ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ (42 ΨΗΦΟΙ)
ΜΠΡΑΒΟ! ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!!!! ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΧΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ (31 ΨΗΦΟΙ) οι απέναντι από τη Λόλα δεν κατάφεραν να πάρουν καν τη δεύτερη θέση. Αν και στην Ελλάδα η σειρά έχει τρελάνει τα μηχανάκια, τάχα –εγώ είπαμε δεν πιστεύω και πολύ τα της agb-, στην Κύπρο δε φαίνεται να συμβαίνει το ίδιο. Η αλήθεια είναι πως η Έλενα Ακρίτα και ο Γιώργος Κυρίτσης στην προσπάθειά τους να μην ‘αντιγράψουν’ τη δική τους ‘Βέρα στο δεξί’ , κατάφεραν μάλλον να φτιάξουν τη...βέρα στο αριστερό, τουτέστι όσο και αν η σκέψη για ‘μια παρέα εφήβων, που, αφού επιτυγχάνουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, επανενώνονται και μαζί τους βγαίνουν στην επιφάνεια τα μυστικά του περελθόντος τους που θα καθορίσουν τη συνέχεια της ζωής τους’ δεν έχει καμία σχέση με τη γυναικοπαρέα της ‘Βέρας στο δεξί’, Έλσας, Ρεγγίνας, Δώρας, στη ζωή των οποίων μπαίνει ξαφνικά ένας άγνωστος για να ερωτευτεί τις δύο τελευταίες και να βάλει στη φυλακή την πρώτη, εντούτοις πολλά βασικά στοιχεία της πλοκής της νέας καθημερινής σειράς του συγγραφικού διδύμου είναι παρόμοια: έτσι όπως ο Στράτος συστήνεται στη Ρεγγίνα ως Φίλιππος και προσπαθεί να τη σκοτώσει πριν προλάβει να την ερωτευτεί έτσι και ο Στέλιος μπαίνει στη ζωή της Νόρας για να την εκδικηθεί για την αθώωση του γιατρού που σκότωσε τη γυναίκα του και το παιδί τους –αν τα λέω σωστά-, με τη διαφορά ότι αυτός ο χαρακτήρας είναι πιο διεστραμμένος, καθώς βάζει κρυφά στο σπίτι της κάμερες και την παρακολουθεί, η Εύα κρύβει από την αδελφή της το γεγονός ότι είναι κόρη της, όπως ο Αμιράς έκρυβε από το Στράτο το ότι ήταν γιός του, ο πρωταγωνιστικός ρόλος του Παναγιώτη Μπουγιούρη είναι τόσο κακός και απόμακρος όσο ήταν και αυτός του Αλέξανδρου Σταύρου στον α’ κύκλο της Βέρας, με τη διαφορά πάλι ότι τον Μπουγιούρη δεν μπορείς να τον συμπαθήσεις ούτε στο ελάχιστο στο ρόλο του ‘Μάνου’ κ.λ.π. Όσο όμως και αν οι διάφορες συγγραφικές απόπειρες της Ακρίτα και του Κυρίτση γενικά θυμίζουν η μία την άλλη, το ατού των σεναρίων τους είναι, θα έλεγα, η συνοχή της πλοκής και το στοιχείο της αγωνίας και του μυστηρίου τόσο που η τελευταία σκηνή του κάθε επεισοδίου τους είναι πάντα τέτοια που σε κάνει να θες να δεις και το επόμενο επεισόδιο –πολύ σημαντικό για καθημερινή σειρά -. Τη συνταγή λοιπόν της αγωνίας και του μυστηρίου έχουν αποδείξει ότι οι δύο σεναριογράφοι τη γνωρίζουν πολύ καλά. Επίσης οι δυό τους πήραν σωστά την απόφαση να δουλέψουν με τους ίδιους σκηνοθέτες, αλλά και με μια εντελώς νέα ομάδα ηθοποιών, κάποιοι από τους οποίους τώρα κάνουν τα πρώτα τους ουσιαστικά βήματα στο χώρο της τηλεόρασης και η επιλογή τους αυτή ήταν κάτι παραπάνω από καλή. Αυτό όμως που προσωπικά με έχει χαλάσει, ώστε μάλιστα να παρατήσω να βλέπω τη σειρά, είναι που οι ήρωες δεν έχουν ‘ισχυρά’ θέλω ή θα έλεγα ότι είναι πολύ απρόβλεπτοι χαρακτήρες- σε σημείο αηδίας -με αποτέλεσμα η Εύα που για χατίρι του Μάνου πηγαινοερχόταν στην Ελλάδα από το Παρίσι και ανεχόταν το γεγονός ότι είναι η ερωμένη ενός παντρεμένου, θυμήθηκε ξαφνικά ότι αγαπάει και τον αδελφό του, Νικόλα, ο οποίος και αυτός μετά από την τρέλα να ζήσει για λίγο καιρό με την Εύα και να παρατήσει στα σκαλιά της εκκλησίας τη Δάφνη, τώρα που η τελευταία έχει γεννήσει το παιδί τους, την έχει δει...χαζομπαμπάς. Ο Μάνος από την άλλη μας έχει σπάσει τα νεύρα μια με τη Μελίτα και μια με την Εύα..., αλλά αυτό συμβαίνει γιατί μάλλον οι σεναριογράφοι δεν έχουν αποφασίσει ακόμη με ποιά από τις δύο πρέπει να καταλήξει ο ήρωάς τους. Εν τω μεταξύ συνεχώς καινούργια μυστικά κάνουν την εμφάνισή τους για να ανατρέψουν τα μέχρι τώρα δεδομένα. Μόνο για όσους έχουν γερά στομάχια, δεν έχουν δει το ‘Βέρα στο δεξί’ και το ‘τόλμη και γοητεία’, δεν έχουν ακόμη κουραστεί από τα πολλά μυστικά και το σημαντικότερο δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν για να περάσουν το απόγευμά τους...