και το επεισόδιο της περασμένης βδομάδας της δραματικής σειράς του MEGA Ελλάδος «ΧΑΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ». Ο Σάββας, ο θείος της Χαράς παραδέχεται αρχικά τη δολοφονία της Νατάσας και όταν οι αστυνομικοί αρχίζουν να πιέζουν ακόμη πιο πολύ ομολογεί και τη δολοφονία της ανιψιάς του αλλά και όλες τις λεπτομέρειες της μοιραίας, για τη νεαρή Χαρά, νύχτας.
- Ξεκίνησε από κουτσομπολίστικη με κους κους γύρω από το εγχώριο σταρ σύστεμ δίνοντας την εντύπωση πως η tv περσόνα Μέλανη Στέλιου και η κοσμική Βαλεντίνα Τσίγκη βρήκαν επιτέλους η μια να αποδείξει ότι είναι η βασίλισσα της κυπριακής τηλεοπτικής πρωϊνής ζώνης και η τελευταία πως είναι συγγενής γαλαζοαίματων -και έμεινε τέτοια μόνο στην πρεμιέρα- ακολούθως εξελίχθηκε σε ελαφρό απογευματινό μαγκαζίνο με λίγη κουβέντα στον καναπέ και λίγη μουσική – που λέει και η Γιάννα του Ράδιο Πρώτο-. Στο σήμερα το GO GO είναι καθημερινά η χαρά του μικρού παιδιού. Ήταν να μην γίνει βλέπεις μάνα η Γωγώ Μαστροκώστα. Αρχικά μας έκοψε το προκλητικό και σέξι κορίτσι του καιρού και τα συνθηματικά του τύπου «Πετρούλα έλα στην Κύπρο» και τώρα το έκανε το στούντιο «παιδικά χαμόγελα είναι ζωή...» χωρίς τις αδελφές Κάσιου και τον Αντρέα Τσουρή. Εννοείται όμως πως το στούντιο εξακολουθεί να θεωρείται πασαρέλα από τις τρείς κυρίες, οι οποίες δίνουν την εντύπωση πως βρίσκονται εκεί για να δείξουν ρούχα, παπούτσια και μαλλί και έπειτα για να παρουσιάσουν. Εάν λοιπόν η εκπομπή εξελιχθεί σε fashion show δε θα αποτελέσει έκπληξη.
- Την Κατερίνα Αγαπητού όμως του GO...GO είδαμε και σε ρόλο κεντρικής παρουσιάστριας δελτίου ειδήσεων στο «μπάτσο αγάπη μου» και μάς επιβεβαίωσε αυτό που υποψιαζόμασταν: πως το κορίτσι αυτό είναι για όλες τις δουλειές...
- Η εκπομπή ALIVE επιστρέφει στην οθόνη του SIGMA για έβδομη παρακαλώ συνεχή χρονιά, όπως μας πληροφόρησε και η Χριστιάνα Αριστοτέλους, η οποία κάνει promotion στη μουσική νεανική εκπομπή του σταθμού βάζοντας στην ραδιοφωνική εκπομπή της το νέο τραγούδι που θα παίζει στην έναρξη της εκπομπής και δίνοντάς στα παιδιά την ευχή της για ό,τι καλύτερο. Εντολή αφεντικού να υποθέσουμε;
- Όπως ακούστηκε νέα παιδιά θα πλαισιώνουν τους παλιούς αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να μείνει alive ένα πρόγραμμα που επιμένει να εμφανίζεται κάθε χρόνο μέσα στο κατακαλόκαιρο αυξάνοντας τον ιδρώτα μας. Αν το SIGMA αλλάξει σκεπτικό για το ποιοί μπορούν να παρουσιάζουν μια τέτοια εκπομπή, αν δηλαδή σταματήσει να διαλέγει μόνο φάτσες για κάνει κάποιους παρουσιαστές, αν σταματήσουν τα ανορθόγραφα sms που περνούν στο κάτω μέρος της οθόνης, τα ρεπορτάζ με τις ηλίθιες ερωτήσεις στις παραλίες και οι παιδιάστικες συζητήσεις στο facebook που δεν προσθέτουν τίποτα κατά τη διάρκεια της εκπομπής, αν εν ολίγοις η εκπομπή ήταν λίγα λόγια και περισσότερη μουσική ίσως και να είχε και λόγο ύπαρξης. Αλλά αν οι ηλικίες 5-15 (και πολύ βάζω) που την παρακολουθούν δεν έχουν πρόβλημα και στηρίζουν το πρόγραμμα και τη θεματική του ώστε το SIGMA να ανανεώνει το καλοκαιρινό του «μουσικό» ραντεβού κάθε χρόνο, εμάς λόγος δε μας πέφτει. Περί ορέξεως!
- Επιστρέφει και η Ειρήνη Χαραλαμπίδου με το «το συζητάμε». Γιατί πότε έλειψε ούτε που το κατάλαβα. Τελικά έχει πολύ καιρό να δω τηλεόραση.
- Με κέρδισε το διαδίκτυο.... (τελευταία έχω πάθει φοβερό κόλλημα με το "Γ4", αλλά θα επανέλθω σε αυτό σε άλλο μου post)
Σάββατο 13 Ιουνίου 2009
μαζικές παρεμ-βολές (και όποιος αντέξει...)
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.