Τρίτη 31 Ιουλίου 2007
«Ενημέρωση σε συντομία»
-Είχαμε το σημαντικό γεγονός της έναρξης του νέου τηλεοπτικού CNC PLUS TV, που στην πρεμιέρα του χτύπησε τηλεθέαση-ρεκόρ καταγράφοντας 0,0% ακριβώς, ούτε από περιέργεια δεν το είδε κάποιος!!!! Μετά από σχεδόν ένα τηλεοπτικό χρόνο το CNC PLUS TV έκοψε το CNC για άγνωστους λόγους (ακλουθώντας μάλλον την τακτική του ΑΛΤΕΡ-5 που έγινε σκέτο ΑΛΤΕΡ) αλλά το κανάλι το πήρε ο άνεμος, αφού οι παραιτήσεις ήταν περισσότερες από τις προσλήψεις. Το περίεργο είναι ότι ενώ στα σποτ του σταθμού το κανάλι αναφέρετε και γράφετε PLUS TV, το σηματάκι έχει και το CNC. Μέχρι στιγμής το ΠΛΑΣ ΠΛΑΣ ΠΛΑΣ Ο ΑΛΙ ΠΑΣΣΙΑΣ, δεν έχει σπάσει το φράγμα των τεσσάρων μονάδων σε γενικό μερίδιο τηλεθέασης (τα γνωστά ως «μεγάλα νούμερα»)
-Αναταράξεις είχαμε στο MEGA ΚΥΠΡΟΥ αφού οι φήμες, και πλέον γεγονότα, που θέλουν το MEGA ΕΛΛΑΔΟΣ και τον ιδιοκτήτη του σταθμού του σταθμού Αρχιεπίσκοπο Κύπρου να μην τα βρίσκουν και το συμβόλαιο συνεργασίας τελειώνει σε 1 χρόνο και μάλλον δεν ανανεώνεται, ενώ η δαμόκλειος σπάθη κρέμεται πάνω από τα κεφάλια τον υπαλλήλων. Η Έλλη Κοντζαμάνη την έκανε από νωρίς και βρήκε καταφύγιο στον ΑΝΤ1 ΚΥΠΡΟΥ. Από πλευράς τηλεθέασης το κανάλι έρχεται τρίτο με μέσο όρο 16%, αν και μερικές φορές ανεβαίνει στο 18% ή κατρακυλά στο 11%.
-Στον ΑΝΤ1 τα πράγματα ήταν πολύ ευνοϊκά για το κανάλι του Λουκή, αφού μετά από χρόνια κατάφερε να μείνει πρώτο σε τηλεθέαση για 10 σχεδόν μήνες. Με μέσο όρο το 22% σε γενικό τηλεμερίδιο, έκανε το μέχρι πρότινος αγαπημένο κανάλι της Κύπρου, το ΣΙΓΜΑ να δείχνει κάθε 20 λεπτά ένα σποτ που έλεγε ότι «εμείς ήμασταν πρώτοι πέρυσι, προπέρυσι, πριν 3 χρόνια, πριν 4, πριν 5…». Δυνατό χαρτί του ήταν η ελληνική σειρά «Έρωτας» και τα 8 λάτιν σαπούνια που αποτελούν το 60% του προγραμματισμού του σταθμού. Οι κυπριακές παραγωγές κόπηκαν νωρίς, αφού δεν είχαν τηλεθέαση πάνω από 7%. Η μόνη κυπριακή σειρά που δεν κόπηκε ήταν το «Δείξε μου τον φίλο σου», όχι γιατί έκανε νούμερα, αλλά επειδή το σενάριο έγραφε ο Γ.Δ. του καναλιού.
-Στην κρατική τηλεόραση (ημικρατική την λένε, αλλά αν θέλουμε το πιστεύουμε) τα πράγματα δεν ήταν και πολύ καλά. Τα δύο κανάλια του ΡΙΚ ούτε αν πρόσθετες τα ποσοστά τηλεθέασης τους δεν ξεπερνούσαν το 16%, με εξαίρεση όταν μετάδιδε το ΡΙΚ ένα μεγάλο γεγονός (Eurovision, Tennis Cup). Η συνεργασία του ΡΙΚ με τον Alpha Ελλάδος συνεχίστηκε, και απ’ ότι φαίνεται η εκπομπή του Άλφα «Άλλαξε το» ήταν η πιο επιτυχημένη, αφού η αγαπημένη παγοκολόνα Αιμιλία Κεβενέζου (αστείο είναι, η Αιμιλία μου είναι πολύ συμπαθής, όπως τα παγάκια στο φραπέ), το εφάρμοσε στο στούντιο αριθμός 37 του ΡΙΚ, δηλαδή το κεντρικό στούντιο ειδήσεων (έχουν άλλα 5 στούντιο ειδήσεων). Πρώτα το έκανε σαν σκαλωσιά και έβαλε ένα μπλε στρογγυλό καναπέ από κάτω, έβαλε και ένα συμπαρουσιαστή-γλάστρα δίπλα της, ο οποίος έλεγε μόνο «καλησπέρα» «ακολουθούν οι τίτλοι ειδήσεων» «διαφημιστικό διάλειμμα» και «καληνύχτα σας» {σαν πολύ δεν μιλάει;;;}, μετά η Αιμιλία σουτάρει την σκάλα, και μετά τον συμπαρουσιαστή της. Αλλά επειδή η εθνική τηλεόραση πρέπει να είναι επιμορφωτική ο Γιάννης Καρεκλάς δημιούργησε ένα 5λεπτο ένθετο στο δελτίο ειδήσεων με βίντεο που προωθούν την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, με πρωταγωνιστές γνωστούς ανθρώπους, όπως αστυνομικούς αλλά και την σούπερ σταρ, γιουροβιζιονολόγο, ρεπόρτερ, αρχισυντάκτρια, παρουσιάστρια, Μαρίνα Φιλλιπίδου. Λόγό όμως του ότι η Μαρίνα δεν έκανε καλά νούμερα, ούτε στο ένθετο ούτε στην δική της εκπομπή και επειδή ο Μάριος Μαυρίκιος δεν ηγείται πλέον του ΡΙΚ διώχθηκε και μάλλον βρήκε και αυτή καταφύγιο στον ΑΝΤ1.
-Στην τηλεόραση του ΣΙΓΜΑ, τα πράγματα δεν πήγαν τόσο καλά από πλευράς τηλεθέασης, αξιοπιστίας από τους τηλεθεατές αλλά και οικονομικών. Το κανάλι έπεσε στην δεύτερη θέση με μέσο όρο 20%. Το κανάλι μη αντέχοντας αυτό την κατάσταση πρόβαλλε τα σποτάκια των πρωτιών του τα προηγούμενα πέντε χρόνια. Η Αρχή Ραδιοτηλεόρασης δεν έκανε οτιδήποτε για αυτό. Επίσης παραπλανητικά ήταν τα σποτάκια «Το ΣΙΓΜΑ εξασφάλισε τα δικαιώματα του UEFA» τα οποία δεν διευκρίνιζαν όμως ποιο ΣΙΓΜΑ εννοούν, δηλαδή το ΣΙΓΜΑ ΣΠΟΡ 1 και 2 που ανήκουν στην NOVA Cyprus και δεν μεταδίδονται ελεύθερα όπως το ΣΙΓΜΑ –σκέτο- . Άλλο ένα πλήγμα στην αξιοπιστία του καναλιού. Το τελειωτικό κτύπημα όμως ήταν η προβολή στο δελτίο ειδήσεων, στην κατηγορία διεθνείς επικαιρότητα την ΣΟΒΑΡΗ παρακαλώ είδηση, «ΠΤΗΝΟ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ ΑΝΤΛΙΑ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ» {αναρωτιέμαι γιατί δεν το έβγαλάν σε έκτακτο δελτίο, όπως έκαναν με την είδηση ότι ένα γατάκι υιοθέτησε μια μικρή τίγρη}. Τα οικονομικά του πλήγηκαν με την εξασφάλιση των δικαιωμάτων του UEFA μέχρι το 2009, το οποίο δεν απόφερε τα ανάλογα.
Κατά τα άλλα το κανάλι συνεχίζει της αμφίβολου ποιότητας σειρές του.
-Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να κάνουμε στον Χρύσανθο Τσουρούλη και την Μέλανη Στέλιου που το έσκασαν από την πρωινή ζώνη του ΡΙΚ ΕΝΑ και εγκαταστάθηκαν το ΣΙΓΜΑ, όπου έχουν το ελεύθερο να κάνουν ότι τους κατέβει. Σύμφωνά με φήμες ή ίδια η Μέλανη Στέλιου πήγε την επομένη της φυγής στο παλιό στούντιο στο ΡΙΚ και έσβησε όλα τα αρχεία από τον υπολογιστή της εκπομπής. Την φήμη αυτή την λέμε με επιφύλαξη αφού δεν είναι διασταυρωμένη.
Τελειώνοντας να διευκρινίσω ότι μέχρι την έναρξή της νέας σεζόν (σε λιγότερο από ένα μήνα) δεν θα υπάρχουν πολλές ΦΡΕΣΚΕΣ ειδήσεις στο blog αυτό για ευνόητους λόγους. Πάντως θα ανεβάσω βίντεο-αποσπάσματα από την σεζόν που πέρασε με της καλές και κακές στιγμές τον κυπριακών και ελληνικών καναλιών καθώς και αποσπάσματα από σειρές και εκπομπές.
Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε για την ενημέρωσή σας,
Καλό υπόλοιπο της ημέρας.
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.