Η ΕΡΤ είναι εδώ

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

AGB: ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΥΜΕΡΑ!

Ενδιαφέροντα συμπεράσματα μπορούν να εξαχθούν από την ψηφοφορία που διενήργησε το blog μας την περασμένη βδομάδα όσον αφορά την εταιρεία μετρήσεως της τηλεθέασης agb:

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ:

θεωρώ ότι δείχνουν την τάση και μια εικόνα, αλλά δεν σημαίνει ότι αυτή είναι και η πραγματική 34 (33%)

θεωρώ ότι δείχνουν την πραγματική εικόνα και κοιτάζω τα νούμερα των εκπομπών και διαβάζω τις αναλύσεις τους κάθε βδομάδα 28 (27%)

δεν ασχολούμαι γιατί θεωρώ ότι δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα 15 (14%)

θεωρώ ότι πολύ λιγό ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα 14 (13%)

τα παρακολουθώ για πλάκα, σα να διαβάζω τα ζώδια 10 (9%)

δεν δίνω προσοχή σε αυτά, αλλά μου έτυχε να αρχίσω να παρακολουθώ ένα πρόγραμμα/ μια σειρά επειδή ήταν ανάμεσα στα πρώτα της agb 1 (0%)


-Καταρχάς η πλειοψηφία των αναγνωστών μας, 34 (33%) από τους 102 που ψηφίσατε, πιστεύει ότι ο πίνακας με τις δημοφιλέστερες εκπομπές που καταγράφονται κάθε βδομάδα από την εταιρεία agb δείχνει απλώς τη γενική τάση που υπάρχει ως προς το τηλεοπτικό τοπίο και όχι την ακριβή εικόνα.

-Αντίθετα πάλι ένας αρκετά μεγάλος αριθμός, 28 (27%), εμπιστεύεται απόλυτα τις μετρήσεις της εν λόγω εταιρείας, παρακολουθεί τις καταμετρήσεις της και διαβάζει τις αναλύσεις των καταμετρήσεων αυτών.

-Ένα ποσοστό όμως 14% βρίσκεται εντελώς στο άλλο άκρο. Δεν παρακολουθεί καθόλου τις καταμετρήσεις και δεν ασχολείται επειδή πολύ απλά δε θεωρεί ότι τα αποτελέσματα της έρευνάς της έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα.

-Δύσπιστοι και επιφυλακτικοί με τις μετρήσεις της agb είναι ακόμη 14 άτομα (13%), τα οποία επίσης πιστεύουν ότι δεν υπάρχει αξιοπιστία στα νούμερα που η agb καταγράφει για τα τηλεοπτικά προγράμματα, αλλά δεν τη βγάζουν και εντελώς άκυρη.
-10 άτομα απάντησαν ότι όταν βλέπουν τους πίνακες της agb είναι σα να διαβάζουν το ζώδιό τους· μπορεί η κυρία agb να έχει πέσει μέσα τη μια φορά και να είναι τόσο έγκυρη όσο και η Άση Μπήλιου, την άλλη μπορεί ο Ερμής να γύρισε ανάδρομος και να δείχνει όλα τα νούμερα σαν αυτά του allan dallon.

-Ευτυχώς όμως φαίνεται πως δεν επηρεάζει τους τηλεθεατές στις τηλεοπτικές τους επιλογές αφού μόνο ένα άτομο –τουλάχιστον ένας μόνο ήταν πολύ ειλικρινής - δήλωσε ότι έτυχε ν’ αρχίσει να παρακολουθεί ένα πρόγραμμα επειδή αυτό φιγούραρε στις πρώτες θέσεις της agb.

-Άσχετα από τη θετική ή αρνητική εκτίμησή τους και παρόλη την επιφυλακτικότητα τους απέναντι στα νούμερα, 72 άτομα (34+28+10) από τα 102 που απάντησαν, κοιτάζουν τους πίνακες της agb, ενώ μόνο 29 άτομα (15+14) δεν ασχολούνται καθόλου.

Δε θα ήταν υπερβολή επομένως αν λέγαμε ότι η εβδομαδιαία παρακολούθηση της κατραγραφής της τηλεθέασης είναι μια αγαπημένη σας συνήθεια αγαπημένοι αναγνώστες, ενώ αν η agb ήταν η ίδια πρόγραμμα φαίνεται πως θα «τσιμπούσε» πολύ καλά νουμεράκια και αυτό το αντιλήφθηκαν και οι μεσημεριανές εκπομπές της Ελλάδας που δεν ξεκινούν το πρόγραμμά τους αν δε δουν πρώτα τί νούμερα κατέγραψε η κυρία agb. Δεν πρέπει όμως να ξεχνούμε πως αυτές οι εταιρείες δεν φτιάχτηκαν για τους τηλεθεατές αλλά για τα ίδια τα κανάλια και ίσως και από τα κανάλια (;) σε μια προσπάθειά τους να προσελκύσουν όσο μεγαλύτερους διαφημιστές· όσο πιο μεγάλα νούμερα καταγράψει για ένα πρόγραμμα η agb τόσο πιο πολλές οι διαφημίσεις που προβάλλονται κατά τη διάρκειά του και όσο πιο πολλές διαφημίσεις τόσο και πιο πολλά τα λεφτά και το κέρδος για τους καναλάρχες - αλλά και για τους διαφημιστές-. Διότι όπως βλέπετε και ξέρετε δεν έχουμε πολύ συχνά εκλογές ώστε να υπάρχει πάντα και παντού το «ακολουθεί πληρωμένη πολιτική διαφήμιση». Τις υπόλοιπες, συνηθισμένες μέρες του χρόνου «τα σπασμένα» καλείται να τα πληρώσει η.........agb!


Share/Bookmark

Αναγνώστες

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER

Μανιφέστο του blogger

1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.

Blog Information

Δημιουργός: MINUS TV Γράφει: to.telecontrol Έγραψαν και μπορεί να ξαναγράψουν: MINUS TV, tv_maniac, Τηλεφτυάρι, Νεκατωμένος, tv book, TV STAND, Firebolt, Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Οι συγγραφείς του blog δεν συνδέονται άμεσα με οποιονδήποτε τρόπο με τηλεοπτικούς σταθμούς ή άλλα ΜΜΕ.

CNC MINUS TV TOOLBAR (κατέβασέ το!)

Εάν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση για τις νεότερες αναρτήσεις του blog CNC MINUS TV, τώρα έχετε τη δυνατότητα μέσω του toolbar του blog μας, φτάνει να πατήσετε εδώ και, αφού κατεβάσετε τη γραμμή εργαλειών του cncminustv, να την εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Το toolbar του blog περιλαμβάνει ακόμη μηχανή αναζήτησης για εξερεύνηση του διαδικτύου, πρόγραμμα αναπαραγωγής ραδιοφώνου για να ακούτε τη μουσική που θέλετε, παρέχει ακόμη πρόσβαση στο λογαριασμό e-mail σας και προειδοποίηση για νεότερη αλληλογραφία μέσω της λειτουργίας E-Mail Notifier κ.α