Γιατί ιστορίες του χωρκού; Διότι η σειρά κινείται όπως και η ζωή σε ένα χωριό, δηλαδή με αργούς, νωχελικούς ρυθμούς και αποτυπώνει τη ζωή σε ένα σύγχρονο κυπριακό χωριό εστιάζοντας σε κωμικές καταστάσεις που προκύπτουν από διαμάχες για ασήμαντους λόγους μεταξύ των συγχωριανών (π.χ. η κόντρα Καλλίνικου-Παγώνας για τη βρόμα των κατοικίδιων χοίρων της τελευταίας), στα μικρά μυστικά που μπορεί να κρύβει ο καθένας τους (π.χ. η ψεύτικη εγκυμοσύνη της Αγγέλας), στις αντιζηλίες τους (βλ. το ψέμμα της κομμώτριας για το ότι βρήκε γαμπρό της κόρης της με σκοπό να κάνει την αδελφή της να ζηλέψει) κ.λπ.
Έτσι η σειρά καταλήγει να αποτελεί κωμικά ιντερμίδια που επαναλαμβάνονται σε κάθε επεισόδιο χωρίς να συνδέουν μεταξύ τους καμία πλοκή (γι’ αυτό και η δραματική ιστορία του χαρακτήρα που υποδύεται η Έλια Ιωαννίδου μοιάζει να είναι από άλλο ανέκδοτο του ΑΝΤ1 –όπως το «ό,τι αγάπησα» ας πούμε-), ενώ οι καρτουνίστικοι χαρακτήρες της καταλήγουν καρικατούρα του ίδιου του εαυτού τους με χαρακτηριστικό παράδειγμα το ρόλο του Μιχάλη Σοφοκλέους που υποδύεται τον «Πάκο», έναν άξεστο χωριάτη που μιλά σε μία δική του διάλεκτο (που δεν τη λες και «κυπριακή») χωρίς να υπάρχει και ιδιαίτερος λόγος, αφού και οι άλλοι ήρωες έχουν κοινή καταγωγή και νοοτροπία (εδώ μπορεί κανείς να κάνει μια σύγκριση αυτού του ρόλου με εκείνον του «Γώρου» και της «Γρυσταλλένης» στο «Την πάτησα»: εκείνοι οι κωμικοί «τύποι» ήταν συμπαθητικοί και αγαπήθηκαν από τους τηλεθεατές γιατί ξεχώριζαν ως «χωριάτες» ανάμεσα στους «πολίτες», ενώ ο «Πάκος» στη «Γιολάντα» καταντά αντιπαθητικός διότι ξεχωρίζει ως ο «πρώτος» ανάμεσα σε ομοίους του...).
Η σειρά όμως δυστυχώς θυμίζει και παλιά κακή κυπριακή τηλεόραση και συγκεκριμένα τις κυπριακές κωμικές σειρές που επιστράτευαν τη φωνασκία για να προκαλέσουν το γέλιο στο θεατή. Σε αυτό το ύφος κινείται η ερμηνεία της Έλενας Ευσταθίου, η οποία παλεύει να ισορροπήσει μεταξύ του χαρακτήρα της κ.Τάκκου και του νέου της ρόλου, που ακόμη τον ψάχνει, ενώ και η Δήμητρα Δημητριάδου, αν και αρχικά ξεχώρισε στο ρόλο της κομμώτριας, παρασυρμένη από τη μονοτονία του ρόλου της που τη θέλει να είναι συνεχώς εκνευρισμένη, βγάζει στην οθόνη πολύ νεύρο που δεν κάνει καλό στα δικά μας τα νεύρα!