Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010
ΣΤΟΙΧΕΙΑ AGB - ΕΒΔΟΜΑΔΑ 22/02/2010 - 28/02/2010
ΕΚΤΟΣ 20ΑΔΑΣ...
- Στην 23η θέση τερμάτισε το "Σπίτι απ΄ την αρχή" με ΤΜΛ 9.1% και μερίδιο τηλεθέασης 22.7%.
- Η 26η θέση ήταν η ψηλότερη θέση για τα "Μυστικά της Εδέμ". Το επεισόδιο αυτό κατέγραψε ΤΜΛ 8.7% και μερίδιο 22.5%.
- "Περνάμε καλά" με την Χριστιάνα Αριστοτέλους στην 34η θέση του πίνακα, παρέα με μια ΤΜΛ 7.8% και μερίδιο 23.0%.
- Μπορεί οι "Πατάτες" να είχαν μεγάλη άνοδο, το "Allan Dallon" όμως είχε πτώση. Αποτέλεσμα να τερματίσει στην 36η θέση με ΤΜΛ 7.7% και μερίδιο 18.7%.
- Μια θέση πιο κάτω, στην 37η θέση, βρίσκουμε την "Παταγονία" με ΤΜΛ 7.6% και μερίδιο 18.5%.
- Στην 38η θέση τερμάτισε ο "Εφιάλτης στην Κουζίνα" με ΤΜΛ 7.4% και μερίδιο 19.6%.
- Στην 41η θέση βρίσκουμε τη σειρά "Κύριος και Κυρία Πέλς" με ΤΜΛ 7.1% και μερίδιο 17.6%.
- Η 44η θέση ήταν η ψηλότερη για την εκπομπή "Κάτι ψήνεται" με ΤΜΛ 6.8% και μερίδιο 18.2%.
- Η 45η θέση ήταν η ψηλότερη για τη σειρά "Επικίνδυνη ζώνη" με ΤΜΛ 6.7% και μερίδιο 16.1%.
- Στην 53η θέση τερμάτισε το best of του "Αλ Τσαντίρι Νιούζ" με ΤΜΛ 6.3% και μερίδιο 24.5%.
- Στην 57η θέση βρίσκουμε την "Hotel Inspector" με ΤΜΛ 6.1% και μερίδιο 20.3%.
- Η 63η θέση ήταν η ψηλότερη για το "Fatus Olus" με ΤΜΛ 5.9% και μερίδιο 15.6%.
- Η 69η θέση ήταν η ψηλότερη για τη σειρά "Κάρμα" με ΤΜΛ 5.6% και μερίδιο 13.8%.
- Η 76η θέση ήταν η ψηλότερη για το "Love Bites" με ΤΜΛ 5.4% και μερίδιο 18.2%.
Αναγνώστες
ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER
Μανιφέστο του blogger
1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.
2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.
3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.
4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.
5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.
6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.
7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.
8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.
9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.