Ξεκίνησα λοιπόν το πρωϊνό της Πέμ
Τα πολλά αυτοκίνητα που ήταν σταθμευμένα στην πλατεία του χωριού φανέρωναν ότι υπήρχε μια κινητικότητα, πράγμα που αποδείχθηκε πολύ γρήγορα όταν είδαμε την Έλια Ιωαννίδου να μπαίνει στο χωριό. Το ίδιο κάναμε και μεις λίγα λεπτά αργότερα και αμέσως βρεθήκαμε στην αυλή της εκκλησίας όπου αφού βγάλαμε τις αναμνηστικές μας φωτογραφίες μπροστά από την πόρτα της μικρής, παλιάς εκκλησίας του Παπασκούλουκου, ξάφνου απέναντί μας σε μια μικρή ταρατσούλα, εμφανίστηκε, ως πρωταγωνίστρια που είναι, η αίγια Λάσσυ, την οποία περιττό να σας πω ότι, μέχρι να φύγουμε, την είδαμε να περιφέρεται και να τρέχει μέσα σε όλο το χωριό - αίγια fuxia πού πάεις που λέει και στους τίτλους αρχής -και σε μια στιγμή, όταν πλέον οι χαιρετούρες και οι συστάσεις τελείωσαν και πήρε το θάρρος μας, έκανε μπροστά μας η ατακτούλα και την... ανάγκη της!
Καθώς προχωρούσαμε στα λασπωμένα δρομάκια του χωριού –τα όποια, όπως

Αφού τύχαμε και μιας σύντομης ξενάγησης από τους υπευθύνους του τμήματος αρχαιοτήτων στο μουσείο του χωριού –έτσι για να συνδυάσουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου -, που είναι και ο χώρος στον οποίο γίνονται τα γυρίσματα της σειράς, αφού περάσαμε δηλαδή σιγά σιγά από το μπακάλικο του μουχτάρη και της Παντελούς, από το τ
Επόμενη μας συνάντηση αυτή με την Ορθοδοξία, την ηθοποιό και μια εκ των σεναριογράφων της σειράς Χριστιάνα Αρτεμίου, με την οποία έχουμε μια πολύ φιλική συζήτηση. Αφού της μεταφέρουμε το θαυμασμό μας και της δίνουμε τα συγχαρητήρια μας, τής θυμίζουμε ατάκες από τη σειρά και εκείνη αυθόρμητη και χαλαρή όπως είναι μας τις ‘πετάει’ ξανά! Στο τέλος οι αναμνηστικές φωτογραφίες και εμείς παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής, το ίδιο και το συνεργείο που πάει για διάλειμμα. Κάποιοι από αυτούς μας ρωτούν αν είδαμε το νεκροταφείο και μας κατατοπίζουν, αλλά ο χώρος είναι άδειος. Σταυροί πουθενά, εδώ και κει μόνο σκορπισμένα κάποια κομμάτια ξύλου με τα ονόματα πεθαμένων, που είχαν ξεμείνει από κάποιο παλιό γύρισμα.
Το κρύο αρχίζει να μας τυλίγει, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσουμε το χωριό και... τη Λάσσυ, η οποία φθάνει και αυτή μέχρι την είσοδο του χωριού και αρχίζει να μασουλάει τις ελιές....
Στο αυτοκίνητο, στο δρόμο της επιστροφής εμείς να βλέπουμε τις φωτογραφίες που μόλις έχουμε βγάλει, να αναζητούμε τις στιγμές που στη μνήμη μας είναι ακόμη νωπές, ζωντανές στις καρδιές μας. ‘Αίγια’, σ’ ευχαριστούμε!
Μικρά σημαντικά:
Και επειδή είμαστε και τηλεοπτικό μπλοκ, ίσως ενδιαφέρουν και αυτά:
->το συνεργείο συζητούσε μεταξύ του για τα νούμερα της agb και ήταν ενθουσιασμένοι που οι επαναλήψεις -τηλεταινίες της ‘αίγιας’ τους έφεραν και πάλι στην κορυφή της τηλεθέασης και χάρισαν βεβαίως και την πρωτιά στον ΑΝΤ1, κάνοντάς του ποδαρικό για το νέο έτος!
->το περιοδικό ‘Τηλεώρες’ που έχει αυτή την εβδομάδα εξώφυλλο τον Βατζελή και φιλοξενεί συνέντευξή του διαβαζόταν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων πότε από τη σκηνογράφο, πότε από τους κινηματογραφιστές και πότε από τον σκηνοθέτη
->ο σκηνοθέτης διαπίστωσε ότι η ‘αίγια’ παραμεγάλωσε και ότι θα πρέπει να βρουν νέα Λάσσυ, η παλιά πάει για...οφτό!
->το κινητό της Χριστιάνας Αρτεμίου χτυπούσε σε ρυθμούς ‘Αίγιας’!
->είδαμε την Άννα Μονογιού να φθάνει στο Φικάρδου με ταξί
->οι αλλοδαποί που λένε το ‘σσιερετούμεν’ εργάζονται παράλληλα στη σειρά. Εμείς απλώς τους σσιερετήσαμεν!
->Τον σκηνοθέτη, το συνεργείο της σειράς και όχι μόνο, τους απασχολούσε συνεχώς ένα πρόβλημα που ανέκυψε και το οποίο αν δεν επιλυθεί θα επηρεάσει το σενάριο των επόμενων επεισοδίων της σειράς. Συγκεκριμένα προβληματίζονταν σχετικά με την απαγόρευση που έχουν από τον μητροπολίτη Ταμασού και Ορεινής Ησαϊα να γυρίζουν πλέον σκηνές στο εσωτερικό της Εκκλησίας του χωριού. Ας ελπίσουμε ότι τελικά ο μητροπολίτης θα βάλει νερό στο κρασί του και πως η ‘αίγια fuxia’ από την άλλη θα σκεφτεί καλύτερα την επόμενη φορά που θα πει ‘ιστορία μου, αμαρτία μου, λάθος μου μεγάλο’. Διαφορετικά, εν τσαι ελλείψαν τσαι οι εκκλησσιές....
->Ο θίασος της Δώρας Κακουράτου ετοιμάζεται να επιστρέψει στην επιθεώρηση, ένα είδος θεάτρου που άνθισε τις περασμένες δεκαετίες στο νησί με πρωταγωνίστρια τη Δώρα Κακουράτου και που οι νέοι το γνωρίζουν μόνο μέσα από αφηγήσεις των παλιών. Το μόνο που μένει, όπως μας είπε η ίδια είναι να βρεθεί ο χώρος! Οικονομικοί παράγοντες της μείζονος Λευκωσίας βάλτε βαθιά το χέρι στην πούγκα και βοηθήστε να πάει ακόμη πιο μπροστά ο πολιτισμός αυτού του τόπου
->Μας εντυπωσίασε και μας χαροποίησε ο σεβασμός που έδειχναν όλοι προς το πρόσωπο της κ. Κακουράτου
->Πολλά ονόματα που ακούγονται κατά καιρούς σε διάφορες σκηνές της σειράς είναι πραγματικά και ανήκουν στο συνεργείο, όπως για παράδειγμα το ‘Σιόκουρου’ που ακούγεται στη σκηνή που ο Βατζελής κάνει διαλογισμό!!
