α. Το να οδηγεί κάποιος με ολική κώφωση και μάλιστα μοτόρα είναι το ίδιο εγκληματικό με το να οδηγεί ένας αλκοολικός. Ποιός ήταν ο ανώμαλος που τον πέρασε στις εξετάσεις και του έδωσε το δίπλωμα για να οδηγεί εκείνη τη θηριώδη μοτόρα; Εκτός κι αν πλήρωσε κάποιον υπάλληλο και του έφερε το δίπλωμα στο σπίτι ή δεν έχει δίπλωμα κι ο θείος του ο Αστυνομικός τον καλύπτει.
β. Οι Κυπραίοι υπάλληλοι του γραφείου Ευημερίας όσο αδιάφοροι κι αν είναι, αν καταλάβουν ότι κάτι δεν πάει καλά στο σπίτι του γείτονα θα στέλνουν έστω τον θείο τους τον Αστυνομικό (που μένει και στην ίδια πολυκατοικία) να δει τι συμβαίνει.
γ. Οι Κυπραίοι έχουν έμφυτη την ευγένεια ακόμα και στις δύσκολες στιγμές τους και δεν αδιαφορούν επιδεικτικά όταν κάποιος τους απευθύνει τον λόγο (σκηνή Νοσοκομείου ανάμεσα στον Αντώνη και τη γυναίκα του Βασίλη).
δ. Πουθενά στον κόσμο, ένας εξηντάρης και μετά από 38 χρόνια γάμου όσο και αν αγαπάει τη γυναικά του, δεν ανησυχεί σε τέτοιο βαθμό μην του την πάρει ένας άλλος εξηντάρης. Εκτός και αν η Μαντάμ έχει ξανακάνει τη «λαδιά».
Όσο κι αν ο σεναριογράφος θέλει να μεγεθύνει τα προβλήματα μιας κοινωνίας ή των υπηρεσιών του κράτους, με σκοπό να τα αναδείξει, το συγκεκριμένο καταντάει εκτός από γελοίο και προσβλητικό.
Όπως και στο παρελθόν, ο Τσάκκας ξεκινάει με μια πολύ καλή αρχική ιδέα και ένα εξαιρετικό καστ ηθοποιών αλλά έχει πρόβλημα στο να εξελίξει την ιδέα του, γίνεται κουραστικός και αδιαφορεί έως παρεξηγήσεως για τις λεπτομέρειες που τελικά κρίνουν το αποτέλεσμα. Αν όλο αυτό είναι θέμα κούρασης τότε θα πρέπει να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να γράφει εβδομαδιαίες σειρές και όχι καθημερινές, δεν είναι κακό. Το κακό είναι από μια ηλικία και μετά να μην ξέρουμε τα όριά μας !!!
Φιλικά Σέργης - Νοήμων Τηλεθεατής