Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009
ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ AGB - ΚΥΠΡΙΑΚΑ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΑ
Πρώτα όμως να θυμηθούμε τι ποσοστά κατέγραψαν 2 από αυτές τις 3 εκπομπές στις αρχές της σεζόν.... Το γραφικό εδώ δίπλα, το είχα βάλει σε μια ανάρτηση μου προς το τέλος Σεπτεμβρίου, και όπως βλέπεται σχετίζεται με τις 2 πρώτες εβδομάδες της σεζόν για τις εκπομπές "Καλημέρα" και "Επτά Δέκα". Τότε, καθαρά κερδισμένη ήταν η Μελενεγάκη με την "Καλημέρα" της, αφού η γενική ΤΜΛ όλων των εκπομπών τόσο της πρώτης, όσο και της δεύτερης εβδομάδας ήταν ψηλότερη από αυτήν του "Επτά Δέκα", με ποσοστό 1.5% έναντι 0.7% την πρώτη εβδομάδα, και 1.4% και 0.9% τη δεύτερη. Το μερίδιο τηλεθέασης ήταν επίσης πιο ψηλό για το "Καλημέρα" ξεπερνώντας μάλιστα την πρώτη εβδομάδα το 30%.
Πολλά όμως άλλαξαν αφού όπως βλέπουμε στο διπλανό γραφικό, η γενική ΤΜΛ και για τις 2 εκπομπές, από την αρχή της σεζόν μέχρι και την περασμένη εβδομάδα, είναι η ίδια, δηλαδή 0.9%. Αυτό σημαίνει ότι το προβάδισμα που είχε το "Καλημέρα" το έχασε, και προφανώς έγραφε πιο χαμηλά ποσοστά από το "Επτά Δέκα" για κάποιες εβδομάδες, γι' αυτό και τώρα είναι ισόπαλοι. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι και το γενικό μερίδιο τηλεθέασης όλων των φετινών εκπομπών του "Καλημέρα" είναι πολύ χαμηλό, χαμηλότερο από το αντίστοιχο του "Επτά Δέκα" που σημαίνει πως για να φτάσει μέχρι το 21.1%, από την στιγμή που στις πρώτες εβδομάδες έγραφε μέχρι και 31.5%, κάποιες άλλες εβδομάδες πρέπει να έγραψε πάρα πολύ χαμηλά ποσοστά... Συμπεράσματα; Δικά σας!
Όσο για το "Πρωτοσέλιδο", κι' αυτό από την αρχή της σεζόν μέχρι τώρα, έγραψε γενική ΤΜΛ 0.9%, ενώ το γενικό μερίδιο τηλεθέασης ανέρχεται στο 26.2%!
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.