Τρίτη 23 Ιουνίου 2009
ΚΟΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ... AGB
ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΟΝ VS ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΤΑ
Σ' αυτήν την πρώτη κόντρα, κερδισμένη εκπομπή είναι αυτή της Ελίτας, τουλάχιστον για τις τελευταίες εβδομάδες. Πιο αναλυτικά, τις τελευταίες εβδομάδες και όταν οι 2 εκπομπές έπαιζαν ταυτόχρονα:
- Με 15 εκπομπές, το "Έχεις Μέσον" κατέγραψε γενική ΤΜΛ 1.4% ενώ το γενικό μερίδιο τηλεθέασης των 15 εκπομπών ανέρχεται στο 9.9%.
Ενώ
- Με 14 εκπομπές, το "Με Την Ελίτα" κατέγραψε γενική ΤΜΛ 3.2% με το γενικό μερίδιο τηλεθέασης των 14 εκπομπών να ανέρχεται στο 25.0%.
ΕΠΤΑ - ΔΕΚΑ VS ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Στη δεύτερη κόντρα, κερδισμένη βγήκε η Μέλανη Στέλιου με την εκπομπή "Καλημέρα". Τα στοιχεία που ακολουθούν αφορούν 14 μέρες όταν οι 2 εκπομπές ήταν απέναντι:
- Σε 14 εκπομπές, το "Επτά - Δέκα" κατέγραψε γενική ΤΜΛ 1.0% ενώ το γενικό μερίδιο τηλεθέασης όλων των εκπομπών είναι 23.6%
Ενώ
- Στις 14 εκπομπές, το "Καλημέρα" κατέγραψε γενική ΤΜΛ 1.2% και το γενικό ποσοστό των εκπομπών είναι 24.7%.
Έμαθα επίσης τι ποσοστά κατέγραψε το "@live" στην πρώτη του εβδομάδα, δηλαδή την εβδομάδα που μας πέρασε. Με τις πρώτες 5 εκπομπές, η "ψυχαγωγική, μουσική" εκπομπή κατέγραψε γενική ΤΜΛ 2.3% ενώ το γενικό μερίδιο τηλεθέασης και των 5 πρώτων εκπομπών είναι 24.3%.
Αυτά για την ώρα!
Τα λέμε!
tv_maniac
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.