Το είδαμε και αυτό. Οι δύο οικοδέσποινες των κυπριακών πρωϊνάδικων, Μελενεγάκη και Γαβριέλλα φόρεσαν τα ίδια! Ναι, οι πρωϊνατζούδες μας, φόρεσαν την ίδια μπλούζα με...μία μέρα διαφορά. Ποιά αντέγραψε; Όχι, δεν ήταν η Μελενεγάκη αυτή τη φορά, αλλά η Γαβριέλλα που ήρθε δεύτερη και καταϊδρωμένη.
->Τουλάχστον εντός Κύπρου η Μελενεγάκη δείχνει ποιός κάνει κουμάντο!
Για πρώτη φορά τον μωβ καναπέ είδαμε στην εκπομπή της Λα Μαρίνας, τη δεύτερη φορά όλο το σύνολο «καναπές –πολυθρόνα – τραπεζάκι» επίπλωσε το σπίτι του πρίγκιπα και της Μαργαρίτας Φιλοθέου στο «για την αγάπη σου», ενώ τώρα ο καναπές πήγε στη φωτογράφηση της νέας δραματικής σειράς του ΑΝΤ1 «ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ». Μουσική καρέκλα αν ήταν ο καναπές, τόσες στροφές δε θα έκανε!
ΚΑΝΕΙ ΠΡΩΙΝΑΔΙΚΟ ΤΟ...ΜΕΣΗΜΕΡΙ
Ανάλαφρη, με ρυθμό, γρήγορη, πολυθεματική, με πολλά ρεπορτάζ και πολύ καλή επικοινωνιακή σχέση με τους τηλεθεατές, η νέα εκπομπή της Χριστιάνας Αριστοτέλους είναι αυτό που θα έπρεπε να ήταν πέρσι το «GO...GO» της Μαστροκώστα, αν δεν ήταν τεμπέλικο...
Το κακό βέβαια είναι ότι η εκπομπή παίζει σε λάθος ώρα με αποτέλεσμα να βλέπουμε ένα καλοστημένο πρωϊνάδικο το μεσημέρι.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΖΟΥΜΕ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠ’ ΤΗ ΜΕΛΕΝΕΓΑΚΗ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ....
Μαζί με τον Μάρκο βέβαια, όπως αποφάσισαν οι αναγνώστες του blog μας -δέστε δεξιά τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας-
Η Χριστιάνα είναι εμφανές ότι εκτός από τον ενθουσιασμό και τη χαρά που έχει γι’ αυτό που κάνει – πράγμα πολύ επικοινωνιακό διότι ο τηλεθεατής το εκτιμά και το εισπράττει- ερχόμενη από τον ΟΜΟΡΦΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΡΩΙ έχει και εμπειρία που μετρά στο συγκεκριμένο είδος, αλλά και αρκετές νέες ιδέες που προσπαθεί να τις υλοποιήσει και στη δικιά της εκπομπή.
Το αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό αλλά αυτή η ανακύκλωση των θεμάτων (πλαστικη χειρουργικη, διατροφή, ψυχολογία) και προσώπων που παρελαύνουν σε όλες τις εκπομπές της κυπριακής τηλεόρασης έχει αρχίσει να μας κουράζει και πάλι καλά που η Χριστιάνα τα περνά στα γρήγορα, γιατί θα γκρινιάζαμε και άλλο...
Καλό το τηλεοπτικό ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ βρε Χριστιάνα μου, αλλά να ρωτάς και κάθε μέρα αν υπήρχε καμία άλλη εξέλιξη με την εκπομπή του Τσαλίκη και του Μουτσινά, ρωτώντας στην ουσία με έμμεσο τρόπο αν σφάχτηκαν ή ακόμη, τη στιγμή που ο τελευταίος δηλώνει και φιλαράκι σου, είναι εκτός από κουραστικό και ολίγον αντιεπαγγελματικό.
Η Χριστιάνα συζητάει με τους καλεσμένους της για τον ΜΠΑΤΣΟ και το ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ και ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να βλέπει δραματικές σειρές παρά μόνο χαρούμενα πράγματα, σαν και τον Μπάτσο! Καπάκι βγάζει στο τηλέφωνο και πρωταγωνιστές από τα ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ για να συζητήσουν για την πρεμιέρα της Κυριακής.
-> προφανώς τα ΜΥΣΤΙΚΑ είναι μια σειρά που όλα και όλοι είναι μες την τρελή χαρά γι’ αυτό και η Χριστιάνα το παρακολουθεί ανελλιπώς...
Get on stage: προετοιμάζει τους μελλοντικούς X-FACTORάδες....
Το κυπριακό «παιδικό» X-FACTOR. Κάπως έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί το μεγαλύτερο κυπριακό talenet show που έγινε ποτέ στην κυπριακή τηλεόραση «get on stage», το οποίο ξεκίνησε την προβολή του στην τηλεόραση του MEGA Κύπρου. Τουλάχιστον αυτή τη διάθεση –την εξφακτορική- φάνηκε να έχουν οι δύο πρώτες εκπομπές, στις οποίες είδαμε την πρώτη προκριματική φάση του διαγωνισμού και δεν ήταν καθόλου άσχημες. Το κανάλι είναι φανερό πως προσπάθησε πολύ και μάλιστα όχι μόνο του αλλά και με τη βοήθεια του μεγάλου αδελφού στην Ελλάδα, από το οποίο δανείστηκε τη φωνή της Πέμυ Ζούνη που την ακούσαμε ως αφηγήτρια αλλά και την όλη δομή που θύμισε εκτός από το νεότερο x-factor και τα παλαιότερα ανάλογα talent show του mega Ελλάδος, με τα μέσα και τις δυνατότητες που έχει βέβαια ένα κανάλι σαν και το MEGA Κύπρου. Έτσι απολαύσαμε πολλούς λιλιπούτιους διαγωνιζομένους όχι με μία οποιοδήποτε σειρά άσχετη, όπως στο flash star, αλλά με ένα πράγματι τηλεοπτικό τρόπο, που έδειχνε ρε παιδί μου ότι έγινε επεξεργασία του υλικού ώστε το πρόγραμμα να αποκτήσει θεματική συνάφεια και επομένως και ενδιαφέρον. Το MEGA λοιπόν ξεκίνησε καλά σε αυτή την καινούργια του απόπειρα και μακάρι στις live εκπομπές να δούμε ακόμη καλύτερα πράγματα. Ήδη ακούγεται πως γνωστοί καλλιτέχνες από Ελλάδα θα έρχονται για αυτό το λόγο και μένει να δούμε τί είδους θέαμα θα είναι αυτό που θα παρακολουθούμε ζωντανά στις οθόνες μας...
Η ΜΑΡΙΑ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ «ΜΠΑΤΣΟΥ»
Τελικά ωραία τα «μπάλλωσε» ο Κούλης Νικολάου με την πρωταγωνίστρια του «μπάτσο αγάπη μου». Την Μανδρή την έδωσε στο ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ του Τσιάκκα, σειρά στην οποία είναι επίσης παραγωγός, και έφερε στον ΜΠΑΤΣΟ μία ηθοποιό του Τσιάκκα, τη Μαρία Ιωάννου, η οποία όχι απλώς έχει μπει πολύ καλά στο ρόλο σαν να ήταν σε αυτόν από την αρχή αλλά μιλάμε τον έχει ξεσκίσει σε τέτοιο βαθμό που μαζί με τον Μιχάλη Σοφοκλέους συνεχίζουν να είναι τα δυνατά χαρτιά της σειράς μαζί με κάποιες ωραίες ατάκες, τις οποίες δυστυχώς ο σεναριογράφος Πάρης Προκοπίου μπαίνει στην παγίδα να τις επαναλαμβάνει και να μας ξενερώνει, όπως αυτήν του «όχι από τους άλλους, άλλους» που την ακούμε πια σχεδόν σε κάθε επεισόδιο. Για τη φωτογραφία που είναι σχεδόν ανύπαρκτη και για τη μέτρια σκηνοθεσία δεν θα παραπονεθούμε περαιτέρω, αυτές φαίνονται να είναι οι δυνατότες της παραγωγής και δε μπορούν να βελτιωθούν. (αυτό παίδες, μπορείτε και να το σατιρίσετε ως inside, μετά-σιριαλικό χιούμορ!). Όταν μάλιστα η άλλη «υπέρπαραγωγή» του Κούλη Νικολάου ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ δεν έχει αυτό το πακέτο, τί απαιτήσεις να έχουμε και από έναν Μπάτσο που τον κυνηγάει η μάμμα του, μη τρελαθούμε.
Όσο για το σενάριο; παραμένει χωρίς ταυτότητα, χωρίς να μπορεί να προσδιοριστεί χρονικά (αν αφορά την Κύπρο του 2009 ή την Κύπρο του 1984), με επιρροές από πολλούς άλλους Κύπριους σεναριογράφους –Τσιάκκας, Αρτεμίου-Λωϊζίδης- και με πλοκή που όλο κάνει κύκλους χωρίς να οδηγεί πουθενά, έχει ξεκινήσει για ένα β’ κύκλο ως ένα συνονθύλευμα παλαιότερων και νεότερων κυπριακών σειρών, που αυτό φαίνεται τελικά πως του δίνει και τα νούμερα. Έτσι λίγη ΑΙΓΙΑ, λίγο Βουράτε γειτόνοι, λίγο ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ, λίγο «το πρόβλημά μου με τις γυναίκες», η σειρά έχει λύσει όλα της τα προβλήματα.και ας τους άλλους να κατεβάζουν τις ιδέες...
«Όχι, δεν γράφω τον Μπάτσο» έφτασε να δηλώνει και ο Τσιάκκας στη Μελενεγάκη
->τέτοιες συζητήσεις κάνουν εκεί στο SIGMA για να αναπτερώσουν το ηθικό τους ενόψει του ανταγωνισμού με την ΑΙΓΙΑ από τη Δευτέρα...
Μετά τον ΘΟΚ κατέρρευσε και η οροφή του θεάτρου Ανεμώνα –οροφή τρόπος του λέγειν δηλαδή, έφυγαν οι τσίγκοι- όχι βέβαια από μόνη της, αλλά από τη χθεσινή θεομηνία που έπληξε τα Λατσιά και οι δύο ηθοποιοί Ανδρέας Τηλεμάχου και Μαρίνος Ξενοφώντος έκλαψαν μπροστά στο φακό του ΡΙΚ και ζήτησαν τη βοήθεια του κράτους για να επιδιορθωθούν τα Ανεμώνα 1 και 2, αν και ο υπουργός εσωτερικών που ήταν εκεί τους υποσχέθηκε ότι θα τους βοηθήσει .
-> μάλλον δε θα τον πολυπίστευσαν και σου λέει για να το πούμε και στο ΡΙΚ να μαστε και σίγουροι. Μόνο στη Μαύρου να μην πάνε, γιατί από οροφές....είδε και έπαθε η γυναίκα...
Τελικά και η συμμετοχή τους στο ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ήρθε σαν απο μηχανής θεός...
Γειά σου ρε Τσιάκκα!
Η Μέλανη Στέλιου αποχαιρετά τον Γιώργο Τσιάκκα από την εκπομπή της τραγουδώντας το «είμαστε οικογένεια παραδοσιακή...», το τραγούδι της πρώτης τηλεοπτικής σειράς του σεναριογράφου που μεταδόθηκε πριν κάμποσα χρόνια στο ΡΙΚ.
-> ή η Μέλανη είναι πολύ φανατική τηλεθέατρια του Τσιάκκα που δεν κάνει διακρίσεις στα κανάλια ή ο Χατζηκωστής έχει απελπιστεί πολύ στο να παρακαλάει τους Ρικάδες να του δώσουν τη Μενεγάκη από τον Οκτώβρη....
Αυτό είναι το τραγούδι που πρέπει να καεί από το πολύ παίξιμο στην κουζίνα της Μελενεγάκη μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου:
Πώς είδε ο τύπος και τα τηλεοπτικά περιοδικά την πρεμιέρα του ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ:
TV MANIA:
-Χρύσω Λέφου «ξεκίνησε μουδιασμένα»
-Κωνσταντίνος Χάμπαλης: «εντυπωσιάστηκα, αλλά δε ξετρελλάθηκα, έκανε κοιλιά»
«και και για την ΑΙΓΙΑ άργησε να έρθει η επιτυχία»...
-πιο θετική στην κριτική της η Ιωάννα Χριστοδούλου, αλλά δε δείχνει να έχει ενθουσιαστεί: «αναμένουμε» λέει «τη συνέχεια»
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
- Μιχάλης Χριστοδούλου: «ξεκίνησε μουδιασμένα το ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ»
Capuccino
-ο Νομικός, λόγω και των βιωμάτων του από τη συγκεκριμένη περιοχή της Ελλάδος, μιας και κατάγεται από Αλεξανδρούπολη, ήταν πολύ αυστηρός με το νέο συγγραφικό πόνημα του κ. Τσιάκκα και αφού κυριολεκτικά "ξεκοκκάλισε" την κάθε σκηνή, σε 24 σημεία αναπτύσσει τους λόγους για τους οποίους κάποιος πρέπει να πει «όχι» στη νέα «υπερπαραγωγή» του καναλιού. Πιάστηκε από τις λεπτομέρειες ο Μαρίνος στην κριτική του, αλλά όταν του τάζεις του άλλου «υπερπαραγωγή» και του σερβίρεις "Ταμτάκο"...
-ο Μιχάλης Σταύρου παρατηρεί την ομοιότητα Φυλακτού-Τότσικα στο παρουσιαστικό και υποστηρίζει πως ο Τσιάκκας πρέπει να έβλεπε φανατικά το «Μαζί σου» του MEGA. Σωστός!
Αλήθεια:
-σύμφωνα με το “C”, η σύζυγος του Νικόλα Κουμίδη σκηνοθέτη της «Αίγιας» (!!!), έθαψε άγαρμπα το ανταγωνιστικό «ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ» μέσα από τη στήλη της στην Αλήθεια.
Και γω η αλήθεια μου είναι ότι έψαξα στο google να βρω το άρθρο αλλά αγνοείται...(τελικά είναι πολύ σπαστικό να σου βγάζει στα αποτελέσματα όλο: CNC MINUS TV και CNC MINUS TV....)
Όποιος ψάχνει, μαθαίνει....ότι ο ΤΣΙΑΚΚΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΧΤΟΥΝ ΟΙ ΣΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ...
Κοιτάτε τι βρήκαμε ψάχνοντας στο google: ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΔΩ: http://www.xronos.gr/reportage/detail.php?ID=48277&print=Y
Και τι μάθαμε: ο Τσιάκκας έπεσε στην παγίδα πολλών Ελλαδιτών που όταν δίνουν συνεντεύξεις στην Κύπρο νομίζουν ότι στην Ελλάδα πέφτουν σε χειμερία νάρκη και όχι μόνο αποκάλυψε τη συνέχεια της σειράς, αλλά προέβη και σε δηλώσεις που εντός Κύπρου δε το συμφέρουν:
Ο Τσιάκκας συζήτησε λέει με το MEGA και του είπαν ότι μπορούν κάποια στιγμή να προβάλουν τη σειρά του στην Ελλάδα! Γι’ αυτό λέει το λόγο προσπαθούν να μη μιλούν βαριά κυπριακά και γι’ αυτό έχουν ενταχθεί στο cast της σειράς και Ελλαδίτες ηθοποιοί. –προσέξτε και την αναφορά στον Λούλη και στη σειρά του "ΒΑΣΙΛΙΚΗ"-