Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009
Γιατί και η EUROVISION θέλει το X-FACTOR της!!!
στούντιο 3 του ΡΙΚ:
το στούντιο το οποίο είναι συνδεδεμένο με τις ειδικές βραδιές του ΡΙΚ, κατά τις οποίες το ημικρατικό μας κανάλι κάνει ‘υπερπαραγωγές’ και η τηλεθέαση κτυπά κόκκινο, βλέπε τελικές φάσεις γαι την επιλογή της κυπριακής συμμετοχής στη γιουροβίζιον, προεδρικές εκλογές άτε και κανένας ραδιομαραθώνιος και καμία χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, με την οποία συνδέεται πάντα το ‘από μέρα σε μέρα’ όχι βέβαια για να μας δείξει απευθείας το τί γίνεται στην εκδήλωση, αλλά για να βλέπουμε τους παρουσιαστές να ‘κορτώνουν’ κάθε φορά που λένε ‘να μεταφερθούμε στο στούντιο 3 του ΡΙΚ’. Γενικά είναι το ‘3 το καλό’ του ΡΙΚ που έχει ένα στούντιο παραπάνω και μας το κοπανάει κάθε φορά λες και πρόκειται για στούντιο κινηματογράφησης ταινιών στο Χόλλυγουντ.
X-factor:
αυτό ήταν το password της χθεσινής βραδιάς. Όχι αυτό του Τσαλίκη καλέ, αλλά αυτό του ΡΙΚ, διότι η χθεσινή βραδιά είχε πολύ X –FACTORικά στοιχεία και δεν εννοούμε μόνο τα βιντεάκια στα οποία μας συστήνονταν οι συμμετέχοντες, των οποίων τα μαλλιά ανέμιζαν μπροστά σε έναν τεράστιο ανεμιστήρα όπως και στα βιντεάκια των x-factorάδων, αν και εκεί ποτέ δεν είδαμε κανένα μηχάνημα παραγωγής αέρα, αλλά τη νικήτρια της βραδιάς, που δεν είναι άλλη από την αδελφή του Νικόλα Μεταξά, ο οποίος γεύτηκε επιτέλους την πρωτιά που δεν ήρθε στο X-FACTOR έστω και ως συνθέτης. Το Χριστινάκι πλασαρίστηκε στο βίντεο του ιδρύματος ως άλλη Ιωάννα του X-factor που προτού βγει στη σκηνή έπρεπε να έχει κάνει και ένα πολύ προσεγμένο μακιγιάζ –τώρα αν τα προιόντα ήταν και max factor, αυτό δε μας το είπαν- και με την παιδική, κοριτσίστικη φωνή της και την καλή μπαλάντα –πιο καλή αυτή του Άλεξ μεταξύ μας - κατόρθωσε να ξεσηκώσει τους παρευρισκομένους τόσο στην αρχή του τραγουδιού όσο και στο τέλος κάτι που δήλωνε από την πρώτη στιγμή πως ήταν το φαβορί της βραδιάς. Έτσι μέσα σε μια βραδιά που τα υπόλοιπα τραγούδια ήταν από αδιάφορα εώς ανύπαρκτα – φαντάζομαι δηλαδή τί άκουσε η καημένη η κριτική επιτροπή και πόσο σηκώστηκε η τρίχα της από τα νεύρα μέχρι να καταλήξει στα ψεσινά τραγούδια- το Χριστινάκι με τη συμπαθητική φωνή της και τη βοήθεια της μεγάλης φήμης που προσέδωσε στον αδελφό της το X-factor, πήρε την πρωτιά με ρεκόρ στον αριθμό τηλεφωνημάτων, ο οποίος ξεπέρασε τις 12.000! Ψήφισαν Νικόλα οι Κύπριοι για να τα χουν καλά με τη συνείδησή τους. Μη μείνει το παιδί παραπονεμένο από το X-FACTOR, άσχετα αν ο Νικολάκης είχε συμμετάσχει και πέρσι με δύο τραγούδια μάλιστα και δεν το τιμήσαμε το παλλικάρι!! Αχ, άτιμη δημοσιότητα και τί δεν κάνεις!!
βάλε μαύρο και βγάλε το κραγιόν σου:
αν ήμασταν σε κηδεία ή αν βλέπαμε καμιά μαύρη κωμωδία ίσως και να μη βλέπαμε τόσο μαύρο, όσο και αυτό που είδαν τα μάτια μας ψες το βράδυ. Τι μίνια με λουριά να κρέμονται, τι σκισμένα καλτσόν για ενίσχυση της ροκ εικόνας της Μαρλέν, η οποία περίμενε πως οι Κύπριοι σεμνότυφοι οπαδοί της γερόντισσας του Τσιάκκα που ακόμα είναι επηρεασμένοι από το θάνατο της Ελεγκούς και που ακόμη δεν ξεπέρασαν το θαύμα που συντελέστηκε με την εμφάνιση του Αρχαγγέλου που είδε η Έλλη Κυρακίδου πριν εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο κόσμο, θα ενέκριναν το one night stand της και θα το έστελναν και eurovision –τώρα το πώς δεν κόπηκε σστη λογοκρισία εκεί στο ΡΙΚ, δεν μας είναι γνωστό- τί μαύρα κοστούμια που από μέσα έκρυβαν πιο αποκαλυπτικά κομμάτια, τί φουντωτά φορεματάκια σε χρώμα κορακί, όλα πέρασαν από μπροστά μας, αλλά κανένα δεν έπιασε! Ίσως το άσπρο λιτό φορεματάκι της Χριστίνας να θεωρήθηκε από τους τηλεθεατές ως ένα επίσης συν στην όλη εμφάνισή της!
αφηρημένη τέχνη:
κάποτε τα τραγούδια ενισχύονταν με χορευτές και χορεύτριες, άτε και με καμιά ορχήστρα από πίσω να βαράει κανένα τύμπανο και να δίνει ρυθμό συν το ότι γέμιζε και το χώρο. Χθες είδαμε μέχρι και ζωγραφικό έργο να φτιάχνεται κατά τη διάρκεια του πρώτου τραγουδιού που παρουσιάστηκε, αν και δεν καταλάβαμε τί ήθελε να πει ο καλλιτέχνης. Λέτε να μας καλούσε να τον ψηφίσουμε και εμείς δεν χαπαρίσαμε; Πάλε καλά όμως που ήταν και η ζωγραφική στο εν λόγω κομμάτι. Τουλάχιστον αφού δεν ακούγαμε που δεν ακούγαμε, καλό ήταν που βλέπαμε και κάτι!
θέλω να γυρίσω στα παλιά:
παλιές στιγμές από τη γιουροβίζιον, πολλές και αταίριαστες μεταξύ τους μας παρουσίασε σε δύο βιντεάκια το ΡΙΚ. Το ένα με τις παράξενες εμφανίσεις και ενδυμασίες –πόσες φορές πια – και το άλλο με αξέχαστες γυναίκες δίμετρες μέσα στις οποίες είδαμε και τη Σέρβα νικήτρια του περοπέρσινου διαγωνισμού με την ‘προσευχή’ της! Ναι, είναι γεγονός, το μαύρο βλέπετε δεν επικρατούσε μόνο στα ρούχα ψες, αλλά και στο χιούμορ!
μα τι λέω;:
μα τα ίδια τα περσινά φυσικά!! Κειμενάκια που δεν διέφεραν και πολύ από αυτά που ακούμε κάθε χρόνο τη συγκεκριμένη μέρα ακούσαμε από τους παρουσιαστές της βραδιάς Χάρη Κκολό και Μαρία Μιχαήλ. Τι σας είπα προχθές; Λέγε μας Αϊβάζη -Κορινθίου; Αμ δε!!! Λέγε μας Ανδρέα Κουκίδη και Φρύνη Παπαδοπούλου! Τα παιδιά, που δεν κατέχουν απο παρουσίαση, ήταν λες και εκφωνούσαν δελτίο ειδήσεων σαν και αυτά με τον Ανδρέα Κουκίδη και τη Φρύνη Παπαδοπούλου τη δεκαετία του 80 που ήταν στημένοι μπροστά σε ένα μικρόφωνο και έλεγαν αργά και καθαρά – καλά ο Κκολός κα φωνακτά λες και περιέγραφε ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ Ομονοίας –Αποέλ - τις σημαντικές ειδήσεις της ημέρας.
πατάτες αντιναχτές:
την παραδοσιακή σάτιρα των ‘πατάτων αντιναχτών’ περιελάμβανε και φέτος η διοργάνωση με τους συντελεστές της εκπομπής να μιμούνται παλιές συμμετοχές της Κύπρου στο διαγωνισμό! Καλό αν και κοινότοπο πια, αλλά το ‘έργο’ το είχαμε ξαναδεί: Το βιντεάκι είχε παίξει την προηγούμενη μέρα στις ‘πατάτες’. Ή παίζουμε ή δεν παίζουμε παιδιά!
mamma mia!!!:
αν το συγκρότημα των ABBA ήταν Κύπριοι και όχι Σουηδοί θα αναφωνούσαν ‘α μανούλα μου’ με το αφιέρωμα που τους έκαναν οι ΡΙΚάδες. Περούκες και καρακιτσαριό, που θα έλεγε και ο Θεοφάνους, θύμιζε πάλι δεκαετία του 80 και αν οι ABBA ήταν στον άλλο κόσμο, σίγουρα θα έτριζαν τα κοκαλάκια τους -αν αυτός όμως ήταν ο στόχος, μόνο τότε πάμε πάσο-.
Κωνσταντινούπολη 2004:
μήπως πάμε για να κάνουμε το ‘διπλό χτύπημα’ της Κωνσταντινούπολης; Σάκης τότε για την Ελλάδα, Σάκης και τώρα, Λίζα Άντρεας τότε για την Κύπρο, 16 χρόνων με μπαλάντα, 16 χρονών και το Χριστινάκι με μπαλάντα. Β’ ημιτελικός τότε με την Ελλάδα, β’ ημιτελικός τώρα και πάλι με την Ελλάδα. Να υποθέσουμε ότι θα επαναληφθεί και το θρίλερ με τους φακέλους στο τέλος;
Ευδοκία Καδή:
μας είπαν ότι θα μας δείξουν τη συμμετοχή της Κύπρου στο διαγωνισμό που έγινε στο Βελιγράδι και τελικά μας έδειξαν το βίντεο κλιπ!! Ούτε και οι ίδιοι δεν ήθελαν να δουν την περσινή μας εμφάνιση ή αυτό βρήκαν μπροστά τους και έβαλαν;
Σαρμπέλ:
το μπαλάκι στη διεύθυνση του ΡΙΚ έριξε ο αγαπημένος Σαρμπέλ που εξέφρασε την επιθυμία να εκπροσωπήσει την Κύπρο στο διαγωνισμό! Μόνο Σαρμπέλ μου, μετά το ‘χαττά’ που έπαθε το ΡΙΚ με την Ευριδίκη και με την οικονομική κρίση που ακόμη δεν έφθασε, οι απευθείας αναθέσεις θεωρούνται εκεί στο ίδρυμα ‘καμένο χαρτί’. Εκτός πάλι και αν θέλησεις να περάσεις από τη διαγωνιστική φάση...
Βραδιά Eurovision ήταν και πέρασε! Άντε να μαστε καλά και του χρόνου βρε ακόμα χειρότερα!!!
Η τελική κατάταξη των 10 τραγουδιών έχει ως εξής: (από την ιστοσελίδα του ΡΙΚ)
Κλήσεις
1. FIREFLY 12.309
2. BLEED 4 U 6.590
3. I WANNA THANK YOU 3.887
4. MOVING ON 3.737
5. I'M GONNA BREAK UP WITH YOU 3.338
6. THERE IS LOVE 3.302
7. MR. (DO RIGHT) ONE NIGHT STAND 2.526
8. MARY 2.161
9. I BELIEVE 1.992
10. HEARTBEAT 1.535
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.