Η ΕΡΤ είναι εδώ

Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

"Τσουρουλλίαση" χτύπησε τους ANONYMOUS!

                     Αντέγραψαν... ηθελημένα!
 
 
Άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε, φτάνει να τα παραδεχόμαστε και να μαθαίνουμε από αυτά.
Ο λόγος;  Για τους ANONYMOUS του MEGA. Ήταν η σειρά τους να την «πατήσουν», αφού το «ανώνυμο» χτύπημά τους ήταν τελικά επώνυμο, σύμφωνα με την αποκάλυψη του τηλεοπτικού περιοδικού CAPUCCINO.
 Δείτε στο βίντεο που «ανέβασε το περιοδικό», ποιούς αντέγραψαν οι ANONYMOYS και πώς:

Η Χριστιάνα Αρτεμίου μίλησε στο site www.showbiz.com.cy σχετικά με την αποκάλυψη του τηλεπεριοδικού. Είπε συγκεκριμένα: " «Παρακολούθησα την συγκεκριμένη παράσταση όταν ήμουν το καλοκαίρι στην Αθήνα, μόλις άκουσα την ατάκα επιάστηκε το στομάχι μου και έμεινε αποτυπωμένη στο μυαλό μου και ηθελημένα το ένταξα στη δική μας σάτιρα. Δυστυχώς πάμε να μοιάσουμε στην κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα γι’ αυτό τον λόγο το προσάρμοσα στα κυπριακά δεδομένα. Ειπώθηκε τόσο πανέμορφα από τον Αλέξανδρο Ρήγα και τον Δημήτρη Αποστόλου που δεν μπορούσα να μην το βάλω». Για ποιο λόγο όμως δεν ανέφερε την πηγή της: «Ο λόγος που δεν το ανάφερα ήταν μια παράληψη αναφοράς μου μπορούμε να πούμε» "
Δεν ξέρουμε για σας, εμάς η απάντησή της "σέξυ Γρίστιας" δεν μας κάλυψε. Μα αγαπημένη Χριστιάνα, δεν είναι επιστημονική εργασία που γράφεις, παραφράζεις τα λόγια κάποιου και ξεχνάς να παραπέμψεις στην πηγή σου. Η περίπτωσή σας δεν είναι ζήτημα παράλειψης αναφοράς της πηγής. Στην τηλεόραση η αντιγραφή δεν ανακοινώνεται (!), προλαμβάνεται (!)  με το να  παραλείψεις να πεις αυτό που είπε/έκανε κάποιος άλλος πριν από εσένα. Αν δεν την παραλείψεις και προχωρήσεις σε αυτήν "ηθελημένα", απλώς ελπίζεις να μη σε "τσακώσουν". Αν όμως την..πατήσεις, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παραδεχθείς το λάθος σου. Πάρτε για παράδειγμα τον Τσουρούλλη. Εξομολογήθηκε το λάθος του στον Νομικό και ξέγνoιασε ο άνθρωπος. Τώρα μάλλον...παίδες ήρθε η σειρά σας (και δεν είναι ούτε η "ΑΙΓΙΑ" ούτε το "την πάτησα")!

Share/Bookmark

Κατερίνα Χριστοφίδου: Μοιάζει η αγάπη της σαν μία ζωγραφιά

Η αναγνώστριά μας Καλλιόπη ξαναχτυπά.
Στο "στόχαστρό" της αυτή τη φορά βάζει την Κατερίνα Χριστοφίδου, η οποία έκανε πρόσφατα την επανεμφάνισή της στην τηλεόραση  και στην εκπομπή 'ΓΙΑ ΣΕΝΑ' του MEGA Κύπρου.
 
Θα ήθελα να αναφερθώ στην συνέντευξη της  αγαπητής Κατερίνας Χριστοφίδου  στην Χριστιάνα  Αριστοτέλους στο Για σένα την περασμένη εβδομάδα.

Πολύ ωραία όλα αυτά που μας έλεγε για το πώς να αντιμετωπίζουμε την κρίση. Είπε π.χ ότι άμα δεν μπορείς να αγοράσεις στο παιδί σου 10 δώρα όπως πριν να του πάρεις ΕΝΑ αλλά να του το παρουσιάσεις σαν το ΤΕΛΕΙΟ δώρο, γιατί δεν πρέπει να μεμψιμοιρούμε  και να κλαιγόμαστε…….και την ρώτησε η Χριστιάνα και άμα δεν μπορείς να του αγοράσεις ούτε ένα; Και απαντά: Τότε να του το ζωγραφίσεις!!!!!!!!!!

 Γουαου…..πως δεν το σκέφτηκαν αυτοί όλοι που δεν έχουν να αγοράσουν τα απαραίτητα και καμιά φορά ούτε για ένα γάλα ή ψωμί…..να τα ζωγραφίζουν, να τα βλέπουν και να χορταίνουν. ….
Κατερίνα μου, καλή η προσπάθεια σου να αποδείξεις ότι στάθηκες στα πόδια σου ξανά μετά τις κατραπακιές που έφαγες τον τελευταίο χρόνο (όπως εσύ η ίδια έλεγες) και με αυτό τον τρόπο  να δώσεις το καλό παράδειγμα και σε άλλους που έχασαν ξαφνικά την δουλειά τους,  αλλά οι περισσότεροι άνεργοι εδώ στη Κύπρο δεν μπορούν, άμα δεν βρίσκουν δουλειά, να κάνουν κάτι δικό τους, όπως έκανες κι εσύ……, γιατί απλούστατα δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Πολλοί δε από αυτούς δεν έχουν λεφτά για να πληρώσουν το ηλεκτρικό ή το ενοίκιο τους, πόσο μάλλον για να κάνουν κάτι δικό τους!!!!!!
 Καλό θα ήταν όλοι αυτοί οι επώνυμοι που βγαίνουν να μιλήσουν για την οικονομική κρίση να προσέχουν τι λένε γιατί ο κόσμος που πραγματικά είναι μέσα στην κρίση εκνευρίζεται μόνο και μόνο να τους ακούει. Απόν απ' έξω του χορού πολλά τραούθκια ξέρει…..

 Καλλιόπη

Share/Bookmark

Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

ΤΗΛΕ-γράψε μου

Τηλε-γραφήματα της τηλεοπτικής εβδομάδας που μόλις τελείωσε
 
 
(Sh)ame Story
Πολύ στα σοβαρά δεν πήραν οι «σελεμπριτάδες» του νησιού το φιλανθρωπικό show του MEGA; Ε όχι και να βγάζεις ολόκληρο λόγο εξαπολύοντας δριμύ κατηγορώ εναντίον ολόκληρης της κοινωνίας-, που τον έχεις γράψει προηγουμένως στο χαρτί- Ντόρις μου και να βάζεις τα κλάματα σαν μικρό παιδί επειδή αποχώρησες από ένα show; Λίγο υπερβολικό το βρίσκουμε, αλλά είναι φαίνεται αυτοί οι αστάθμητοι -αλλά τόσο ευπρόσδεκτοι για το κανάλι- παράγοντες που δεν προέβλεψε η παραγωγή, όταν αποφάσιζε να μπάσει μέσα τον παιδικό θίασο του Νικολάκη, ο οποίος στην πορεία μετατράπηκε σε παιδικό τσίρκο.
 Η παραγωγή του show μένει πάντως εκτεθειμένη αν πράγματι τα νέα ζευγάρια δεν ήταν όλα ενημερωμένα με τον ίδιο τρόπο για το καθεστώς της συμμετοχής τους στο φιλανθρωπικό show, διότι η κατηγορία της ηθοποιού, ότι για το πρώτο live πίστευαν ότι είχαν ασυλία, φαίνεται να στέκει, διότι διαφορετικά και η Εύη Δρούτσα πώς επέμενε να δώσει την άλλη εβδομάδα βαθμολογία στον Σχοινιού;
 Για να μην πούμε και για τα τραγούδια που επέλεξε ο τελευταίος και οι κριτές έστησαν πόδι να μην τον βαθμολογήσουν. Αν υπήρχε θέμα με τα τραγούδια, η παραγωγή δεν είναι αυτή που έπρεπε να το λύσει από προηγουμένως; Και αφού δεν υπήρξε προφανώς θέμα, τι θες Εύη Δρούτσα και ωρύεσαι για τα τραγούδια που επιλέχθηκαν και τα οποία πρέπει να είναι εκτός ρεπερτορίου ενός τέτοιου show γιατί δήθεν «Εδώ στην Ελλάδα και δεν τα ξεχνάμε και τα ξεχνάτε εσείς;». Καλά, όσο για το τελευταίο... «ανέκδοτο», μείνε κ. Δρούτσα μου ακόμη λίγο στο νησί μας και θα μάθεις πού πήγε και το «δεν ξεχνώ».
 
Και να 'χεις και την Χρισταλένη να φωνάζει να σταματήσουν γιατί μιλούν όλοι μαζί και δεν ακούγονται. (Sh)ame story δεν ήθελες χρυσή μου με Μουρατίδη και Δρούτσα στην κριτική επιτροπή; Τι θες να μου το γυρίσεις σε DANCING τελευταία στιγμή; Η Ζέτα σ' έβαλε;
 Η Ντόρις Κυριακίδου κλαίει που δεν έφτασε να μπει καλά καλά και βγήκε χωρίς να προσφέρει και ο Ανδρέας Πιτσιλλίδης που.... δεν πρόλαβε καν να μπει  ώστε να δείξει στο show όσα έμαθε περί ορθής τοποθέτησης της φωνής στις πρόβες. Κλάψινγκ for you... επί δύο!
 
(* ο πραγματικός λόγος που έκλαψε, για δεύτερη φορά από τηλεοράσεως, ο Ανδρέας Πιτσιλλίδης ήταν η αναφορά στο θάνατο του πατέρα του)
 
 Το τσίρκο του τεντωμένου Σχοινι-ού στο  DANSING2,
ξυλοπόδαρα στο DANCING3.
Ό,τι κι αν επιλέξετε
για την κυριακάτικη ψυχαγωγία σας, είστε μέσα!
 
 
 
(Παν)ακριβή μου... Χρισταλένη
Τι σχέση έχει η Χρισταλένη με τη Βουλγαρία; Διαφημίζει χοτ ντογκ και δεν το ξέρει. Όχι, καλέ την μπερδέψατε με την Μενεγάκη. Η απάντηση είναι:  Όπως η «φτωχότερη χώρα στην Ευρώπη», έτσι και η Χρισταλένη μας, κάνει πράξη το γνωστό ρητό που λέει «η φτώχεια θέλει καλοπέραση». Συγκεκριμένα δίνει δώρο στους τηλεθεατές της ένα πανάκριβο διαμαντένιο δαχτυλίδι αξίας (κάθεστε καλά;) 4.500 ευρώ, ενώ, σε μία άλλη εξέλιξη στην εκπομπή της, μάς ενημερώνει ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να στέλλουμε τρόφιμα στο σταθμό που θα πάνε για ενίσχυση φτωχών οικογενειών. Η φτώχεια θέλει όχι μόνο καλοπέραση, αλλά και διαμαντένια λάμψη για να μπορείς να τη διαλαλείς παντού. Γιατί, κι αν το καλοσκεφτούμε, η φτώχεια είναι περαστική, αλλά τα διαμάντια; Παντοτινά! Έχει κανείς αντίρρηση;
 
ΓΡΑΨΕ ΛΑΘΟΣ
 



 

 Εμείς πάλι νιώθουμε πολλή οργή! Είναι να μας αδικείτε εκεί στο MEGA;


 Τα κανάλια προβάλλουν ακόμη καλά νέα;
Αυτό κι αν είναι είδηση!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Τι σχέση έχει το anonymous με το μέτρο περιορισμού της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων βάσει του αριθμού κυκλοφορίας τους (το γνωστό «μονά-ζυγά») στην Ελλάδα;
Πρέπει να βγαίνει κι αυτό μαζί με τα ζυγά, αν κρίνουμε από το 2ο και 4ο επεισόδιο. Αν κρίνουμε από το 1ο και το 3ο, το Anonymous πρέπει να μένει σπίτι του μαζί με τα μονά: απαγόρευση κυκλοφορίας λόγω κακόγουστου χιούμορ!
 
Η αρχή ραδιοτηλεόρασης Κύπρου έκανε σύσταση προς τα κανάλια για το θέμα της τοποθέτησης του (Ε) στο πάνω μέρος της οθόνης για τα προγράμματα που προβάλλονται σε επανάληψη. Με όλο το σέβας στην Αρχή, αλλά όταν τα περισσότερα από τα μισά προγράμματα είναι σε επανάληψη και μάλιστα και σε prime time (βλέπε π.χ. «Ευτυχισμένοι μαζί»), αυτό που ψάχνει ο τηλεθεατής δεν είναι το (Ε), αλλά τα δύο ΠΠ που θα πούν: Πρώτη Προβολή. Με άλλα λόγια κι η Αρχή πρέπει να προσέχει τι θα λέει στα κανάλια να προσέξουν! Για προσέξτε το!
 

Νικόλαος Κουβέλας (επίκουρος καθηγητής παιδοδοντιατρικής): «Να το, να το το καλό παιδί...» τραγουδάει στα παιδάκια για να τους καθαρίσει τα δοντάκια. Πού; Στο «πρωινό mou». Απίστευτος ο παιδοδοντίατρος. Αν είχε να κάνει με ενήλικες ασθενείς, το ρεπερτόριο θα μπορούσε να περιλαμβάνει μέχρι και Ρουβά: Άντεξαααααα.....
 

Μα πού πήγαν τα λουλούδια στα μαλλιά της Χρισταλένης;
Τα έστειλε πακέτο στην Ελένη. Χάσατε! Είναι όλα πάνω στο χριστουγεννιάτικο δέντρο που κοσμεί το στούντιο της εκπομπής από αυτή την εβδομάδα. Πώς το σχολιάζουμε; Έβλεπε ήλιο και φως το κορίτσι όταν το στόλιζε και νόμισε πως μπήκε η άνοιξη. Μα είναι να την αδικείς; Εδώ μπερδεύονται μόνες τους οι εποχές, δεν δικαιούται να μπερδευτεί-ξεχαστεί η Χρισταλένη που το έχει και ευκολάκι;

 

Share/Bookmark

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

Πολύχρωμα "ΜΠΑΛΟΝΙΑ", αλλά και νύχια και μαλλιά

Λοιπόν κάνω πολλή πλάκα με τις κυπριακές σειρές που παρακολουθώ. Αν μου επιτρέπετε, να αρχίσω με τα Άσπρα μπαλόνια (άρα θα "χτυπήσεις" και με δεύτερο άρθρο να υποθέσουμε Καλλιόπη μου; Θα αναμένουμε!), στα οποία τα λαθάκια είναι παρά πολλά κατά την γνώμη μου.
Σκηνή όπου ο Φίλιππος είναι σε έξαλλη κατάσταση και παρολίγο να πνίξει την αδερφή του…..της οποίας τα νύχια είναι άσπρα….στη επόμενη σκηνή, όπου είναι πλέον ήρεμος και προσπαθεί να του μιλήσει, τα νύχια της είναι κίτρινα (η με την αντίθετη σειρά…..θα σας γελάσω)……ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!! Στο διάστημα όπου όλοι προσπαθούσαν να καλμάρουν τον εκτός έλεγχου Φίλιππο, η αγαπημένη Έλια είπε έχω λίγο χρόνο για  ένα μανικιούρ στα γρήγορα…..
Σκηνή όπου η Έλενα είναι με τον Αντρέα και συζητούν για τον μικρό Μιχαήλ, που ομολογουμένως είναι μια σκέτη γλυκά….και την παίρνει τηλέφωνο ο Λούκας να της πει ότι σκότωσαν την Λίζα μέσα στα χέρια του κλπ.  Η ρίζα στα μαλλιά  της Έλενας είναι τόσο μαύρη που οκ την δικαιολογείς, γιατί λόγω εγκυμοσύνης δεν επιτρέπεται να τα βάφει στους πρώτους μήνες … Στην επόμενη σκηνή όμως πριν πάνε να συναντήσουν τον Λούκα, πέρασε φαίνεται και από το κομμωτήριο, γιατί η ριζά δεν φαίνεται πια και τα μαλλιά της είναι πάλι όμορφα βαμμένα και καλοκτενισμενα…..Καταπληκτικό!!!!!!!
Επίσης ο καλός μας Αντρέας Γεωργίου όντας Κύπριος, θα έπρεπε να ξέρει ότι στην Κύπρο εμείς όταν έχουμε πένθος και μάλιστα του πατέρα μας -!!!!- φοραμε μαύρα, δεν βαφόμαστε τόσο έντονα ούτε τα νύχια μας τα έχουμε βαμμένα σε τόσο έντονα  χρώματα όπως γαλάζια, κίτρινα, άσπρα κλπ… και κρατάμε τουλάχιστον τα προσχήματα την ημέρα της κηδείας …..(βλέπε και πάλι Έλια Ιωαννιδου)
Επίσης οι συνεχείς μεταλλάξεις στους χαρακτήρες των ηρώων είναι κάτι που καταντά κοροϊδία…
Με πρώτη και καλύτερη αυτή της Έλενας και του Αντρέα. Πέρσι είχαμε κυριολεκτικά μπουχτίσει να τους βλέπουμε να φιλιούνται σε κάθε σκηνή και φέτος τίποτα όλα έγιναν delete….Χάθηκε και ο έρωτας και η αγάπη και η εκτίμηση όλα….

Από την άλλη η μητέρα του Αντρέα τόσο κάθετη και εναντίον σ αυτή την σχέση του γιου της και σε σημείο που πάει και βρίσκει και την υποτιθέμενη συμπεθέρα της και της ψέλνει τα εξ αμάξης και δεν παρευρίσκεται ούτε στη βάφτιση της εγγονής της…και ξαφνικά ως δια μαγείας γίνονται και φίλες και καταλαβαίνει η μια την άλλη;;; (και την Έλενα και την μάνα της)
Αν πεις η άλλη η Αντριάνα, πόσο μεταλλαγμένο ον κι αυτή;;; Αλλά θα μου πεις έκανε όλο το καλοκαίρι ψυχανάλυση ….ναι ναι αυτό είναι!!!!!!
Η άλλη η φραουλίτσα….τι λλιόστροφη κι αυτή….τόσος έρωτας γι’ αυτόν τον Ορέστη και δεν έμεινε αρσενικό μέσα στο σήριαλ που να της κολλήσει και να μην ανταποκριθεί….Έλεος δηλαδή!!!!!!! Έτσι είναι οι φρεσκοπαντρεμένοι;;; Μα τι λέω αφού την ημέρα του γάμου της έτρεχε στα όρη με τον γκόμενο, τα μετά θα την εμπόδιζαν;;; Και κατά τα αλλά είναι τόσο γλυκιά !!!!!!
Για να μην πω για τον ίδιο τον Ορέστη…..που μόλις είδε τα γατίσια μάτια της Νεφέλης έπαθε !!!!!!!! Και δεν υπολόγισε ούτε έρωτες ούτε γάμους ούτε φραουλίτσες!!!!!! Ενέδωσε από την πρώτη μέρα…..
Καλλιόπη

υ.γ. Ευχαριστούμε την αναγνώστρια για την αποστολή του άρθρου της. Αν και εσείς έχετε κάτι να σχολιάσετε για την κυπριακή,και όχι μόνο, tv, στείλτε μας τα σχόλιά σας στο email: cncminustv@hotmail.com

Share/Bookmark

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2012

Το Ρικ ρωτά και η Γαβριέλα απαντά!



Share/Bookmark

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Μαγείρεψαν κυπριακά, σκούπισαν, τελείωσαν οι SIGMA-τικοί!


Μία σημαντική απώλεια μετρά από χθες η απογευματινή εκπομπή του sigma MAGAZINO.

Ο λόγος για την ερευνήτρια κυπριακής γαστρονομίας Μαριλένα Ιωαννίδου, η οποία παρουσίαζε το δημοφιλές ένθετο μαγερικής της εκπομπής, το «Mαγειρεύουμε κυπριακά», όπως ο παρουσιαστής και τα κορίτσια του αρέσκονταν να αποκαλούν, και η οποία με τις λαογραφικές γνώσεις με τις οποίες συνόδευε κάθε καινούργια συνταγή της, ανέβασε την τέχνη της μαγειρικής  σε  ένα άλλο επίπεδο που δεν το συναντάμε συχνά στην τηλεόραση. Έτσι όσοι λάτρεις της κυπριακής κουζίνας συντονίστηκαν χθες με το κανάλι ψάχνοντας να βρουν, όπως και η Μαριλένα, ξεχασμένες κυπριακές συνταγές ιδωμένες με ένα καινούργιο και πρωτότυπο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνονται στις γευστικές ανάγκες του σήμερα, απογοητεύθηκαν, αφού τη θέση της πήρε ξαφνικά η Σάνδρη Λυσάντρου, την οποία είδαμε, μετά από τόσο καιρό που έχει να εμφανιστεί στην κυπριακή τηλεόραση, αρκετά αγχωμένη και έξω από τα νερά της να μαγειρεύει μία συνταγή από τα γνωστά βιβλία της.

Κερασάκι στην τούρτα η ερώτηση της Δημητρούλας στην νέα μαγείρισσα της εκπομπής: «Τι σας αρέσει από την κυπριακή  κουζίνα;» για να λάβει από τη Σάνδρη μας την αποστομωτική απάντηση: «Κατ’ ακρίβειαν προτιμώ τη διεθνή». Ξαφνικά στροφή 360 μοιρών το MAGAZINO και αναρωτιώμαστε γιατί.

Δυστυχώς, για άλλη μία φορά, μία καλή προσπάθεια για πρωτοτυπία μπήκε στον πάγο για να επιστρέψουμε στα συνηθισμένα. Ναι μεν φολκλόρ η Μαριλένα -που θα ταίριαζε ομολογουμένως καλύτερα στο ΡΙΚ-, αλλά πολύ καλό για να το χαραμίσουν οι SIGMA-τικοί με τον τρόπο του "ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε!".

Share/Bookmark

Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Τροφή για σκέψη η σκληρή κριτική του Μαρίνου Νομικού στο ΡΙΚ


Ιδιαίτερα σκληρός με τις τοπικές παραγωγές του ΡΙΚ εμφανίστηκε ο Μαρίνος Νομικός σε άρθρο του στον χθεσινό κυριακάτικο «Φ», καθώς η μπάλα πήρε ακόμη και το πιο δημοφιλές πρόγραμμα του κρατικού καναλιού, τις «Πατάτες», για τις οποίες ο γνωστός τηλεκριτικός σχολίασε πως είναι «σφόδρα υπερεκτιμημένες και τεμπέλικα γραμμένες». Αν αυτό (δηλ. το τεμπέλικα γραμμένες), το έλεγε για την 3η εκπομπή των ANONYMOUS (που πλέον μοιάζει με γιο γιο, μία πάνω μία κάτω), θα συμφωνούσαμε, αλλά οι «Πατάτες» για την ώρα είναι σαν όαση μέσα στο δραματικό σκηνικό που έχουν στήσει οι υπεύθυνοι για τη φετινή μας τηλεοπτική ψυχαγωγία. Αν μη τι άλλο είναι μία πετυχημένη συνταγή, η οποία κατά κόρον βλέπουμε να αντιγράφεται και μάλιστα ανεπιτυχώς. Μία επομένως επιτυχημένη συνταγή δύσκολα την αλλάζεις. Το αν η σάτιρά τους επικεντρώνεται στην κυπριακή και μόνο πραγματικότητα, είναι σαφώς κάτι άλλο που μπορούν οι συντελεστές τους να το ψάξουν ως μία ενδιαφέρουσα πρόκληση προς ανανέωση της "συνταγής" τους.
 Ο γνωστός και αγαπητός τηλεκριτικός αφού κάνει μία σύγκριση με την κρατική τηλεόραση της Δανίας, η οποία ευτύχησε να έχει μία δανέζικη δραματική σειρά που έχει «αμερικανοποιηθεί» και μία δεύτερη που οδεύει προς τα εκεί (Μπράβο τους και μαγκιά τους, αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; Για τα κυπριακά δεδομένα δεν είναι ζητούμενο, είναι μάλλον ακατόρθωτο!), εκτιμά ότι τα προγράμματα του ΡΙΚ δεν αφορούν τους Κύπριους τηλεθεατές παρά μόνο η σειρά ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ, η οποία και αυτή, από την άλλη, βρίσκεται στο άλλο άκρο, όπως ισχυρίζεται, αφού αφορά μόνο τους Κύπριους τηλεθεατές και κανέναν άλλο. (Είναι γεγονός ότι υπάρχει αυτή η τάση για εσωστρέφεια και τοπικισμό και ότι η κυπριακή τηλεόραση ελάχιστα ασχολείται με τη διεθνή επικαιρότητα, αλλά εδώ μιλάμε ότι οι δημοσιογράφοι καλά καλά δεν κάνουν έρευνα για τα δικά μας, θα ασχοληθούν με τα «παραέξω» και ειδικά αυτούς τους καιρούς που ευνοούν το φτωχό και ευτελές τηλεοπτικό προϊόν;)  Προσωπικά θεωρούμε ότι το «πρόβλημα» της συγκεκριμένης σειράς είναι η κόπωση που παρατηρείται στο σενάριό της, καθότι βρίσκεται στον 3ο χρόνο προβολής, και όχι το ότι απευθύνεται στους Κύπριους και μόνο αυτούς αλλά κ έτσι αν είναι, γιατί αυτό να θεωρηθεί απαραίτητα «μειονέκτημα», αφού στην Κύπρο ζούμε και δεν υπάρχει ούτε η περίπτωση το πρόγραμμα να πουληθεί στο εξωτερικό -κανένα πρόγραμμα δεν πρέπει να παράγεται με αυτή τη λογική-, ούτε καν στην Ελλάδα όπου εκεί οτιδήποτε σε διάλεκτο το θεωρούν φαίνεται «προβληματικό» και «κατώτερο» και τα συμπλέγματα ανωτερότητάς τους δεν τους επιτρέπουν ακόμη να το αποδεχθούν –μόνο για την ΑΙΓΙΑ ΦΟΥΞΙΑ ακούγεται ότι η συμφωνία που έγινε με την ελληνική εταιρεία παραγωγής είναι ότι η ταινία που θα γίνει θα είναι στην κυπριακή διάλεκτο και θα παίζουν και Ελλαδίτες ηθοποιοί. Καλά όσο γι’ αυτό άλλα μας έλεγε κάποτε η αγαπητή Χριστιάνα....-, γι’ αυτό ακόμη και φέτος που η μισή μας τηλεόραση καλαμαρίζει και έχει ένα καθαρά ελληνικό προϊόν -το πόσο καλό ή κακό είναι αυτό, πάλι χρήζει συζήτησης, για την ώρα θα λέγαμε ότι δημιουργεί ένα ψεύτικο, προσποιητό αποτέλεσμα- και μοιάζει σαν μία πρώτη προσπάθεια "τηλεοπτικού ξανοίγματος", αν και όχι και τόσο επιτυχημένης, κανένα ελληνικό κανάλι δεν ενδιαφέρθηκε να αγοράσει κυπριακή σειρά (αντίθετα φροντίζουν να μην τους λείψει ποτέ το φθηνό τουρκικό «σαπούνι», μέσω του οποίου οι «γείτονες» περνούν ανέξοδα την τουρκική προπαγάνδα). Συμφωνούμε όμως ότι οι σειρές -γιατί κυρίως γι’ αυτές είναι που μιλάμε- πρέπει να είναι όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα, και συμφωνούμε γιατί οι δικοί μας σεναριογράφοι δεν μπορούν να γράψουν καλά παραμύθια ή σενάρια επιστημονικής φαντασίας όπως οι συνάδελφοί τους στην Αμερική, και όχι επειδή η τηλεόραση σώνει και καλά πρέπει να κινείται πάντα στο επίπεδο του πραγματικού. Το ότι επομένως πρέπει να περιοριστούν στην πραγματικότητα, την οποία πολλές φορές ούτε κι αυτήν επιτυγχάνουν να αποτυπώσουν, μας βρίσκει σύμφωνους, διότι αυτό είναι και το μόνο ίσως κατορθωτό για τα δεδομένα της κυπριακής τηλεόρασης.

 
Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι προς τι η σύγκριση με τη δανέζικη τηλεόραση, η οποία είναι μάλλον ατυχής (Η περίπτωση της ελληνικής σειράς «Το νησί» θα εξυπηρετούσε καλύτερα την επιχειρηματολογία). Δηλαδή το «παραέξω» και το «μπροστά» στο οποίο πρέπει να κοιτάξουμε είναι η συγγραφή τηλεοπτικών σεναρίων τα οποία να απευθύνονται σε ένα «παγκόσμιο κοινό» μπας και γίνει κανένα θαύμα και ανακαλύψουν οι Αμερικάνοι, όπως έγινε και με τη Δανία, ότι εκτός από το κυπριακό, υπάρχει και Κύπρος και κυπριακή τηλεόραση; (Και αν αντί για τη δανέζικη σειρά, δούμε την αμερικανοποιήμένη εκδοχή της, ποιο το όφελος; Πάλι στον ίδιο παρονομαστή δεν βρισκόμαστε; Επίτευγμα για τη δανέζικη κρατική τηλεόραση θα ήταν να αγοραστεί το ντόπιο προϊόν από την αμερικανική τηλεόραση και να παίξει αυτούσιο – μέσα στην Ευρώπη φαίνεται οι δανέζικες σειρές τα πάνε καλύτερα-. Αλλά και στην Αμερική πουλάει μόνο το εγχώριο και η αγγλική γλώσσα όπως συμβαίνει και στις διάφορες χώρες όπου το εθνικό τηλεοπτικό προϊόν έχει πάντα μεγαλύτερη απήχηση από το ξένο, πόσω μάλλον σε ένα μικρό νησί.) Μάλλον ο Μαρίνος θα αστειεύεται ή θα έβλεπε σε επανάληψη τη «Λίμνη» (φωτό δίπλα) και θα έκανε όνειρα θερινής νυκτός. (Άσε Μαρίνο μου καλύτερα. Είναι σαν να βάζεις στους δικούς μας διαγώνισμα στην ύλη της φυσικής της Β’ Λυκείου και να έρχεσαι εσύ και να απαιτείς να ξέρουν πυρηνική φυσική). Ας μη γελιόμαστε. Οι Αμερικάνοι στράφηκαν στο «παγκόσμιο κοινό» επειδή έχουν μία τεράστια βιομηχανία κινηματογράφου και τηλεόρασης που έγινε τέτοια επειδή οι ίδιοι κατάφεραν να επιβληθούν στην παγκόσμια ψυχαγωγία -και όχι μόνο- αρχικά του κινηματογράφου και τώρα, μετά και την παγκόσμια επιτυχία του LOST, και της τηλεόρασης (έχουν όμως κι αυτοί τα «προβλήματά» τους για να αναζητούν σενάρια από ξένες τηλεοράσεις ή για να μην μπορούν να ξεφύγουν ακόμη από τη σκιά του LOST). Είναι όμως η τηλεοπτική ή οποιουδήποτε είδους παγκοσμιοποίηση, το ζητούμενο; Μαγκιά θεωρώ δεν είναι να γράψεις κάτι που να έχει «παγκόσμια απήχηση», αλλά το δικό σου, το εθνικό να καταφέρεις να το κάνεις να αφορά και το παγκόσμιο και όχι το αντίθετο. Διότι σημασία έχει μέσα στο παγκόσμιο χωνευτήρι στο οποίο συγχωνεύονται όλες οι εθνικότητες, να μπορείς να βρεις το δικό σου εθνικό κομματάκι, τη δική σου πολιτιστική ταυτότητα όσο πιο ακέραια. Υπ’ αυτή την έννοια, μία μικρή και συντηρητική κοινωνία όπως είναι αυτή της Κύπρου, είναι αναμενόμενο ότι θα τρομοκρατηθεί και θα αναζητήσει τις άμυνές της σε στοιχεία φολκλορικά, τα οποία θεωρεί αναγκαία για να σπάσει την ομοιομορφία που παρατηρείται σε όλες τις τηλεοράσεις που εντάσσουν στο πρόγραμμά τους προγράμματα «παγκόσμιας απήχησης», όπως είναι για παράδειγμα το «DANCING WITH THE STARS».

 
Συμφωνούμε όμως και με τον Μαρίνο ότι οι Ρικάδες πρέπει να μειώσουν την ποσότητα των πανομοιότυπων εκπομπών τους για χάριν προγραμμάτων ποιοτικών –και αυτή πάντα είναι μία σχετική έννοια- και πρωτότυπων, τα οποία θα κεντρίζουν το ενδιαφέρον της μεγάλης μερίδας του κοινού, και όχι μόνο του κυπριακού, και δεν θα ντρέπονται γι’ αυτά, ώστε να τα καταχωνιάσουν αργότερα δεδομένου του αζήτητου χαρακτήρα τους, σε μία γωνιά του μοντέρνου αρχείου τους. Ποια θα είναι αυτά; Θα είναι ένα ντοκιμαντέρ που θα ερευνά ένα διεθνές θέμα της επικαιρότητας π.χ. τον τυφώνα Σάντι ή την επανεκλογή του Μπάρακ Ομπάμα, θα είναι μία εκπομπή μαγειρικής όπου θα αναδεικνύει τη διεθνή γαστρονομική κουλτούρα, θα είναι ένα έξυπνο και δικής τους πατέντας τηλεπαιχνίδι γενικών γνώσεων ή μία εξαιρετική κυπριακή σειρά στα πρότυπα του «Νησιού» που θα κάνει το γύρο των ευρωπαϊκών δικτύων; Αν αυτό είναι που εννοεί ο Μαρίνος με το «παραέξω» και το «μπροστά», καλοδεχούμενα, διαφορετικά αν είναι να ψάχνουμε να βρούμε συνταγές που θα γαργαλίσουν τον «παγκόσμιο τηλεοπτικό ουρανίσκο», για να εντοπισθούν μετά από τις «δορυφορικές κεραίες» των Αμερικανών, οι οποίοι θα προχωρήσουν σε "αμερικανοποιήσή τους" ενισχύοντας έτσι την παγκόσμια κυριαρχία τους στο χώρο της "τηλεοπτικής επικοινωνιακής βιομηχανίας" και κατά συνέπειαν την τυποποίηση και ομογενοποίηση του τηλεοπτικού προϊόντος, ας το -ξανα-σκεφτούμε λίγο καλύτερα.

* πατήστε στη φωτό για zoom στο άρθρο του Μαρίνου Νομικού

Υ.γ. Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο του Νομικού και επικροτούμε και την προσπάθεια για ειλικρινή κριτική προγραμμάτων του ΡΙΚ τα οποία παρουσιάζουν και συντονίζουν άτομα που εργάζονται στο ίδιο συγκρότημα με τον δημοσιογράφο.

Share/Bookmark

Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2012

ΤΗΛΕ-γράψε μου

ΤΗΛΕ-γραφήματα της τηλεοπτικής εβδομάδας που μόλις τελείωσε


Πολιτιτισμένος πόλεμος στο "Εντέχνως"

Πρώην διευθυντής του διοικητικού συμβουλίου του Θοκ (Δ. Καραγιάννης) και Σταύρος Λούρας διασταύρωσαν τα ξίφη τους στην πολιτιστική εκπομπή του ΡΙΚ «ΕΝΤΕΧΝΩΣ», δίνοντας έτσι συνέχεια στην κόντρα που ξεκίνησε στο περιοδικό DOWN TOWN. Δεν το πήρατε είδηση; Είναι γιατί, όπως και στο περιοδικό, ο πόλεμος έγινε «εντέχνως»· τα βέλη τους έριξαν μία μία μέρα ο ένας, μία μέρα ο άλλος και με την Καρακάννα να κάθεται σε μία άλφα απόσταση για να μην λαβωθεί. Πολιτισμένα πράγματα!


ΓΡΑΨΕ ΛΑΘΟΣ

Την τέχνη της Ζαχαρούλας δεν μας έδωσαν να την καταλάβουμε, αλλά το δωράκι, που βλέπετε στη δεξιά φωτό, από τη Ζαχαρούλα μας στην Ελένη μας, πρωτότυπο!
 
 
Κάποτε μιλούσαμε για δραματικές σειρές και ερμηνείες.
Στο σήμερα οι  Κύπριοι ηθοποιοί συναγωνίζονται στο ποιός θα προφέρει χειρότερα την κοινή νεοελληνική. Δράμα η κατάσταση...

Δεν έφτασε να ξυπνήσει από το κώμα η Ελίτα, ξανάπεσε αμέσως.
Ξύπνησε τους τηλεθεατές με τη φιλοξενία της συγγραφέως Άλκης Ζέη και τους κοίμισε μονομιάς ψάχνοντας -για πολλοστή φορά- τους αγγέλους... Εσείς μην το ψάχνετε καν, κλινική περίπτωση!


Έτσι θα έπρεπε να ονομάζονται
οι τηλεοπτικές εκπομπές που κάνουν οικονομία στο ρεύμα
 
 

Ο Αντρέας Τηλεμάχου ξαναχτύπησε -πού αλλού; - στη Χρισταλένη και οι τηλεθεατές τον απόλαυσαν σε ένα άνευ προηγουμένου παραλήρημα (βλ. δεν αξίζω τίποτα ≠ είμαι ο καλύτερος ηθοποιός που υπάρχει) που συνοδεύτηκε από κροκοδείλια δάκρυα, βολές εναντίον αυτών που διασκευάζουν θεατρικά έργα στην κυπριακή διάλεκτο (βλ. Χριστιάνα Αρτεμίου και Λώρη Λοϊζίδη) και από την ανακοίνωση βαρύνουσας σημασίας ότι σε τέσσερα χρόνια εγκαταλείπει το θέατρο, ενώ, όπως ο ίδιος μας θύμισε, παλαιότερα έλεγε ότι θα πεθάνει στο σανίδι.
 Και αν δει, μετά και από αυτή την απέλπιδα προσπάθεια για εξεύρεση θεατών, ότι εξακολουθεί να ερμηνεύει σε ένα άδειο ΑΝΕΜΩΝΑ, μπορεί να αποσυρθεί και στον ένα χρόνο για να μη γίνουν τα όνειρά του σαν τα πέταλα μίας ανεμώνας, που λέει και το γνωστό άσμα. Πάντως όσο συνεχίζει να εξευτελίζεται δημοσίως από τηλεοράσεως, τα γεμάτα θέατρα του Λώρη και της Χριστιάνας θα τα δει μόνο αν ο ίδιος καθίσει στη θέση του θεατή!
 
Υποψήφιες για το "DANSING 3".
Με τέτοιο μακιγιάζ μόνο για εκεί είστε κορίτσια...

 
 
Το φόρεμα "σκούπα"
 
Και για άλλη μία φορά, οι "ΧΑΧΑ" έκλεψαν την παράσταση...
 

 
Η πορεία του φετινού δράματος του Γιώργου Τσιάκκα
 
 
 
 
To 2o anonymous το είδα και με τους δύο τρόπους· και live κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων (για εκπομπή δύο σχεδόν ωρών χρειάστηκαν κοντά στις τέσσερις ώρες γύρισμα) και μαγνητοσκοπημένο από τηλεοράσεως.
Το ζωντανό ήταν μία ωραία «μούχτιν έξοδος» [ευχαρστούμε το love radio για την πρόσκληση] που λέει και η «σέξυ Γρίστια»· καλή η φιλοξενία από τα megaλα παιδιά -αν και θα μπορούσε να ’ταν και καλύτερη, περισσότερο άγχος για να περάσει καλά  ο κόσμος το είχε μάλλον η Χριστιάνα-, αρκετό πανικό στο στούντιο κάνει από μόνος του ο Βαγγέλης Ευαγγέλου (αν ακούτε σφυρίγματα και τσιρίδια, είναι δικά του, πάλι καλά που δεν κουβάλησε το τύμπανο από το gia mpanaki να μας πάρει τ' αφτιά!) που σου ζητάει να χειροκροτείς όλη σχεδόν την ώρα -έλεος αγόρι μου, ούτε η «απόλυτη» τόσο χειροκρότημα-, οι καλεσμένοι γίνονται και ψυχαγωγοί του κοινού, αν πετύχεις κάποιους που έχουν την καλή διάθεση και προσφέρονται από μόνοι τους όση ώρα αναμένουμε για την αλλαγή των κουστουμιών των ηθοποιών (π.χ. ο Δάκης και η Καραντώνη έγιναν για λίγο τραγουδιστικό ζευγάρι, ο Τόνυ Δημητρίου είπε κάτι δικά του ανέκδοτα (φωτό). Κρίμα που το anonymous δεν έχει παραλειπόμενα, τα καλύτερα γίνονται όταν οι κάμερες δεν γράφουν), αν πετύχεις και καλό θέαμα, τότε αποζημιώνεσαι και για τις τέσσερις σχεδόν ώρες που είσαι στριμωγμένος και καθηλωμένος σε μία καρέκλα.
 Τα άλλα είναι αυτά που είδαμε όλοι στις οθόνες μας: σαφώς πιο δουλεμένα και πετυχημένα τα βιντεάκια, καλύτερα τα σκετσάκια με περισσότερο χιούμορ και ρυθμό, αν και εξακολουθούν να έχουν μεγάλη διάρκεια με αποτέλεσμα οι ηθοποιοί να μην μπορούν να αποφύγουν και κάποια μικρά σαρδάμ που ευτυχώς κόβονται στο μοντάζ, και μία εκπληκτική Χριστιάνα Αρτεμίου στο ρόλο της Άντζελας Δημητρίου που θα αφήσει εποχή.
Δεδομένου ότι  δεν έχουν ουσιαστικό αντίπαλο στη ζώνη που παίζουν, ο μόνος αντίπαλος είναι ο εαυτός τους, τον οποίο πρέπει να προσπαθήσουν να μην επαναλαμβάνουν από εκπομπή σε εκπομπή. Θα τα καταφέρουν; Η πορεία θα δείξει!
("τραγική" -που λέει ο λόγος- διαπίστωση:  η σκηνή του "dansing 2" στην οποία γυρίζεται και το "anonymous" είναι τόσο μικρή, ώστε καλύτερα χορεύει κανείς μέσα σε ταψί παρά σε αυτήν! Και μετά ζητούν από τον Τάσο Θεοδώρου να χορέψει...)
 
Πλάκα μου κάνεις

 





 
 
 
 
 
 



Το καλύτερο πρωϊνό ξύπνημα (και αυτό δεν είναι υπερβολή) δεν είναι τηλεοπτικό, είναι ραδιοφωνικό και μπορείτε να το ακούτε 7-10  στο love radio (100.7). Τάσος Τρύφωνος και Χριστιάνα Αρτεμίου όσο πιο πολύ μαθαίνουν ο ένας τον άλλο, τόσο καλύτεροι γίνονται. Προσωπικά έχω "κολλήσει" και τους προτείνω ανεπιφύλακτα!


Share/Bookmark

Δευτέρα, 5 Νοεμβρίου 2012

"Εκείνο το καλοκαίρι" οι λεπτομέρειες ήταν περιττές!


Αναγνώστης μας σχολιάζει λεπτομέρειες που αγνοήθηκαν και "έκαψαν" -πάλι- τον Γιώργο Τσιάκκα στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς "ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ" που προβλήθηκε από τον ΑΝΤ1. Δημοσιεύουμε την επιστολή του όπως την λάβαμε στο email μας και τον ευχαριστούμε που επέλεξε το blog μας για να εκφράσει την άποψή του. 
 
 
Ας πει κάποιος στον κοΤσιάκκα ότι:
α. Το να οδηγεί κάποιος με ολική κώφωση και μάλιστα μοτόρα είναι το ίδιο εγκληματικό με το να οδηγεί ένας αλκοολικός. Ποιός ήταν ο ανώμαλος που τον πέρασε στις εξετάσεις και του έδωσε το δίπλωμα για να οδηγεί εκείνη τη θηριώδη μοτόρα; Εκτός κι αν πλήρωσε κάποιον υπάλληλο και του έφερε το δίπλωμα στο σπίτι ή δεν έχει δίπλωμα κι ο θείος του ο Αστυνομικός τον καλύπτει.
β. Οι Κυπραίοι υπάλληλοι του γραφείου Ευημερίας όσο αδιάφοροι κι αν είναι, αν καταλάβουν ότι κάτι δεν πάει καλά στο σπίτι του γείτονα θα στέλνουν έστω τον θείο τους τον Αστυνομικό (που μένει και στην ίδια πολυκατοικία) να δει τι συμβαίνει.
γ. Οι Κυπραίοι έχουν έμφυτη την ευγένεια ακόμα και στις δύσκολες στιγμές τους και δεν αδιαφορούν επιδεικτικά όταν κάποιος τους απευθύνει τον λόγο (σκηνή Νοσοκομείου ανάμεσα στον Αντώνη και τη γυναίκα του Βασίλη).
δ. Πουθενά στον κόσμο, ένας εξηντάρης και μετά από 38 χρόνια γάμου όσο και αν αγαπάει τη γυναικά του, δεν ανησυχεί σε τέτοιο βαθμό μην του την πάρει ένας άλλος εξηντάρης. Εκτός και αν η Μαντάμ έχει ξανακάνει τη «λαδιά».

Όσο κι αν ο σεναριογράφος θέλει να μεγεθύνει τα προβλήματα μιας κοινωνίας ή των υπηρεσιών του κράτους, με σκοπό να τα αναδείξει, το συγκεκριμένο καταντάει εκτός από γελοίο και προσβλητικό.
Όπως και στο παρελθόν, ο Τσάκκας ξεκινάει με μια πολύ καλή αρχική ιδέα και ένα εξαιρετικό καστ ηθοποιών αλλά έχει πρόβλημα στο να εξελίξει την ιδέα του, γίνεται κουραστικός και αδιαφορεί έως παρεξηγήσεως για τις λεπτομέρειες που τελικά κρίνουν το αποτέλεσμα. Αν όλο αυτό είναι θέμα κούρασης τότε θα πρέπει να εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να γράφει εβδομαδιαίες σειρές και όχι καθημερινές, δεν είναι κακό. Το κακό είναι από μια ηλικία και μετά να μην ξέρουμε τα όριά μας !!!

Φιλικά Σέργης - Νοήμων Τηλεθεατής

Share/Bookmark

Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Κοίτα να δεις τι μας θύμισες...



Share/Bookmark

Αναγνώστες

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER

Μανιφέστο του blogger

1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.

Blog Information

Δημιουργός: MINUS TV Γράφει: to.telecontrol Έγραψαν και μπορεί να ξαναγράψουν: MINUS TV, tv_maniac, Τηλεφτυάρι, Νεκατωμένος, tv book, TV STAND, Firebolt, Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Οι συγγραφείς του blog δεν συνδέονται άμεσα με οποιονδήποτε τρόπο με τηλεοπτικούς σταθμούς ή άλλα ΜΜΕ.

CNC MINUS TV TOOLBAR (κατέβασέ το!)

Εάν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση για τις νεότερες αναρτήσεις του blog CNC MINUS TV, τώρα έχετε τη δυνατότητα μέσω του toolbar του blog μας, φτάνει να πατήσετε εδώ και, αφού κατεβάσετε τη γραμμή εργαλειών του cncminustv, να την εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Το toolbar του blog περιλαμβάνει ακόμη μηχανή αναζήτησης για εξερεύνηση του διαδικτύου, πρόγραμμα αναπαραγωγής ραδιοφώνου για να ακούτε τη μουσική που θέλετε, παρέχει ακόμη πρόσβαση στο λογαριασμό e-mail σας και προειδοποίηση για νεότερη αλληλογραφία μέσω της λειτουργίας E-Mail Notifier κ.α