Η ΕΡΤ είναι εδώ

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007

'' TV Persona non grata''

” TV persona non grata’’
to.telecontrol
εγκαινιάζει σήμερα μία νέα στήλη στο blog cnc minus tv !! Λέγεται ” TV persona non grata’’ , δηλαδή ‘το ανεπιθύμητο τηλεοπτικό πρόσωπο’ και το βάζω σε εισαγωγικά εν είδει σαρκασμού, διότι στην ουσία είναι επιθυμητό το πρόσωπο, αφού κάθε φορά θα φιλοξενούμε και ένα τηλεοπτικό πρόσωπο που βλέπουμε φέτος στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και θα προσπαθούμε να το γνωρίσουμε κάπως καλύτερα. Εσείς διαβάστε για το πρόσωπο αυτό και πείτε μας αν αυτό σας αρέσει ή όχι να το βλέπετε στη tv σας.....


Σήμερα ας γνωρίσουμε την...... Φαίη Ξυλά, την οποία βλέπουμε φέτος στον ‘Γιούγκερμαν’ !!!



Η Φαίη Ξυλά γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη. Είναι απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραµατικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου (1999). Ηθοποιός µε σηµαντική θεατρική πορεία σε παραστάσεις µε το ΚΘ.Β.Ε. και το Εθνικό Θέατρο.
Γνωστή από τις συµµετοχές της στις τηλεοπτικές σειρές «Φεύγα» (MEGA), «Όνειρο ήταν» (ΝΕΤ), «Μου λείπεις» (APLHA),«Επαφή» (MEGA) και «Γιούγκερµαν» (ΑΝΤ1).Έχει παίξει στις ταινίες «Το κορίτσι» του Μ. Αρβανιτάκη, «Λουκουµάδες µε µέλι» της Όλγας Μαλέα και «Συνωµοσίες Γυναικών» του Βασίλη Βαφέα.


Όσα θέλετε να μάθετε για τη Φαίη

(Της Κατερίνας Παπαγεωργίου
www.myworld.gr)

Τυπικό 24ωρο: Βγάζω το σκύλο μου βόλτα, βλέπω dvd, μπορεί να πάω σινεμά ή θέατρο ή σε ένα ήσυχο μπαράκι. Αυτόν τον καιρό έχω επιπλέον δουλειές γιατί ετοιμάζομαι για μετακόμιση. Από του Γκύζη πηγαίνω στο Σύνταγμα, σε ένα διαμέρισμα στην Καραγιώργη Σερβίας από όπου βλέπω Ακρόπολη και Λυκαβηττό.
Μου αρέσει να μένω στο κέντρο.
Λατρεύω: Την τάξη και την καθαριότητα.
Φοράω: Τζιν, φόρμες, καφτάνια.
Τι θα άλλαζα στον εαυτό μου: Καλή είμαι κι έτσι!
Προσπαθώ: Να είμαι λιγότερο αυστηρή με τους φίλους μου και λιγότερο σπάταλη.
Mε χαρακτηρίζει: Μια τάση υπερπροστασίας και κτητικότητας απέναντι στους ανθρώπους που αγαπάω, καθώς προσπαθώ -χωρίς να γίνομαι κακιά πεθερά— να προλάβω το κακό που μπορεί να τους συμβεί.
Αντιπαθώ: Στη συμβίωση ο άντρας να θεωρεί δεδομένο πως εσύ αναλαμβάνεις το νοικοκυριό.
Μου αρέσει: Να κερνάω.
Από παιδί: Είμαι ξανθιά. Μάλιστα τώρα, που για τις ανάγκες του έργου έχω γίνει καστανή, ξεχνιέμαι και καμιά φορά λέω «Εντάξει, η ξανθιά δεν το κατάλαβε!»
Μπίμπο ή γατούλα: Σε κάποιες φάσεις της ζωής μου μάλλον είμαι γατούλα.
Επέτειοι: Δεν θυμάμαι πότε έχω επέτειο στη σχέση μου και δεν τη γιορτάζω, όπως μπορεί να μη γιορτάσω και τα γενέθλια μου.
Σχέδια: Δεν κάνω ποτέ, γιατί τα ανατρέπει η ζωή.
Επικίνδυνη σκηνή: Στην ταινία Γαμήλιο Πάρτι, που σκηνοθετεί η Κριστίν Κρόκος σε σενάριο Ιφιγένειας Κοτσώνη, όταν πιάνει φωτιά το νυφικό μου...
Ηθοποιός από: Από τα 12 μου. Από τότε έπαιζα στο θέατρο στην Κέρκυρα όπου έχω γεννηθεί.
Φετινοί συμπρωταγωνιστές: Στις Τρεις Αδερφές η Γωγώ Μπρέμπου και η Ναταλία Δραγούμη. Στο Γαμήλιο Πάρτι οι Άλεξ Δημητριάδης, Γιώργος Καραμίχος, Χρύσα Ρώπα, Μπέτυ Μαγγίρα. Στο Γιούγκερμαν οι Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και Ζέτα Μακρυπούλια.




είπε για τη σειρά ‘Γιούγκερμαν’, στην οποία συμμετέχει φέτος:

«Πρόκειται πραγματικά για μια υπερπαραγωγή. Βλέποντας δηλαδή τα γυρίσματα στο μόνιτορ έπαθα την πλάκα μου, αν και από την αρχή με είχε συνεπάρει το έργο. Βέβαια εγώ δεν συμμετείχα στα γυρίσματα της σειράς που έγιναν στο εξωτερικό, το μακρύτερο που ταξίδεψα ήταν μέχρι τη Μυτιλήνη, καθώς η Βούλα που υποδύομαι είναι Ελληνίδα. Η συνάντησή της με τον Γιούγκερμαν γίνεται στον καράβι που τον φέρνει από την Τουρκία στην Ελλάδα» λέει η ίδια.
Εννοείται πως ο Γιούγκερμαν ερωτεύεται τη δυναμική, συχνά σκληρή και για την εποχή της ασυμβίβαστη Βούλα, η οποία ανταποκρίνεται στα αισθήματά του προσπαθώντας να ζήσει αυτόν τον έρωτα με κάθε τρόπο. «Κι εγώ στη θέση της το ίδιο θα έκανα» λέει η Φαίη, «αν φυσικά δεν γνώριζα, όπως δεν γνωρίζει η Βούλα, για την άλλη γυναίκα στη ζωή του Γιούγκερμαν, που υποδύεται η Ζέτα Μακρυπούλια. Αυτός σχεδόν την έχει βιάσει και η Βούλα είναι στον κόσμο της!

(για πρώτη φορά εννοείται ότι θα μας πείτε πρώτα αν σας άρεσε η στήλη......και μετά πώς βρίσκετε τη Φαίη..........)

Υ.Γ: πηγαίνετε ξανά στο 'put the telecontrol down' και δείτε τις φωτογραφίες που βρήκα από την Πάολα Χατζηλαμπρή ως ιέρεια....
Share/Bookmark

Αναγνώστες

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER

Μανιφέστο του blogger

1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.

Blog Information

Δημιουργός: MINUS TV Γράφει: to.telecontrol Έγραψαν και μπορεί να ξαναγράψουν: MINUS TV, tv_maniac, Τηλεφτυάρι, Νεκατωμένος, tv book, TV STAND, Firebolt, Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Οι συγγραφείς του blog δεν συνδέονται άμεσα με οποιονδήποτε τρόπο με τηλεοπτικούς σταθμούς ή άλλα ΜΜΕ.

CNC MINUS TV TOOLBAR (κατέβασέ το!)

Εάν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση για τις νεότερες αναρτήσεις του blog CNC MINUS TV, τώρα έχετε τη δυνατότητα μέσω του toolbar του blog μας, φτάνει να πατήσετε εδώ και, αφού κατεβάσετε τη γραμμή εργαλειών του cncminustv, να την εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Το toolbar του blog περιλαμβάνει ακόμη μηχανή αναζήτησης για εξερεύνηση του διαδικτύου, πρόγραμμα αναπαραγωγής ραδιοφώνου για να ακούτε τη μουσική που θέλετε, παρέχει ακόμη πρόσβαση στο λογαριασμό e-mail σας και προειδοποίηση για νεότερη αλληλογραφία μέσω της λειτουργίας E-Mail Notifier κ.α