Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

put the telecontrol down, μπορείς;;; ( 5 )

Put the telecontrol down, μπορείς ;;;

συγγνώμη που............ ‘το συγγνώμη επήεν περίπατον’
:

ένα μικρό διάλειμμα σκέφτηκε να κάνει η Ελίτα την βδομάδα που μας πέρασε, γι’ αυτό άφησε για λίγο τα ανακυκλώσιμα υλικά της -διατροφή, θρησκεία και πορνεία- για να συζητήσει με τους καλεσμένους της στο στούντιο το καυτό θέμα των δικαιωμάτων των διαζευγμένων ανδρών. Και επειδή η εκπομπή είναι κοντά στους τηλεθεατές, όπως συνηθίζει να μας λέει η Ελίτα με τη γνωστή μειλίχια όψη του προσώπου της, κρίθηκε απαραίτητη η παρουσία στο στούντιο της πλευράς που είχε ανάγκη από υπεράσπιση, δηλαδή των διαζευγμένων ανδρών, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι παρεμβάσεις των πρώην συζύγων τους μέσω τηλεφώνου, οι οποίες προς το τέλος της εκπομπής φόρτισαν το κλίμα στο πλατό, ώστε η Ελίτα αναγκάστηκε μάλιστα να μας ζητήσει συγγνώμη για αυτά που ακούστηκαν ζωντανά λίγα λεπτά πριν.
τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα....
την επομένη όχι μόνο ακούσαμε και είδαμε ξανά αυτά για τα οποία μας είχε ζητήσει την προηγούμενη μέρα συγγνώμη, αλλά το θέμα συνεχίστηκε - διότι προφανώς ‘μυρίστηκαν’ την τηλεθέαση - και μάλιστα αυτή τη φορά με τις δύο πλευρές, από τη μία ο διαζευγμένος άνδρας στο στούντιο να εκφράζει το παράπονό του στην Ελίτα και στην οικογενειακή σύμβουλο του έθνους Τένια Μακρή και από την άλλη οι πρώην γυναίκες του, τα πρώην πεθερικά του, η πρώην γειτόνισσα, να διαπληκτίζονται με έντονο ύφος για ζητήματα που σαφώς ούτε εμάς αλλά ούτε και την Ελίτα ενδιέφεραν.
→ το συγγνώμη της πρώτης μέρας ήταν φαίνεται του πρωτάρη, διότι την δεύτερη άρχισαν τα μαθήματα του σληρού ριάλιτι υπό την καθοδήγηση της έμπειρης στο είδος Τένιας, οπότε και το συγγνώμη ‘επήε περίπατον’...
ευτυχώς όμως που μέσα σε όλα αυτά τα τηλεφωνήματα της ‘άλλης’ πλευράς, υπήρξε και ένα που ήταν πραγματικά της άλλης πλευράς, δηλαδή εκείνου του εξοργισμένου πολίτη που βγήκε και τα είπε ένα χεράκι στην Ελίτα για το τι πραγματικά έκανε εκείνη τη στιγμή στον αέρα. Μπράβο του!!

και τώρα που πήρε φόρα η Ελίτα;;;
εφαρμόζει την τεχνική του καμουφλαρίσματος: βάζουμε δηλαδή ένα γενικό θέμα υπό συζήτηση του τύπου ‘έλεγχος συναισθημάτων = λύση προβλημάτων’ και το εξετάζουμε με ειδικές περιπτώσεις στο στούντιο χωρίς ενοχές.....

- ‘μίλα μου’.......
- παρέτα με, βαρκούμαι:
όχι, θα μιλήσω και θα πω αλήθειες για το ‘μίλα μου’, που είναι η δεύτερη δραματική σειρά του Γ.Τσιάκκα και το πέμπτο τηλεοπτικό του σενάριο:
→και θα αρχίσω από το τραγούδι· πάντα ο γνωστός σεναριογράφος φροντίζει για τη μουσική στους τίτλους έναρξης των σειρών του - ήδη από τα ‘μικροαστικά’ - και οφείλω να ομολογήσω ότι τα πιο πολλά από αυτά τα τραγούδια μου άρεσαν, πιο πολύ αυτό της ‘Βεντέτας’ και τώρα και αυτό του ‘μίλα μου’, την μουσική και τους στίχους του οποίου επιμελήθηκε ο Στέλιος Πισιής και τραγουδά ο Αντώνης Ρέμος. Εδώ λέμε μπράβο στον Γιώργο που άκουσε τη δουλειά του νεαρού Στέλιου, την εκτίμησε και τώρα την προωθεί!!!
→Ας εξετάσουμε όμως τώρα την ουσία της όλης υποθέσεως: θα προσπεράσω τα ωραία πλάνα από την Φλωρεντία -αφού άρεσαν στην Μέλανη, δεν έχω λόγο να διαφωνήσω- και θα πάω κατ’ ευθείαν στην Χριστίνα Παυλίδου και να πω ότι επιτέλους ο κ. Τσιάκκας -δεύτερο μπράβο, αρχίζω και γω να με φοβάμαι- μας επέτρεψε να απολαύσουμε τη φυσική ομορφιά της συζύγου του, την οποία είδαμε χωρίς περούκες, έντονο μακιγιάζ ή περίεργα ντυσίματα κ.λ.π. Απόλαυσα την ηρεμία της πρώτης σκηνής με την Άννα να τρέχει στους δρόμους της όμορφης ιταλικής πόλης, μέχρι που φτάνει στο σπίτι του καλού της και μου τη σπάει που ‘κάμνει δέκα ώρες’ -να μην ξεχνούμε και τον τίτλο- για να του ανακοινώσει κάτι πολύ πρωτότυπο και μη αναμενόμενο: ‘είμαι έγκυος’. Και από εδώ ξεκινά το ‘μίλα μου’ ή αν θέλετε η επιχείρηση - Χρήστος Λούλης – μίλα μου’, ο οποίος με τις σπαστικές αναπάντητες κλήσεις του, τα μηνύματα στον τηλεφωνητή και με κουραστικούς ποδαρόδρομους στην πόλη προσπαθεί να πείσει την Άννα να του μιλήσει-( στο πρώτο επεισόδιο έπρεπε να δικαιολογηθεί και ο τίτλος, ο οποίος θα έπρεπε να ήταν ‘παρέτα με’ ή ‘φύε ρε που δαμέ’). Για άλλη μία φορά όμως ο γνωστός σεναριογράφος θέτει τους προβληματισμούς του για καυτά κοινωνικά θέματα όπως αυτά της έκτρωσης, της παραπαιδείας, της αντικοινωνικής συμπεριφοράς των παιδιών και του αλκοολισμού, τα οποία δεν μου αρέσει που είναι τόσο χύμα μέσα στο κείμενό του, σα να μας λέει τώρα ασχολούμαι με την έκτρωση, τώρα με το ποτό, τώρα με τα ιδιαίτερα κ.λ.π, πράγμα κουραστικό και άχαρο. Πάντως ο σεναριογράφος φαίνεται πως διαβάζει και ακούει τις κριτικές που του γίνονται – και αυτό είναι προς τιμήν του- γι’ αυτό και στη σειρά αυτή βλέπουμε πολλές βελτιώσεις: το καστ περιλαμβάνει λίγους ηθοποιούς εκ των οποίων μάλιστα μόνο οι δύο είναι συγγενείς του και η γυναίκα του για πρώτη φορά έχει στο πλευρό της έναν παρτενέρ με τον οποίον ταιριάζουν. Ακόμη με έναν φιλόλογο και έναν λάτρη της ιστορίας προσπαθεί να κλείσει τα στόματα των επικριτών του για την κακομεταχείριση της ελληνικής γλώσσας, ενώ κάποιες από τις σκηνές γυρίζονται μέσα σε κανονικά σπίτια (!!) (αν και δεν είναι ωραίο το σπίτι της οικογένειας της Άννας στη Λευκωσία να είναι το μισό σκηνικό - που είναι και απαίσιο- και το υπόγειο του σπιτιού να είναι πραγματικός χώρος).
→ η προσπάθεια είναι καλή, αλλά προσωπικά με κούρασαν οι αργοί ρυθμοί του και το βαρέθηκα. Τελικά πάλι η σειρά είναι για τους οπαδούς του σεναριογράφου only (ούφου, μα γιατί;;). Κάτι ήξερε τελικά το κανάλι που διαφήμιζε τη σειρά στο πάνω μέρος της οθόνης κατά την ώρα προβολής της ‘Βεντέτας’....


είπα για ‘Βεντέτα’;;;· μέσα στο μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί την περασμένη Τετάρτη στο στούντιο της Ελίτας, κατά τις 4.20 ακούγεται ξαφνικά και ο Βουρλιώτης να λέει: ‘ και μονάχα απ’ το σίγμα’.
→ Όντως τέτοια παρατράγουδα (πέρα απ’αυτά του alter και της Αννίτας) μονάχα απ’το sigma και όχι μόνο από την Ελίτα αλλά και από άλλες εκπομπές -κυπριακές, ντόπιο πράμα-, όπως από το ‘live που το τσατιρούι’, στο οποίο, μετά από τα 'έκτροπα' της πρεμιέρας, οι παρουσιαστές αποφάσισαν να πάρουν τα μέτρα τους - παρά να την ‘φκάλουν’ που μες το τσατιρούι, καλύτερα να είμαστε αγενείς σου λέει- και άρχισαν να κλείνουν κατάμουτρα το τηλέφωνο στους άλλους (συγκεκριμένα στον Παναγιώτη Γελάση, πρώην συνεργάτη τους, που τους μίλησε για την εμπειρία που είχε στο ‘TVstars, παρουσιάστε!’), πριν πουν αυτά που απαγορεύονται. Επειδή όμως και αυτά που ξεστομίζουν οι παρουσιαστές δεν είναι και για να ακούγονται, το κανάλι ακολουθεί συγκεκριμένη τακτική: πότε πότε, με ‘μικρές παρεμβάσεις’ στα μικρόφωνα, τους κλείνει και λίγο το στόμα, όπως προχθές στον Δημόπουλο !!

βρήκαν την .......αστρολόγο τους :

δύο χρόνια πήρε στην Ελένη Μενεγάκη για να βρεί την αστρολόγο της μετά τη μεταγραφή της στον Alpha, η οποία της στοίχισε την πολυετή συνεργασία της με την κορυφαία στο είδος Λίτσα Πατέρα· αφού προηγήθηκαν δύο όχι και τόσο πετυχημένες συνεργασίες της, αρχικά με την Βίκυ Παγιατάκη και έπειτα με την Μπέλλα, φέτος μπορούμε να πούμε ότι βρήκε την αστρολόγο της στο πρόσωπο της Άσης Μπήλιου, η οποία ‘μετακόμισε’ στην Ελένη μετά από την επταετή παρουσία της στο πρωϊνό του mega, αφού η χημεία τους είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Μπράβο στο Ελενάκι, αλλά τώρα τη γρουσουζιά την ‘πέρασε’ στον καημένο τον Γρηγόρη· δεν του έφθανε η περσινή κακή συνεργασία με την Τάνια Ιακωβίδου και τον Κωνσταντίνο Αγγελίδη στο τέλος της χρονιάς, που επέφερε και το ‘διαζύγιο’ στη σχέση τους, φέτος οι τσακωμοί άρχισαν από νωρίς στο στούντιο αφού πρόσφατα η νέα αστρολόγος της εκπομπής, δυσαρεστημένη από τον λιγοστό τηλεοπτικό χρόνο που έχει στη διάθεσή της, αντέδρασε και έκανε την εξής παρατήρηση-πρόβλεψη στον Γρηγόρη: ‘του χρόνου κάποιος θα είναι λιγότερος εδώ μέσα!!’.
→ Α Γρηγόρη μου, μπορεί να έχασες την Άση και να μην τα βρίσκεις και πολύ με τη νέα αστρολόγο της εκπομπής, αλλά τουλάχιστον την δουλειά της την ξέρει καλά και κάνει και προβλέψεις on air !!!
σήμερα το πρωί είδαμε τους Χρύσανθο και Μέλανη να συζητούν για το πρώτο επεισόδιο του ‘μίλα μου’ και να αποκαλύπτουν λίγο από τη συνέχεια της σειράς.
→μπρος στο δρόμο που χάραξε ο Αρναούτογλου!!! Όμως στην περίπτωσή τους ποιός σπρώχνει ποιόν;;; οι παρουσιαστές τις σειρές του καναλιού ή τη δική τους εκπομπή;;; σιγά μην χτυπήσετε παιδιά (κακίες, που θα έλεγε και ο Χρύσανθος)
.................ουπς, άλλες χτυπιούνται φέτος στην κυπριακή TV !! Αν και προσπάθησαν στις πρώτες τους εκπομπές, η Χριστίνα και η Χριστιάνα, να μην μιλάνε και οι δύο ταυτόχρονα, εντούτοις στις τελευταίες εκπομπές δεν μπορούν να ξεπεράσουν το πρόβλημα και κονταροχτυπιούνται -κυριολεκτικά και μεταφορικά- για το ποιά θα ‘ευχαριστήσει’ πρώτη τους τηλεθεατές που πήραν τηλέφωνο ή για το ποιά θα κάνει ερώτηση για τις λιποαναρροφήσεις, τις πλαστικές επεμβάσεις, τις εμφυτεύσεις μαλλιών κ.λ.π.
→υπάρχει πάντως μία τάση εκεί στο ΡΙΚ να επιβιώνει πάντα αυτός που είναι στα δεξιά (βλ.Αιμιλία-Χρύσανθος, Αιμιλία-Σταύρος -, και, αν κρίνουμε από τον αυταρχισμό της Χριστίνας και από την πλευρά που κάθεται, μάλλον αυτή έχει τις περισσότερες πιθανότητες να πει στη Χριστιάνα........... ‘μόνο πάνω από το πτώμα μου’ !!!

όταν λέει το plus: ‘το φαινόμενο των Θερμοκυπρίων', από τον Οκτώβριο στο plus’, για ποιόν Οκτώβριο μιλάει;;; για αυτόν ή για τον Οκτώβριο του 2008;;;

και ξαφνικά το sigma αποφάσισε την υστάτη να συμπεριλάβει στο νέο του πρόγραμμα μία δημοφιλή αμερικάνικη σειρά, το CSI: Miami !!!
→ Για πρώτη φορά λοιπόν μία ξένη σειρά παίζει κατευθείαν στο sigma, χωρίς προηγουμένως να κάνει τον κύκλο της σε άλλα κυπριακά κανάλια (όπως ο ‘Mr. Bean’, το ‘Sex and the city’, το ‘Charmed’ και άλλα που παίχτηκαν πρώτα σε άλλο κανάλι και τα οποία μάλιστα το sigma δεν προβάλλει και με τη σωστή σειρά των επεισοδίων). Καλή η κίνηση του sigma και όσοι γουστάρετε τα αστυνομικά θα την βρείτε κάθε Δευτέρα -απέναντι από τα ‘Ίχνη’ του mega - και Τρίτη στις 11.20 το βράδυ.

πρεμιέρα ελληνικών προγραμμάτων και σειρών είχαμε την βδομάδα που μας πέρασε στα κυπριακά κανάλια· πολύ πράμα φέτος ετοίμασαν τα ελληνικά κανάλια, αλλά δεν ήταν όλα, όπως μας έταξαν. Πολλά είδαμε, λίγα όμως θα συνεχίσουμε να βλέπουμε....
→Για παράδειγμα περίμενα πιο δυναμικό τον ‘Γητευτή’ - βλέπεται μόνο χάρη στον Αλέξανδρο Σταύρου και τον Ιωσήφ Μαρινάκη -, καθώς και το 'Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο αν και ο συγγραφέας μας τόνιζε πως έγινε μέχρι και ανακαίνιση ολόκληρου κτηρίου για τους σκοπούς των γυρισμάτων, πολύ λίγο γέλιο έβγαλαν οι ατάκες -τελικά είναι δύσκολο πράγμα να βγάλεις γέλιο μέσα από μία άλλη εποχή και δεν είναι και πάντα ‘Κωνσταντίνου και Ελένης’. Πάντως πρέπει να αναγνωρίσουμε και ένα ελαφρυντικό στον Ρώμα για τον κοινότοπο ρόλο του Μεταξά (μοιάζει φυσικά με Δάγκα, Κατακουζηνό και άλλους χαρακτήρες που έχει ενσαρκώσει), αφού τώρα ο ρόλος βρίσκεται στην εποχή από την οποία ξεπήδησε...... από αυτήν του Μεταξά !!!
→ απογοητεύτηκα επίσης λίγο και από το νέο εγχείρημα του συγγραφικού διδύμου Ακρίτα – Κυρίτση, τη μαύρη κωμωδία ‘αν υπήρχες, θα σε χώριζα’, οι οποίοι φαίνεται δεν μπόρεσαν να απεγκλωβιστούν από τη σκιά του ‘Βέρα στο Δεξί’, αντίθετα εμπνεύστηκαν αρκετά από εκεί.
ΜΙΑ όμως είναι η μαύρη κωμωδία της ελληνικής τηλεόρασης: ‘ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ’!!!
→ούτε η ‘Κλεμμένη Ζωή’ ήταν το θρίλερ που μας υποσχέθηκαν, ενώ ο ‘Φάρος’ θα ανάβει μάλλον επειδή ‘ηθικός αυτουργός’ είναι ο Μανουσάκης.
→ συμπάθησα όμως τις ‘Γοργόνες -αν και δε διαφημίστηκαν και πολύ- καθώς είναι μία διαφορετική πρόταση γι’ αυτούς που θα ήθελαν να χαμογελάσουν λίγο με το πώς θα μπορούσαν οι άνθρωποι να ειδωθούν κάπως διαφορετικά, έστω και μέσα από τα μάτια ενός άλλου, μη υπαρκτού κόσμου.
→με τους μπαμπάδες πάλι κάπου το έχασα το πράγμα: ‘ευτυχισμένοι μαζί’, ‘ super μπαμπάς’, ‘τα κορίτσια του μπαμπά’, ‘μπαμπά μην τρέχεις’.....
→ ευχάριστο το ‘λατρεμένοι μου γείτονες’ και το ‘big bang’, καλό, αλλά βαρετό το ‘10’.


Θα μου πείτε, τι σου άρεσε;;;; Άλλος είναι ο ‘Γητευτής’, άλλος με γήτεψε....
→ o ‘Γιούγκερμαν’ ήταν εξαιρετικός και δικαίωσε τη φήμη του !!!

και επειδή γράφω και βλέπω τώρα την Ελίτα, ένα έχω να πω: ‘εφόρησε τα ράσα και ήρτε’.....
→ επιστροφή στα γνωστά – ‘είδα το άγιο φως’ το σημερινό θέμα, για να μην ξεχνάμε και την ανακύκλωση !!!

η πρόταση του telecontrol:
ΡΙΚ-τηλεόραση: 50 χρόνια (1957-2007), το οποίο επιμελείται ο Άνδρος Παυλίδης,
Τετάρτη, 10.15 το βράδυ, ΡΙΚ1.