ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:
θεωρώ ότι δείχνουν την τάση και μια εικόνα, αλλά δεν σημαίνει ότι αυτή είναι και η πραγματική 34 (33%)
θεωρώ ότι δείχνουν την πραγματική εικόνα και κοιτάζω τα νούμερα των εκπομπών και διαβάζω τις αναλύσεις τους κάθε βδομάδα 28 (27%)
δεν ασχολούμαι γιατί θεωρώ ότι δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα 15 (14%)
θεωρώ ότι πολύ λιγό ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα 14 (13%)
τα παρακολουθώ για πλάκα, σα να διαβάζω τα ζώδια 10 (9%)
δεν δίνω προσοχή σε αυτά, αλλά μου έτυχε να αρχίσω να παρακολουθώ ένα πρόγραμμα/ μια σειρά επειδή ήταν ανάμεσα στα πρώτα της agb 1 (0%)
-Καταρχάς η πλειοψηφία των αναγνωστών μας, 34 (33%) από τους 102 που ψηφίσατε, πιστεύει ότι ο πίνακας με τις δημοφιλέστερες εκπομπές που καταγράφονται κάθε βδομάδα από την εταιρεία agb δείχνει απλώς τη γενική τάση που υπάρχει ως προς το τηλεοπτικό τοπίο και όχι την ακριβή εικόνα.
-Αντίθετα πάλι ένας αρκετά μεγάλος αριθμός, 28 (27%), εμπιστεύεται απόλυτα τις μετρήσεις της εν λόγω εταιρείας, παρακολουθεί τις καταμετρήσεις της και διαβάζει τις αναλύσεις των καταμετρήσεων αυτών.
-Ένα ποσοστό όμως 14% βρίσκεται εντελώς στο άλλο άκρο. Δεν παρακολουθεί καθόλου τις καταμετρήσεις και δεν ασχολείται επειδή πολύ απλά δε θεωρεί ότι τα αποτελέσματα της έρευνάς της έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.
-Δύσπιστοι και επιφυλακτικοί με τις μετρήσεις της agb είναι ακόμη 14 άτομα (13%), τα οποία επίσης πιστεύουν ότι δεν υπάρχει αξιοπιστία στα νούμερα που η agb καταγράφει για τα τηλεοπτικά προγράμματα, αλλά δεν τη βγάζουν και εντελώς άκυρη.
-Ευτυχώς όμως φαίνεται πως δεν επηρεάζει τους τηλεθεατές στις τηλεοπτικές τους επιλογές αφού μόνο ένα άτομο –τουλάχιστον ένας μόνο ήταν πολύ ειλικρινής - δήλωσε ότι έτυχε ν’ αρχίσει να παρακολουθεί ένα πρόγραμμα επειδή αυτό φιγούραρε στις πρώτες θέσεις της agb.
-Άσχετα από τη θετική ή αρνητική εκτίμησή τους και παρόλη την επιφυλακτικότητα τους απέναντι στα νούμερα, 72 άτομα (34+28+10) από τα 102 που απάντησαν, κοιτάζουν τους πίνακες της agb, ενώ μόνο 29 άτομα (15+14) δεν ασχολούνται καθόλου.
Δε θα ήταν υπερβολή επομένως αν λέγαμε ότι η εβδομαδιαία παρακολούθηση της κατραγραφής της τηλεθέασης είναι μια αγαπημένη σας συνήθεια αγαπημένοι αναγνώστες, ενώ αν η agb ήταν η ίδια πρόγραμμα φαίνεται πως θα «τσιμπούσε» πολύ καλά νουμεράκια και αυτό το αντιλήφθηκαν και οι μεσημεριανές εκπομπές της Ελλάδας που δεν ξεκινούν το πρόγραμμά τους αν δε δουν πρώτα τί νούμερα κατέγραψε η κυρία agb. Δεν πρέπει όμως να ξεχνούμε πως αυτές οι εταιρείες δεν φτιάχτηκαν για τους τηλεθεατές αλλά για τα ίδια τα κανάλια και ίσως και από τα κανάλια (;) σε μια προσπάθειά τους να προσελκύσουν όσο μεγαλύτερους διαφημιστές· όσο πιο μεγάλα νούμερα καταγράψει για ένα πρόγραμμα η agb τόσο πιο πολλές οι διαφημίσεις που προβάλλονται κατά τη διάρκειά του και όσο πιο πολλές διαφημίσεις τόσο και πιο πολλά τα λεφτά και το κέρδος για τους καναλάρχες - αλλά και για τους διαφημιστές-. Διότι όπως βλέπετε και ξέρετε δεν έχουμε πολύ συχνά εκλογές ώστε να υπάρχει πάντα και παντού το «ακολουθεί πληρωμένη πολιτική διαφήμιση». Τις υπόλοιπες, συνηθισμένες μέρες του χρόνου «τα σπασμένα» καλείται να τα πληρώσει η.........agb!