ΧΑΡΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ 44 (57%)
Η Χαρά αγνοείται από το πρώτο επεισόδιο και προφανώς όσοι βλέπετε αυτή τη σειρά –που δεν είστε και λίγοι, αφού με 44 ψήφους φέρατε τη σειρά στην πρώτη θέση - δεν είναι για τα ωραία μάτια της εικοσάχρονης Πατρίσια Μίλικ Περιστέρη, (μέρος του κειμένου έχει αφαιρεθεί μετά από τις παρατηρήσεις που μας κάνατε για την αποκάλυψη από μέρους μας της πραγματικής ιστορίας πάνω στην οποία είναι βασισμένη η σειρά). Η αλήθεια είναι ότι η πολύ καλή σκηνοθεσία, οι συνεχείς ανατροπές του σεναρίου με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν συνεχώς για την εξαφάνιση της Χαράς και καταδεικνύουν κάθε φορά και διαφορετικούς υπόπτους ή στοιχεία για τους υπόπτους, οι πολύ καλές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές Γεράσιμο Σκιαδαρέση και Μαρία Καβογιάννη (απίστευτα πολύ πειστική, έτσι;) είναι αρκετά στοιχεία για να καθηλώσουν τους τηλεθεατές. Καλή επιτυχία λοιπόν στη συνέχεια της αναζήτησής τους και αν χρειαστούν βοήθεια, το πολύ πολύ φωνάζουν την Αγγελική Νικολούλη.
ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΡΩΤΕΣ 21 (27%)
2η χρονιά για τη δραματική, ερωτική σειρά αυτοτελών επεισοδίων της τηλεόρασης του ALPHΑ, η οποία μας θυμίζει κάθε βδομάδα πως τα πιο απίθανα και τρελά σενάρια τα βρίσκει κανείς στη ζωή και όχι στην τηλεόραση: Η κόρη και η μάνα που ερωτεύονται τον ίδιο άντρα, σύζυγοι που πληρώνουν γκόμενους για να τα φτιάξουν με τις γυναίκες τους και να αναθερμάνουν τη σχέση τους, έρωτες ανεκπλήρωτοι που συντροφεύουν τα όνειρά μας, ερωτικά τρίγωνα και σχέσεις πάθους που οδηγούν τους πρωταγωνιστές στα άκρα, φοιτητικοί έρωτες και έρωτες απ’ τα παλιά που έρχονται για να αναστατώσουν κάποιους, αυτές είναι μερικές από τις αληθινές ερωτικές ιστορίες που είδαμε στη καλή αυτή σειρά του APLHA που χωρίς να είναι κάτι το πολύ φροντισμένο σκηνοθετικά, κερδίζει πόντους από το γεγονός ότι μέσα σε 45 λεπτά κατορθώνει να μας παρουσιάσει μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος που όμως να μην φωνάζει αυτό το τέλος από τα πρώτα πέντε λεπτά. Αντίθετα, το πιο γοητευτικό στοιχείο αυτής εδώ της σειράς είναι το ότι αν δεν δεις και την τελευταία σκηνή, δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την ιστορία που ξετυλίχθηκε στην οθόνη σου. Είναι η μόνη σειρά της οποίας προσωπικά περιμένω πάντα να δω την τελευταία σκηνή που τις περισσότερες φορές μας αφήνει με ανάμικτα συναισθήματα, αλλά αυτό είναι και το δυνατό της σημείο. Το μόνο της κακό; Της λείπουν οι πρωτοκλασσάτοι ηθοποιοί, τα μεγάλα ονόματα, με αποτέλεσμα οι ηθοποιοί της να ανακυκλώνονται. Η 2η θέση που της χαρίσατε ελπίζω να κάνει το ΡΙΚ να δει καθαρά –όπως λέει και το τραγούδι στους τίτλους αρχής – και να βγάλει τη σειρά από τα σκοτάδια των 00.45 το ξημέρωμα που την προβάλλει και να της χαρίσει τη θέση που της αξίζει, διότι στις καρδιές εμάς των τηλεθεατών, όπως δηλώνουν και οι 21 μας ψήφοι, έχει σίγουρα ξεχωριστή θέση.
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ 17 (22%)
Αυτή η σειρά μου αρέσει όλο και πιο πολύ. Όταν ξεκινούσε στις αρχές Οκτωβρίου με τον Αποστόλη Τότσικα να κάνει τα γλυκά μάτια στην φοιτήτρια Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία με τη σειρά της ερωτεύεται τον καθηγητή της Σπύρο Παπαδόπουλο καθώς οι δυό τους μελετούν κάτι αιγυπτιακούς παπύρους που τους άφησε ο πρύτανης του πανεπιστημίου, ενώ παράλληλα είχε αρχίσει να διαφαίνεται και η υπόθεση με το οικονομικό σκάνδαλο στο οποίο βρέθηκε μπλεγμένος ο κ. Ανδρέου, τίποτα δεν προμήνυε την εξέλιξη που βλέπουμε σήμερα, το πόσο δεμένη τελικά είναι η ιστορία, ώστε να αποκτήσει μάλιστα και σκηνές δράσης και αγωνίας που θυμίζουν ταινίες του Χόλλυγουντ –με τη διαφορά βέβαια ότι είναι σα να βάζεις την Τζένιφερ Άνιστον –βλέπε ‘το κορίτσι της διπλανής πόρτας –Ζέτα Μακρυπούλια ή αλλιώς Σούλα Έλα Ξανά - να παίξει ρόλους της Αντζελίνα Τζολί και της Ούμα Θέρμαν, αφού δεν το χει ρε σεις -, τίποτα δεν έδειχνε ότι ο κ. Διονύσης θα βάλει κοστούμι και γραβάτα και θα βρεθεί να κινεί τα νήματα, ότι ένα πολύ σκοτεινό ρόλο στην όλη υπόθεση θα είχε και η μάνα του καθώς και ότι θα ανακαλύπταμε πως οι φυλακές της Ελλάδας διαθέτουν ανέσεις του τύπου -δωμάτια με υπολογιστές που έχουν κάμερες στο σπίτι της ωραίας Ζέτας και που μπορεί κανείς να τα δει μόνο στον 3ο κύκλο του prison break! Το σενάριο λοιπόν, που έχει αρχίσει να γίνεται αρκετά σατανικό και ασυνήθιστα δαιμόνιο για τα ελληνικά τηλεοπτικά δεδομένα, είναι αρκετά επιμελημένο, ο σεναριογράφος Κώστας Βαζάκας ξέρει τί θέλει να κάνει και, επηρεασμένος αρκετά από το αμερικάνικο prison break, φτιάχνει έναν κόσμο αρκετά σκληρό για τη γλυκιά και αθώα Ζέτα, η οποία μόλις που τα καταφέρνει να μας πείσει στις σκήνες δράσης. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος πάλι πιο πειστικός στο ρόλο του καθηγητή, όχι όμως και στον έρωτά του για τη φοιτήτριά του, ενώ η αλλαγή στο ρόλο του Αποστόλη Τότσικα ταιρίαζει καλύτερα στο νέο ηθοποιό γύρω από τον οποίο περιστρέφεται όλο το μυστήριο τελικά της σειράς και σε αυτόν ανήκει, όπως όλα δείχνουν, και το κλειδί του παραδείσου. Η σειρά τώρα έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω της, όπως και ο σεναριογράφος, από τον οποίο και στο παρελθόν είχαμε κάποιες εξίσου καλές σεναριακές απόπειρες.
ΑΛΛΟ (ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ, ΨΕΥΤΗΣ ΠΑΠΠΟΥΣ/ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ, Γ4) 17 (22%)
Ενδεικτικά στη θέση άλλο είχαμε αναφέρει τον ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ
Η Χαρά αγνοείται από το πρώτο επεισόδιο και προφανώς όσοι βλέπετε αυτή τη σειρά –που δεν είστε και λίγοι, αφού με 44 ψήφους φέρατε τη σειρά στην πρώτη θέση - δεν είναι για τα ωραία μάτια της εικοσάχρονης Πατρίσια Μίλικ Περιστέρη, (μέρος του κειμένου έχει αφαιρεθεί μετά από τις παρατηρήσεις που μας κάνατε για την αποκάλυψη από μέρους μας της πραγματικής ιστορίας πάνω στην οποία είναι βασισμένη η σειρά). Η αλήθεια είναι ότι η πολύ καλή σκηνοθεσία, οι συνεχείς ανατροπές του σεναρίου με τα νέα δεδομένα που προκύπτουν συνεχώς για την εξαφάνιση της Χαράς και καταδεικνύουν κάθε φορά και διαφορετικούς υπόπτους ή στοιχεία για τους υπόπτους, οι πολύ καλές ερμηνείες από τους πρωταγωνιστές Γεράσιμο Σκιαδαρέση και Μαρία Καβογιάννη (απίστευτα πολύ πειστική, έτσι;) είναι αρκετά στοιχεία για να καθηλώσουν τους τηλεθεατές. Καλή επιτυχία λοιπόν στη συνέχεια της αναζήτησής τους και αν χρειαστούν βοήθεια, το πολύ πολύ φωνάζουν την Αγγελική Νικολούλη.
ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΡΩΤΕΣ 21 (27%)
2η χρονιά για τη δραματική, ερωτική σειρά αυτοτελών επεισοδίων της τηλεόρασης του ALPHΑ, η οποία μας θυμίζει κάθε βδομάδα πως τα πιο απίθανα και τρελά σενάρια τα βρίσκει κανείς στη ζωή και όχι στην τηλεόραση: Η κόρη και η μάνα που ερωτεύονται τον ίδιο άντρα, σύζυγοι που πληρώνουν γκόμενους για να τα φτιάξουν με τις γυναίκες τους και να αναθερμάνουν τη σχέση τους, έρωτες ανεκπλήρωτοι που συντροφεύουν τα όνειρά μας, ερωτικά τρίγωνα και σχέσεις πάθους που οδηγούν τους πρωταγωνιστές στα άκρα, φοιτητικοί έρωτες και έρωτες απ’ τα παλιά που έρχονται για να αναστατώσουν κάποιους, αυτές είναι μερικές από τις αληθινές ερωτικές ιστορίες που είδαμε στη καλή αυτή σειρά του APLHA που χωρίς να είναι κάτι το πολύ φροντισμένο σκηνοθετικά, κερδίζει πόντους από το γεγονός ότι μέσα σε 45 λεπτά κατορθώνει να μας παρουσιάσει μια ιστορία με αρχή, μέση και τέλος που όμως να μην φωνάζει αυτό το τέλος από τα πρώτα πέντε λεπτά. Αντίθετα, το πιο γοητευτικό στοιχείο αυτής εδώ της σειράς είναι το ότι αν δεν δεις και την τελευταία σκηνή, δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα για την ιστορία που ξετυλίχθηκε στην οθόνη σου. Είναι η μόνη σειρά της οποίας προσωπικά περιμένω πάντα να δω την τελευταία σκηνή που τις περισσότερες φορές μας αφήνει με ανάμικτα συναισθήματα, αλλά αυτό είναι και το δυνατό της σημείο. Το μόνο της κακό; Της λείπουν οι πρωτοκλασσάτοι ηθοποιοί, τα μεγάλα ονόματα, με αποτέλεσμα οι ηθοποιοί της να ανακυκλώνονται. Η 2η θέση που της χαρίσατε ελπίζω να κάνει το ΡΙΚ να δει καθαρά –όπως λέει και το τραγούδι στους τίτλους αρχής – και να βγάλει τη σειρά από τα σκοτάδια των 00.45 το ξημέρωμα που την προβάλλει και να της χαρίσει τη θέση που της αξίζει, διότι στις καρδιές εμάς των τηλεθεατών, όπως δηλώνουν και οι 21 μας ψήφοι, έχει σίγουρα ξεχωριστή θέση.
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ 17 (22%)
Αυτή η σειρά μου αρέσει όλο και πιο πολύ. Όταν ξεκινούσε στις αρχές Οκτωβρίου με τον Αποστόλη Τότσικα να κάνει τα γλυκά μάτια στην φοιτήτρια Ζέτα Μακρυπούλια, η οποία με τη σειρά της ερωτεύεται τον καθηγητή της Σπύρο Παπαδόπουλο καθώς οι δυό τους μελετούν κάτι αιγυπτιακούς παπύρους που τους άφησε ο πρύτανης του πανεπιστημίου, ενώ παράλληλα είχε αρχίσει να διαφαίνεται και η υπόθεση με το οικονομικό σκάνδαλο στο οποίο βρέθηκε μπλεγμένος ο κ. Ανδρέου, τίποτα δεν προμήνυε την εξέλιξη που βλέπουμε σήμερα, το πόσο δεμένη τελικά είναι η ιστορία, ώστε να αποκτήσει μάλιστα και σκηνές δράσης και αγωνίας που θυμίζουν ταινίες του Χόλλυγουντ –με τη διαφορά βέβαια ότι είναι σα να βάζεις την Τζένιφερ Άνιστον –βλέπε ‘το κορίτσι της διπλανής πόρτας –Ζέτα Μακρυπούλια ή αλλιώς Σούλα Έλα Ξανά - να παίξει ρόλους της Αντζελίνα Τζολί και της Ούμα Θέρμαν, αφού δεν το χει ρε σεις -, τίποτα δεν έδειχνε ότι ο κ. Διονύσης θα βάλει κοστούμι και γραβάτα και θα βρεθεί να κινεί τα νήματα, ότι ένα πολύ σκοτεινό ρόλο στην όλη υπόθεση θα είχε και η μάνα του καθώς και ότι θα ανακαλύπταμε πως οι φυλακές της Ελλάδας διαθέτουν ανέσεις του τύπου -δωμάτια με υπολογιστές που έχουν κάμερες στο σπίτι της ωραίας Ζέτας και που μπορεί κανείς να τα δει μόνο στον 3ο κύκλο του prison break! Το σενάριο λοιπόν, που έχει αρχίσει να γίνεται αρκετά σατανικό και ασυνήθιστα δαιμόνιο για τα ελληνικά τηλεοπτικά δεδομένα, είναι αρκετά επιμελημένο, ο σεναριογράφος Κώστας Βαζάκας ξέρει τί θέλει να κάνει και, επηρεασμένος αρκετά από το αμερικάνικο prison break, φτιάχνει έναν κόσμο αρκετά σκληρό για τη γλυκιά και αθώα Ζέτα, η οποία μόλις που τα καταφέρνει να μας πείσει στις σκήνες δράσης. Ο Σπύρος Παπαδόπουλος πάλι πιο πειστικός στο ρόλο του καθηγητή, όχι όμως και στον έρωτά του για τη φοιτήτριά του, ενώ η αλλαγή στο ρόλο του Αποστόλη Τότσικα ταιρίαζει καλύτερα στο νέο ηθοποιό γύρω από τον οποίο περιστρέφεται όλο το μυστήριο τελικά της σειράς και σε αυτόν ανήκει, όπως όλα δείχνουν, και το κλειδί του παραδείσου. Η σειρά τώρα έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω της, όπως και ο σεναριογράφος, από τον οποίο και στο παρελθόν είχαμε κάποιες εξίσου καλές σεναριακές απόπειρες.
ΑΛΛΟ (ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ, ΨΕΥΤΗΣ ΠΑΠΠΟΥΣ/ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ, Γ4) 17 (22%)
Ενδεικτικά στη θέση άλλο είχαμε αναφέρει τον ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ
Ποιοτική σειρά εποχής, με γυρίσματα στην Καλαμάτα, τη Σύρο, το Γαλαξίδι, τη Πρέβεζα, την Αθήνα, το Παρίσι, το Βουκουρέστι. Η σχέση του Κώστα Καρυωτάκη με τη Μαρία Πολυδούρη, ένα από τα γνωστότερα ειδύλλια που έχει καταγραφεί ως μια ερωτική ιστορία γεμάτη πάθος και πόνο. Εκείνος, ένας εύθυμος, δραστήριος και κοινωνικά ενεργός διανοητής. Εκείνη μια θυελλώδης προσωπικότητα, ευαίσθητη, τρυφερή και υπέρμαχη της γυναικείας χειραφέτησης. Θα συναντηθούν στη Νομαρχία Αττικοβοιωτίας τον Απρίλιο του 1922, στην ακμή της νιότης τους, χωρίς να υποπτεύονται την τραγωδία που έγραψε γι’ αυτούς η μοίρα. Παρότι η εικόνα που διαμορφώθηκε στο παρελθόν για τη σχέση τους, ήταν η αδιέξοδη συμπόρευση δύο αντιφατικών προσωπικοτήτων, σήμερα διαπιστώνουμε πως κοινωνικοί και πολιτικοί λόγοι διαμόρφωσαν αυτή τη σχέση, που εκτυλίσσεται παράλληλα με μεγάλα ιστορικά γεγονότα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εποχή, που άλλοτε άμεσα και άλλοτε έμμεσα αποτυπώνεται και στην ιστορία μας. Στο ρόλο του Κώστα Καρυωτάκη, ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος, ενώ τη Μαρία Πολυδούρη υποδύεται η Μαρία Κίτσου.
ΨΕΥΤΗΣ ΠΑΠΠΟΥΣ Κοινωνική σειρά μυθοπλασίας 16 επεισοδίων, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Άλκης Ζέη. Με ρεαλιστική κινηματογραφική γραφή, χιούμορ και ευαισθησία, η κοινωνική σειρά « Ο Ψεύτης Παππούς » αναδεικνύει μέσα από τις περιπέτειες της ζωής καθημερινών ανθρώπων, ιστορικά γεγονότα που επηρέασαν την Ελλάδα και την Ευρώπη από το 1960 μέχρι και σήμερα. Ένας παππούς πολύ διαφορετικός από τους άλλους, μας κρατάει συντροφιά με τα «παραμύθια» του αυτόν τον χειμώνα. Πληθωρικός, γεμάτος γνώση ζωής, τόλμη και αισιοδοξία. Ένας παππούς που μετατρέπει σε παραμύθι την καθημερινότητα, την περιπέτεια της ζωής του. Μιας ζωής με μυστικά και ψέματα, κωμωδία και δράμα, στους δρόμους της Αθήνας και του Παρισιού. Καταφέρνει πάντα να εξάπτει τη φαντασία και να κερδίζει τον θαυμασμό του μικρού εγγονού του. Να σημειωθεί ότι η σειρά έχει ολοκληρωθεί και όσοι θέλετε να τη δείτε μπορείτε να τη βρείτε στο: http://www.greek-movies.com/
Κάποιοι όμως από σας ίσως να ψηφίσατε και αυτά:
ΨΕΥΤΗΣ ΠΑΠΠΟΥΣ Κοινωνική σειρά μυθοπλασίας 16 επεισοδίων, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Άλκης Ζέη. Με ρεαλιστική κινηματογραφική γραφή, χιούμορ και ευαισθησία, η κοινωνική σειρά « Ο Ψεύτης Παππούς » αναδεικνύει μέσα από τις περιπέτειες της ζωής καθημερινών ανθρώπων, ιστορικά γεγονότα που επηρέασαν την Ελλάδα και την Ευρώπη από το 1960 μέχρι και σήμερα. Ένας παππούς πολύ διαφορετικός από τους άλλους, μας κρατάει συντροφιά με τα «παραμύθια» του αυτόν τον χειμώνα. Πληθωρικός, γεμάτος γνώση ζωής, τόλμη και αισιοδοξία. Ένας παππούς που μετατρέπει σε παραμύθι την καθημερινότητα, την περιπέτεια της ζωής του. Μιας ζωής με μυστικά και ψέματα, κωμωδία και δράμα, στους δρόμους της Αθήνας και του Παρισιού. Καταφέρνει πάντα να εξάπτει τη φαντασία και να κερδίζει τον θαυμασμό του μικρού εγγονού του. Να σημειωθεί ότι η σειρά έχει ολοκληρωθεί και όσοι θέλετε να τη δείτε μπορείτε να τη βρείτε στο: http://www.greek-movies.com/
Κάποιοι όμως από σας ίσως να ψηφίσατε και αυτά:
Ένας ισχυρός άνδρας πεθαίνει αφήνοντας πίσω του δύο διαδόχους: δυο αδέλφια που έως τώρα αγνοούσαν ο ένας την ύπαρξη του άλλου. Δύο εξίσου δυναμικοί και σκληροί χαρακτήρες έρχονται αντιμέτωποι διεκδικώντας με μανία αυτό που ο καθένας πιστεύει ότι του ανήκει δικαιωματικά. Ο ένας απαιτεί να κρατήσει αυτά που θεωρούσε δεδομένα σε όλη του τη ζωή. Ο άλλος ποθεί να αποκτήσει όσα άδικα στερήθηκε…
Θα πολεμήσουν χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, για να πετύχουν το σκοπό τους. Δεν θα διστάσουν να καταστρέψουν ό,τι σταθεί εμπόδιο στα σχέδιά τους. Κι όταν στο δρόμο τους βρεθεί η ίδια γυναίκα, ο έρωτας θα τους οδηγήσει στα άκρα, σε μία σύγκρουση "Χωρίς όρια"…
και το Γ4 Ένα Λύκειο. Μία τάξη.Ένα τμήμα.Το «Γ4».Μία παρέα επτά παιδιών. Ζουντα όνειρα και τους εφιάλτεςτους. Αγαπάνε. Ερωτεύονται. Προβληματίζονται. Κάνουν φιλίες. Έρχονται σε σύγκρουση. Είναι ευαίσθητοι, ευάλωτοι, ρομαντικοί, σκληροί.Αυτοί είναι οι μαθητές του «Γ4» που έρχονται στην τηλεόραση του Alpha, για να μας δείξουν, μέσα από μια άλλη ματιά, την καθημερινότητά τους.Επτά νεαρά παιδιά που θα μας αφήσουν να πάρουμε μέρος στις μικρές και μεγάλες περιπέτειές τους.Η σειρά βασίζεται σε μια ιδέα του Λάκη Λαζόπουλου ο οποίος έχει αναλάβει και την καλλιτεχνική επιμέλεια.
Επίσημο Site Γ4: http://www.g-4.gr/
Επίσημο Site Γ4: http://www.g-4.gr/
(Κανένα από τα πιο πάνω 4 δεν έχω καταφέρει ακόμη να παρακολουθήσω, γι' αυτό και δίνονται τα δελτία τύπου των καναλιών που τα προβάλλουν. Όταν και αν τα δω, θα επανέλθω)
ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΧΩΜΑΤΑ 12 (15%)
Πολυδιαφημίστηκε ως η πιο ακριβή παραγωγή που έγινε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση και παρόλο που αυτό μας το παν και άλλοι –βλέπε: Λίμνη των στεναγμών, Γιούκερμαν-, εντούτοις εδώ έχουμε πράγματι μία σειρά – υπερπαραγωγή – τη βλέπω να σαρώνει στα τηλεοπτικά βραβεία τον Ιούνιο - καθώς το αποτέλεσμα που βλέπουμε κάθε βδομάδα στις μικρές μας οθόνες είναι σχεδόν κινηματογραφικό. Με τον Κώστα Κουτσομύτη στο πηδάλιο της σειράς και με την εξαιρετική δουλειά που γίνεται από τους συνεργάτες του σε όλα τα επίπεδα, το μυθιστόρημα της Διδώς Σωτηρίου που διαβάσαμε στα εφηβικά μας χρόνια ως σχολικό λογοτεχνικό βιβλίο παίρνει σάρκα και οστά και σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό τα τοπία και οι χώροι που επιλέχθηκαν για τα γυρίσματα όπως και η ατμόσφαιρα που βγάζει η σειρά ζωντανεύουν με τον καλύτερο τρόπο τις σελίδες του μυθιστορήματος, αν και για το χρόνο πολύ δύσκολα μπορούμε να πούμε ότι αυτό που βλέπουμε συμβαίνει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να μειώσει την αισθητική και την ποιότητα της σειράς που εκτός των άλλων, που αναφέραμε πιο πάνω, διαθέτει και ένα ξεχωριστό καστ: εξαιρετική η ερμηνεία της Φιλαρέτης Κομνηνού, ο Γιώργος Καραμίχος στο ρόλο του Μανώλη ίσως για πρώτη φορά δείχνει το μέγεθος του ταλέντου του στη τηλεόραση –με καλύτερές του ως τώρα στιγμές, τις σκηνές στα Αμελέ Ταμπουρού- , ξεχωριστή η παρουσία της Άννας Συνοδινού, ενώ η Δήμητρα Ματσούκα μετά το 'EL GRECO' και τη βραβευμένη ερμηνεία της στο ‘Σκλάβοι στα δεσμά τους’ συνεχίζει με ιδίου ύφους παρουσίες και στην μικρή οθόνη και αποδεικνύει ότι μπορεί να ‘τσαλακώσει’ τη σέξι εικόνα που κουβαλά και να ολοκληρώσει την εντύπωσή μας για την λογοτεχνική ‘Κατίνα’ ενισχύοντας το πείσμα και την αποφασιστικότητα που διακρίνει την ηρωίδα, χωρίς όμως να χάνει και τη γλυκάδα και αθωότητα μιας κοπέλας της εποχής. Για τους θαυμαστές της Δημητρούλας, όπως είμαστε και μεις, να πούμε: απολαύστε την τώρα γιατί δεν το βλέπω με αυτά που λέει και της έχουν καρφωθεί τελευταία στο κεφάλι να τη δούμε ξανά σύντομα στην τηλεόραση (διαβάστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες και αν μπορείτε χαστουκίστε την -λέμε τώρα - γιατί δεν μας τα λέει καλά). Ίσως η μόνη τηλεοπτική σειρά, η οποία βγάζει και αγγελίες προς αναζήτηση κομπάρσων!
ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ 11 (14%)
Νομίζω ότι εδώ δε φταίει τελικά ούτε η σκηνοθεσία – ώστε είδαμε να γίνεται μάλιστα και αλλαγή φρουράς, με το πέρασμα από την Ρέινα Εσκενάζυ στον Στράτο Μαρκίδη - ούτε οι ερμηνείες ούτε κανείς. Απλώς είναι πολύ νωρίς για το κοινό να δεχθεί μια άλλη στη θέση της Αλίκης όσο και αν αυτή είναι Αλίκη Βασιλάκη και όχι Βουγιουκλάκη. Η Κατερίνα Παπουτσάκη πάντως προσπαθεί επάξια να κρατήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο και, χωρίς να μιμείται την εθνική σταρ, παραπέμπει όμορφα σε αυτήν με τις κινήσεις και τις εκφράσεις του προσώπου της, αλλά δεν μπορεί να κάνει και θαύματα. Πολύ αργοί οι ρυθμοί, τίποτα ιδιαίτερο στις υπόλοιπες ερμηνείες, μέτριο το σενάριο, καλή η σκηνοθεσία, που πρόδωσε τη σειρά στην πολύ αρχή της, αλλά είπαμε: ο κόσμος μια Αλίκη ξέρει και ακόμα και μετά το θάνατό της, όπως φαίνεται, καμιά άλλη δεν μπορεί να τη ρίξει κάτω από το θρόνο της. Τελικά το μυστικό θα μείνει για τα καλά κρυμμένο, μέχρι την επόμενη φορά που, αν υπάρξει, ελπίζουμε να αργήσει και να γίνει μια πιο σοβαρή προσπάθεια που να τιμά το Αλικάκι που όλοι αγαπήσαμε.
Πολυδιαφημίστηκε ως η πιο ακριβή παραγωγή που έγινε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση και παρόλο που αυτό μας το παν και άλλοι –βλέπε: Λίμνη των στεναγμών, Γιούκερμαν-, εντούτοις εδώ έχουμε πράγματι μία σειρά – υπερπαραγωγή – τη βλέπω να σαρώνει στα τηλεοπτικά βραβεία τον Ιούνιο - καθώς το αποτέλεσμα που βλέπουμε κάθε βδομάδα στις μικρές μας οθόνες είναι σχεδόν κινηματογραφικό. Με τον Κώστα Κουτσομύτη στο πηδάλιο της σειράς και με την εξαιρετική δουλειά που γίνεται από τους συνεργάτες του σε όλα τα επίπεδα, το μυθιστόρημα της Διδώς Σωτηρίου που διαβάσαμε στα εφηβικά μας χρόνια ως σχολικό λογοτεχνικό βιβλίο παίρνει σάρκα και οστά και σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό τα τοπία και οι χώροι που επιλέχθηκαν για τα γυρίσματα όπως και η ατμόσφαιρα που βγάζει η σειρά ζωντανεύουν με τον καλύτερο τρόπο τις σελίδες του μυθιστορήματος, αν και για το χρόνο πολύ δύσκολα μπορούμε να πούμε ότι αυτό που βλέπουμε συμβαίνει στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να μειώσει την αισθητική και την ποιότητα της σειράς που εκτός των άλλων, που αναφέραμε πιο πάνω, διαθέτει και ένα ξεχωριστό καστ: εξαιρετική η ερμηνεία της Φιλαρέτης Κομνηνού, ο Γιώργος Καραμίχος στο ρόλο του Μανώλη ίσως για πρώτη φορά δείχνει το μέγεθος του ταλέντου του στη τηλεόραση –με καλύτερές του ως τώρα στιγμές, τις σκηνές στα Αμελέ Ταμπουρού- , ξεχωριστή η παρουσία της Άννας Συνοδινού, ενώ η Δήμητρα Ματσούκα μετά το 'EL GRECO' και τη βραβευμένη ερμηνεία της στο ‘Σκλάβοι στα δεσμά τους’ συνεχίζει με ιδίου ύφους παρουσίες και στην μικρή οθόνη και αποδεικνύει ότι μπορεί να ‘τσαλακώσει’ τη σέξι εικόνα που κουβαλά και να ολοκληρώσει την εντύπωσή μας για την λογοτεχνική ‘Κατίνα’ ενισχύοντας το πείσμα και την αποφασιστικότητα που διακρίνει την ηρωίδα, χωρίς όμως να χάνει και τη γλυκάδα και αθωότητα μιας κοπέλας της εποχής. Για τους θαυμαστές της Δημητρούλας, όπως είμαστε και μεις, να πούμε: απολαύστε την τώρα γιατί δεν το βλέπω με αυτά που λέει και της έχουν καρφωθεί τελευταία στο κεφάλι να τη δούμε ξανά σύντομα στην τηλεόραση (διαβάστε εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες και αν μπορείτε χαστουκίστε την -λέμε τώρα - γιατί δεν μας τα λέει καλά). Ίσως η μόνη τηλεοπτική σειρά, η οποία βγάζει και αγγελίες προς αναζήτηση κομπάρσων!
ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ 11 (14%)
Νομίζω ότι εδώ δε φταίει τελικά ούτε η σκηνοθεσία – ώστε είδαμε να γίνεται μάλιστα και αλλαγή φρουράς, με το πέρασμα από την Ρέινα Εσκενάζυ στον Στράτο Μαρκίδη - ούτε οι ερμηνείες ούτε κανείς. Απλώς είναι πολύ νωρίς για το κοινό να δεχθεί μια άλλη στη θέση της Αλίκης όσο και αν αυτή είναι Αλίκη Βασιλάκη και όχι Βουγιουκλάκη. Η Κατερίνα Παπουτσάκη πάντως προσπαθεί επάξια να κρατήσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο και, χωρίς να μιμείται την εθνική σταρ, παραπέμπει όμορφα σε αυτήν με τις κινήσεις και τις εκφράσεις του προσώπου της, αλλά δεν μπορεί να κάνει και θαύματα. Πολύ αργοί οι ρυθμοί, τίποτα ιδιαίτερο στις υπόλοιπες ερμηνείες, μέτριο το σενάριο, καλή η σκηνοθεσία, που πρόδωσε τη σειρά στην πολύ αρχή της, αλλά είπαμε: ο κόσμος μια Αλίκη ξέρει και ακόμα και μετά το θάνατό της, όπως φαίνεται, καμιά άλλη δεν μπορεί να τη ρίξει κάτω από το θρόνο της. Τελικά το μυστικό θα μείνει για τα καλά κρυμμένο, μέχρι την επόμενη φορά που, αν υπάρξει, ελπίζουμε να αργήσει και να γίνει μια πιο σοβαρή προσπάθεια που να τιμά το Αλικάκι που όλοι αγαπήσαμε.