Τρίτη 31 Ιουλίου 2007
«Οι σχέσεις των καναλιών»
Ας ξεκινήσουμε από το ΡΙΚ. Το ΡΙΚ ως κρατικό έχει σχέσεις με τα άλλα κανάλια. Τρέφει ένα αμοιβαίο μίσος για το ΣΙΓΜΑ, που ξεκίνησε για άγνωστους λόγους και πρώτη φορά έγινε γνωστό από την παρεμβολή που έκανε το ΡΙΚ στην συχνότητα του ΣΙΓΜΑ πριν 4-5 χρόνια. Από τότε το Σίγμα δεν χάνει την ευκαιρία να σατιρίσει το ΡΙΚ ή να κάνει ρεπορτάζ για το δελτίο ειδήσεων του φουσκώνοντας υποθέσεις που αφορούν το ΡΙΚ, από την άλλη το ΡΙΚ δεν βοηθάει το ΣΙΓΜΑ όπως κάνει με τα άλλα κανάλια. Το ΡΙΚ έχει «σχέσεις» με το MEGA, όχι επαγγελματικές, προσωπικές, γιατί ο μάγειρας του ΡΙΚ παντρεύτηκε το κορίτσι του καιρού του MEGA, αλλά και ο άντρας της παρουσιάστριας του ΡΙΚ Αιμιλίας Κενεβέζου εργαζόταν μέχρι πρότινος στο MEGA. Το ΡΙΚ παρέχει μεγάλη βοήθεια στο νεοσύστατο κανάλι PLUS TV, αφού καλύπτει για το PLUS διάφορα live γεγονότα, μάλλον γιατί στο PLUS δεν είχαν δεύτερο χειριστή για το link, ο οποίος παραιτήθηκε όπως και πολλοί άλλοι. Ο ΑΝΤ1 «έσπειρε» παντού τοπικούς σταθμούς (VOX, FRED, OMEGA), τους οποίους υποστηρίζει. Το MEGA υποστηρίζει τον τοπικό σταθμό της Λεμεσού, Capital TV, μάλλον γιατί ο κεντρικός παρουσιαστής του MEGA είναι λεμεσιανός. Το ΣΙΓΜΑ έχει συμπάθια το MEGA γιατί έτσι την μπαίνει στον ΑΝΤ1 όταν το MEGA κάνει πιο μεγάλα νούμερα από τον ΑΝΤ1. Πέρα απ’ αυτό το MEGA δεν το πολυσυμπαθεί και πολύς κόσμος.
--Αυτά ξέρω, αν πήρε το αυτί σας και κάτι άλλο, πείτε το.
Μέχρι το επόμενο επεισόδιο, να ‘στε καλά. Γεια σας!
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.