Η ΕΡΤ είναι εδώ

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

"Στην άκρη του παράδεισου 2": Η άκρη του παράδεισου είναι ακόμη μακριά!

ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ 2


Από τον "Παράδεισο" στην κόλαση!
Η άκρη του παράδεισου είναι ακόμη μακριά.....
Συντονιστείτε.




Τα πάνω κάτω φέρνει η είσοδος της Μαργαρίτας Ζαχαρίου στη δραματική σειρά εποχής του ΡΙΚ «Στην Άκρη του Παράδεισου» που, για όσους δεν το πήρατε χαμπάρι (και πρέπει να είστε και πολλοί γιατί το ΡΙΚ με την προώθηση των προγραμμάτων του δεν τα πάει τελευταία καλά... ) ξεκίνησε με τον 2ο κύκλο το προηγούμενο Σαββατοκυρίακο.

Η Μαργαρίτα Ζαχαρίου (πόσο λατρεύω αυτό το κορίτσι!!!), που προσετέθη φέτος στο μόνιμο cast, υποδύεται τη Μαργαρίτα, φαινομενικά τη νεαρή, γοητευτική νοσοκόμα που φροντίζει στο σπίτι της τη Βασιλική, αλλά στην πραγματικότητα ο ρόλος της είναι πιο σκοτεινός καθώς, όπως ήδη έχει φανεί, παρακολουθεί από απόσταση και διακριτικά τις ζωές των ηρώων μας για να μπορέσει έτσι να θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο εκδίκησής της, οι λόγοι της οποίας δεν μας έχουν ακόμη φανερωθεί. Ήδη το «μήνυμα» προς τους ενδιαφερομένους έχει σταλεί: «καλά επεράσετε τόσο τζιαιρόν, ήρτεν η ώρα να πκιερώσετε». Βέβαια ο καθένας από τους ήρωές μας κάνει τους δικούς του συλλογισμούς γύρω από το ποιός μπορεί να είναι ο αποστολέας που κρύβεται πίσω από τις ύποπτες αυτές επιστολές, αλλά κανείς δεν μπορεί να υποψιαστεί ακόμη τον πραγματικό αυτουργό!

Και δεν μπορεί να πάει το μυαλό τους στον αποστολέα, διότι ο καθένας έχει τις δικές του σκοτούρες από τα περσινά βάσανα που το σενάριο της σειράς τους ήθελε να τραβούν.. Έτσι εν έτει πλέον 1966 και λίγους μήνες μετά τη δολοφονία του Αντώνη, οι σχέσεις Ολυμπιάδας-Λουκίας και Λουκίας-Χρυσταλλένης έχουν διαταραχθεί, ενώ ο Άθως, μετά το φονικό, κρύβεται και ζει υπό το φόβο της σύλληψής του από την αστυνομία.

Ναι, «Ο Παράδεισος» είναι εδώ για ακόμη μια χρονιά (ευτυχώς που υπάρχει και αυτός να λέμε...) και (ακόμη και χωρίς ιδιαίτερη διαφήμιση από το κανάλι) με τις δύο νέες προσθήκες της Μαργαρίτας Ζαχαρίου (Μαργαρίτα, νοσοκόμα) και του Πάνου Μακρή (Άγγελος, αδελφός της Μαργαρίτας, γιατρός) στο μόνιμο cast, τις δυνατές ερμηνείες, με μία Ζωή Κυπριανού να «κεντά» στο ρόλο της ψυχασθενούς, με το καλογραμμένο σενάριο των Πάμπου Κουζάλη και Δέσποινας Πυρκεττή όχι μόνο να μην έχει κάνει «κοιλιά», αλλά να ξεδιπλώνει ακόμη περισσότερες πτυχές του χαρακτήρα των ηρώων μας και να δίνει έτσι υποσχέσεις για πιο πολλές απρόβλεπτες και ανατρεπτικές εξελίξεις στον β' κύκλο της σειράς και τέλος με τις σκηνοθετικές οδηγίες της «ήρεμης δύναμης» στο χώρο, που ακούει στο όνομα Κλείτος Κλείτου, ο τηλεοπτικός "Παράδεισος" φαντάζει πιο ελκυστικός και ειδυλλιακός από ποτέ και ειδικά όταν ο σκηνοθέτης, με την «Mad Men» αισθητική που έχει προσδώσει στη σειρά, με την προσεκτική επιλογή των εξωτερικών χώρων (που είναι μέσα σε αυτά που "αγάπησε" και ο Ντίνος Οδυσσέως από την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν...) και τις μικρές, όμορφες λεπτομέρειες με τις οποίες "στολίζει" στο πλάνο (όπως στη σκηνή που βλέπουμε τη Μαργαρίτα Ζαχαρίου να διαβάζει σε περιοδικό της εποχής για την γκαρνταρόμπα της εργαζομένης....), έχει κατορθώσει όχι μόνο να ανασυνθέσει τη δεκαετία του '60 στην οποία διαδραματίζεται η σειρά, αλλά, ακολουθώντας τους δικούς του κανόνες και συμβάσεις, να δημιουργήσει και έναν δικό του μαγικό «παράδεισο», μία δική του «ουτοπία», την οποία μπορεί, χωρίς ενδοιασμούς, να τη φανταστεί και να την αποδώσει στο φακό όπως αυτός θέλει!

υ.γ. ΔΙΟΡΘΩΣΗ Μπορείτε να δείτε όλα τα επεισόδια της σειράς και στην ιστοσελίδα του ΡΙΚ εδώ, με βελτιωμένη την ποιότητα των videos, όπως έχουμε δει και πει.

info: Κάθε Σαββατοκυρίακο, στις 7.30 στο ΡΙΚ.

Share/Bookmark

Εγώ κι Εσύ 2: Τουλάχιστον τον τίτλο τον πέτυχαν διάνα!

Ούτε οι Ρικάδες δεν βλέπουν τη σειρά.

Να και η απόδειξη:

"Νέα κωμική σειρά παραγωγής ΡΙΚ. Πρόκειται για αυτοτελή επεισόδια που παρουσιάζουν με χιουμοριστικό τρόπο τη ζωή ενός ζευγαριού, τη σχέση τους, την καθημερινότητα και τα προβλήματα τους. Κύριο στοιχείο του σεναρίου είναι η μεγάλη επιθυμία της Νιόβης να παντρευτεί τον Μάριο και να κάνουν παιδιά, ενώ αντίθετα εκείνος αποφεύγει συνεχώς το γάμο και προτιμά τη συμβίωση." Αυτές είναι οι πληροφορίες που δίνει το Ρικ για τη σειρά εδώ. Αϊντέεεεεεεεε!!!!


info: Κάθε Δευτέρα στις 22.00 από το ΡΙΚ.

Share/Bookmark

Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2011

Βρήκαμε το μυστικό της επιτυχίας των "ΜΠΑΛΟΝΙΩΝ" του SIGMA!

Τα "ΑΣΠΡΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ", η πρώτη σειρά της προκοπής που έκανε ο Ανδρέας Γεωργίου, πάει καλά και έχει επιτυχία γιατί, κρατηθείτε..... σε κάθε επεισόδιο βρέχει! Ναι, μπορεί να μη βρέχει από σκηνή σε σκηνή (τουτέστιν σε μία σκηνή βρέχει και στην αμέσως επόμενη ο ήλιος λάμπει στον καταγάλανο ουρανό), αλλά βρέχει από επεισόδιο σε επεισόδιο! Παρατηρήστε τις σκηνές που παίζει η "Ζουμπουλία", κατά κόσμον Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και θα μας θυμηθείτε!

υ.γ. 1: Θέλουμε να βλέπουμε πιο πολύ την Μικαέλλα Κουτουμάνου. Λατρέψαμε το ρόλο της...
υ.γ. 2: Όσοι ηθοποιοί χρειάζονται μαθήματα ορθής προφοράς της κοινής νέας ελληνικής, μπορούν να απευθύνονται στην Άνδρια Ζένιου που κατέχει το θέμα (και είναι και ταλεντάρα...)!
Share/Bookmark

Η Ελένη Μενεγάκη βάζει σε μπελάδες το SIGMA!

Η μετακίνηση της Ελένης Μενεγάκη στη μεσημεριανή ζώνη φαίνεται πως έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στους ανθρώπους του SIGMA! Για ποιό λόγο;

Μα φυσικά, μετά από την κίνηση ματ που έκανε ο ALPHA να καταργήσει την πρωϊνή ζώνη σε μια προσπάθεια συμμαζέματος των οικονομικών του, στο SIGMA δεν ξέρουν τί να κάνουν με την προβολή της δική τους μεσημβρινής ενημερωτικής εκπομπής "ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ" που παρουσιάζει ο Νικήτας Κυριάκου. Φυσικά δεν υπάρχει σκέψη για να την καταργήσουν, πράγμα όχι μόνο ορθό αλλά και λογικό μετά από την επίπονη δουλειά που είχαν κάνει την προηγούμενη χρονιά για την τηλεοπτική της καθιέρωσή της, γι'αυτό και αρχικά ο σταθμός είχε ανακοινώσει τη μετάδοση του "ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ" αμέσως μετά τη λήξη της εκπομπής του Νικητά, γύρω στις 14.10.



Όσο όμως πλησιάζουν οι μέρες για την πρεμιέρα, ο προβληματισμός στο κανάλι γίνεται όλο και μεγαλύτερος, αφού στο πρώτο trailer που "έπεσε" για την εκπομπή της Μενεγάκη από την οθόνη του SIGMA, η Ελένη φέρεται να ξεκινά στις 13.30, πράγμα που σημαίνει είτε ότι ο Νικήτας θα ξεκινάει πιο νωρίς είτε ότι έχει μπει ψαλίδι και ο τηλεοπτικός χρόνος της ενημερωτικής εκπομπής έχει συρρικνωθεί.



Εμείς το μόνο που ευχόμαστε είναι μέχρι τις 3 Οκτωβρίου, μέρα της έναρξης του ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ, το κανάλι να έχει βρει τη χρυσή τομή και να βολέψει και τις δύο εκπομπές με τρόπο που να εξυπηρετεί και τους ίδιους αλλά και τους τηλεθεατές.



Δικιά μας πρόταση είναι η εκπομπή του Νικήτα να διατηρήσει τη διάρκειά της και να μετακινηθεί νωρίτερα στις 11.30 και η Ελένη να ξεκινάει κανονικά στη 1.00 γιατί ως γνωστόν, στην εποχή που ζούμε, ό,τι μεταδίδεται έστω και ένα δευτερόλεπτο καθυστερημένα, θεωρείται πλέον μπαγιάτικο, πόσο μάλλον μια εκπομπή σαν και της Ελένης που έχει και Κύπριο θαυμαστή να ηγείται του τεράστιου fan club της. Πάλι καλά που ο Νικόλας δεν κατέβηκε μπροστά από το SIGMA με πανό για να διαμαρτυρηθεί!


υ.γ. 1: Αυτά παθαίνει κανείς όταν εξαρτάται από άλλους.
υ.γ 2: Υπομονή. Αν δεν τους "κάτσει" καλά τους Γερμανούς η νέα ώρα μετάδοσης της εκπομπής, δεν το 'χουν και σε τίποτα να φέρουν και πάλι τα πάνω κάτω...
Share/Bookmark

Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2011

TO "DAN-SING" ΕΙΝΑΙ ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΙΚ!


***ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ZOOM
Share/Bookmark

ΤΟ CNC MINUS TV ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK!

Επισκεφθείτε τη σελίδα του blog μας στο Facebook εδώ και κάντε μας





Share/Bookmark

Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Όταν ο Ανδρέας Γεωργίου και ο Ντίνος Οδυσσέως εμπνέουν τον Μαρίνο Νομικό...

το TV MANIA ζει μεγάλες στιγμές!











































*** κλικ στις φωτό για zoom

Share/Bookmark

Η "Πρεμιέρα" από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται!

Στην "Πρεμιέρα"τα είδαμε όλα!





Από μια εξαιρετική σκηνοθεσία μέχρι κάκιστες ερμηνείες!




Η αυλαία των πρεμιέρων των νέων κυπριακών σειρών, έπεσε την Πέμπτη με τη δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 «Πρεμιέρα», η οποία αφηγείται τη λαμπερή ζωή μίας μεγάλης Κύπριας ηθοποιού, της Αθηνάς, που, όπως μας είπαν, δεν είναι η Έλλη Κυριακίδου, αλλά την συγκεκριμένη ηθοποιό την είδαμε να υποδύεται σε μεγάλη ηλικία την ηρωϊδα. Τυχαίο; Δε νομίζω!

Αν μιλήσουμε σκηνοθεσιακά και μόνο, τότε η «Πρεμιέρα» του Σπύρου Μιχαλόπουλου, ο οποίος πήρε μεταγραφή από το MEGA και τους «Γυμνούς Αγγέλους» του, είναι ό,τι καλύτερο έχουμε δει μέχρι στιγμής από τις νέες κυπριακές σειρές· ο Ελλαδίτης σκηνοθέτης, με τη βοήθεια βεβαίως των συνεργατών του και του τεχνολογικού εξοπλισμού που διαθέτει ο ΑΝΤ1, μπόρεσε να δείξει εδώ όλη την κλάση του ανακαλώντας την ρομαντική και νοσταλγική ατμόσφαιρα της εποχής στην οποία διαδραματίζεται η ιστορία και δημιουργώντας πλάνα μίας νουάρ αισθητικής και διάθεσης που παραπέμπουν προφανώς στη σκληρότητα της ζωής των ανθρώπων της δεκαετίας του ’50 που παλεύουν με τη φτώχεια για να επιβιώσουν.

Το σενάριο όμως, το οποίο φέρει την υπογραφή του Κωνσταντίνου Κουγιάλη, περιπλέκει τα πράγματα για τον θεατή, καθώς δεν ακολουθεί την παραδοσιακή ευθύγραμμη πορεία αφήγησης, αλλά επιλέγει να παρουσιάσει παράλληλα τρείς ηλικιακές φάσεις της ηρωϊδας: την παιδική της ηλικία, τη νιότη της και την θεατρική της πορεία καθώς και τις τελευταίες της στιγμές στο νοσοκομείο, στα τελευταία στάδια της ζωής της όπου αναπολεί την θεατρική της πορεία. Οι τρείς αυτές ηλικιακές στιγμές δημιουργούν τρία επίπεδα ιστορίας που εισχωρούν το ένα μέσα στο άλλο (ακόμα και μέσα στο ίδιο πλάνο!) και αρχίζουν να συνθέτουν το παζλ της ζωής της ηρωϊδας.

Όσον αφορά τις ερμηνείες, υπό τις σκηνοθετικές πάντα οδηγίες του Σπύρου Μιχαλόπουλου είδαμε πολύ καλές ερμηνείες, όπως αυτές του Χριστόφορου Χριστοφόρου και της Νάντιας Χαραλάμπους που υποδύονται τους γονείς της μικρής Αθηνάς, και ξεχωρίσαμε, όπως πάντα, (ποιάν άλλη;) την παρουσία της Μαργαρίτας Ζαχαρίου αλλά και την Πέννυ Φοινίρη (στο ρόλο της Σοφίας Βέμπτο), στα πρώτα της βήματα τόσο στην "Άμμο" όσο στην κυπριακή τηλεόραση. Φυσικά κάποιους άλλους θα μπορούσε ο σκηνοθέτης να τους προστατεύσει περισσότερο, όπως τον Σώτο Σταυράκη για παράδειγμα, τον οποίο είδαμε σε έναν ασυνάρτητο και ακατάσχετο μονόλογο (η σκηνή διήρκησε κάτι παραπάνω από πέντε λεπτά!!!!!) πάνω από τον τάφο του πατέρα του (πέρσι μονολογούσε πάνω από τον τάφο της γιαγιάς Ελένης, ο Σταυράκης πού θα πάει; Στους σταυρούς....lol!!) έκανε κραυγαλέα χρήση της νεοελληνικής που μόνο αβίαστο γέλιο προκαλούσε στον τηλεθεατή και αυτό είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε...




Βέβαια ελάχιστα έχουμε δει την πρωταγωνίστρια Κρίστυ Παπαδοπούλου, της οποίας το έργο δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο φέτος με έναν ρόλο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της, ενώ ακόμη δεν έκανε την εμφάνισή του και το βαρύ πυροβολικό της σειράς που ακούει στο όνομα Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ο οποίος από μόνος του μπορεί να τραβήξει τις γυναίκες τηλεθεάτριες σα μέλι ακόμη κι αν η σεναριακή «κηρύθρα» είναι άδεια, πράγμα που δεν ευχόμαστε βέβαια, διότι είναι κρίμα μία τόσο προσεγμένη σκηνοθεσία που ανεβάζει ακόμη πιο πάνω τον πήχη στις κυπριακές παραγωγές, να χαθεί είτε μέσα στην προσπάθεια του θεατή να ενώσει τα κομμάτια της ιστορίας είτε εξαιτίας μίας όχι και τόσο υποσχόμενης ιστορίας. Ο χρόνος θα το δείξει...

Share/Bookmark

Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2011

Η σειρά από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται: Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΗΣΑ-ΑΝΤ1

Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΗΣΑ


Ό,τι ο Ντίνος Οδυσσέως αγάπησε από την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν...



Η τουρκική εισβολή του 1974 συνεχίζει να εμπνέει τους Κύπριους σεναριογράφους και συγκεκριμένα η ιστορία με τους «αγνοουμένους» του πολέμου. Ήταν το 2005 όταν ο Γιωργάκης ο Τσιάκκας φαντάστηκε ότι όλο και κάποιος πονόψυχος Τούρκος θα λυπήθηκε κάποιο Κυπριόπουλο να το πάρει μαζί του στην Τουρκία και να σου τη «Βασιλική» να μεγαλώνει στην Κωνσταντινούπολη φορώντας την τουρκική μαντίλα και πιστεύοντας εις ένα Αλλάχ.

Έξι χρόνια μετά ο Ντίνος Οδυσσέως αφήνει τις «νυχτερίδες» της «Πανσελήνου» και αρχίζει να ξεσκονίζει τις αράχνες του παρελθόντος. Και, ω του θαύματος, μέσα στη σκόνη (ή τις "αζαγιές" καλύτερα) του τηλε-χρόνου βρίσκει ό,τι αγάπησε: τη ψαρόβαρκα του Γιώργη στο «Νησί» που ξέμεινε στ’ ανοιχτά της Σπιναλόγκα μετά τον πνιγμό του, την «γιαγιά Ελένη», κατά κόσμον Αγγελική Φιλιππίδου, που απ’ το πολύ μαράζι της που δεν μπόρεσε λόγω καταρράχτη να καταλάβει την «Ελενούα» της όταν η τελευταία ήρθε να τη βρει στο χωριό, τυφλώθηκε παντελώς, τον Αντρέα Φυλακτού σε ένα διάλειμμα από κάποιο εξωτερικό γύρισμα της σειράς εποχής του ΡΙΚ «Στην άκρη του παράδεισου», την «Εφκένα» πάνω στη διαδικασία αποτοξίνωσης από τα «Βήματα στην Άμμο», τους μισούς ηθοποιούς από την...ημισέληνο και να δεις τί άλλο... α, ναι: ένα παλιό απόκομμα από τον Τύπο που έκανε λόγο για μια αγνοούμενη μητέρα του 1974 που δολοφονήθηκε από το σύζυγό της τη μέρα της εισβολής, τον οποίο υποδύεται ο Μαρίνος Χατζηβασιλείου, αλλά, 37 χρόνια μετά, μεταμορφώθηκε, από τις πολλές πλαστικές, σε Ευτύχιο Πουλλαΐδη! Ο δε Αντρέας Φυλακτού που ξέρει το μυστικό του, στάθηκε πιο τυχερός αφού 37 χρόνια μετά έχει όχι μόνο το ίδιο μαλλί κοκόρι αλλά είναι πλέον και κόκκινο! Για το γιο του Τόνυ Δημητρίου, μη με ρωτάτε, τα είδατε: φτυστός ο πατέρας του όταν αυτός ήταν παιδί! Απλώς ο Ντίνος Οδυσσέως ατύχησε να έχει για συγγενείς την οικογένεια Τσιάκκα!

Όλα ξεκινάνε με «το πουκάμισο το θαλασσί» του Νταλάρα, τραγούδι που, ως γνωστόν, διέκοψε το ραδιόφωνο του ΡΙΚ για να ανακοινώσει την είδηση του πραξικοπήματος.... Ο Ντίνος μας όμως προφανώς δεν το θεωρεί γρουσούζικο και το επιλέγει και για το playlist της εισβολής! Τρείς ρέμπελοι παίζουν χαρτούι στις 5 το πρωί και συζητούν έντονα για τα γεγονότα του πραξικοπήματος που προηγήθηκαν, την ώρα που οι Τούρκοι κάνουν την απόβασή τους στο νησί. Τους μόνους όμως Τούρκους που πιάνει το μάτι μας είναι δύο τύποι ντυμένοι στρατιωτικά που περπατάνε νωχελικά μέσα στα χωράφια (αν ήταν έτσι δε θα μας επιάναν οι Τούρτζιοι...), αφού πρώτα έχουν σκοτώσει τον πελλό του χωρκού. Αφού λοιπόν ξεπαστρεύει γρήγορα γρήγορα δύο άτομα ο Ντίνος μας, προχωρεί και στο μεγάλο φονικό της σειράς, αυτό που θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τους ήρωές του που κινούνται στο σήμερα, το οποίο δε θυμίζει σε τίποτα εκείνη την εποχή εκτός από τον γιό του Τόνυ Δημητρίου... Κι ύστερα θα μου πείτε; Κι ύστερα κι ύστερα, μα δεν υπάρχει ύστερα, που λέει και το τραγούδι.

Με τη σκηνοθεσία του Θεοδόση Οικονομίδη (που προβιβάστηκε σε σκηνοθέτη από τη θέση του βοηθού σκηνοθέτη στην «Αίγια fuxia») να κινείται σε σίγουρες και γνωστές ατραπούς, με το μοιραίο γεγονός, που αποτελεί και το δραματικό υπόβαθρο της σειράς, να μην μας έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον, την ιστορία να μη ξέρει πώς να εξελιχθεί (ποιό σσιακατούρι να πιάσει...) και τους ήρωες να μη μας έχουν «μιλήσει» ιδιαίτερα στα δύο πρώτα επεισόδια, τα οποία είχαν μια κάπως επίπεδη αφήγηση που δεν κίνησε ούτε καν την περιέργεια του θεατή, η τύχη και η πορεία του «Ό,τι αγάπησα» είναι απρόβλεπτη ή μάλλον θα ήταν τέτοια αν το σενάριο δεν υπέγραφε ο διευθυντής προγράμματος του καναλιου, πράγμα που σημαίνει ότι παρόλο που "ύστερα" δεν υπάρχει, μάλλον θα ξεχειμωνιάσουμε με ό,τι αγάπησε ο Ντίνος από την περσινή τηλεοπτική περίοδο.

Τελικά ό,τι εγώ αγάπησα από αυτή τη σειρά είναι η πρωτοεμφανιζόμενη Κύπρια ηθοποιός Κίκα Γεωργίου που διαθέτει και φωνή και παρουσιαστικό. Και να σκεφτείτε ότι ο ρόλος προοριζόταν για την Εμμανουέλα Χαραλάμπους... lol !!!!

Υ.Γ: η μουσική υπόκρουση της σειράς γιατί πρέπει να είναι τόση δυνατή;

Share/Bookmark

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

Το MEGA τράβηξε την "Κόκκινη Γραμμή";

Πού πήγε η "Κόκκινη Γραμμή" στο MEGA, οέο;



Την κατάπιε ο "Λύκος" του Τσιάκκα ή χάθηκε μέσα στο "Φόντο" του Τοκαρή;
Διότι χθες, αντί να δούμε καινούργιο επεισόδιο, είδαμε σε επανάληψη ένα από τα επεισόδια του "Είσαι το ταίρι μου". Λάθος, MEGA λάθος. Κανονικά έπρεπε να παίξει το "Δυό μέρες μόνο", όσες δηλαδή διήρκησε και η προβολή της πρώτης κυπριακής real life σειράς.



Υ.Γ. : Σεναριακά το δεύτερο επεισόδιο ήταν πράγματι για τα μπάζα και κάποιος φαίνεται στο MEGA ερυθρίασε πέραν του δέοντος...

Share/Bookmark

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Η σειρά από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται: SANTA ΓΙΟΛΑΝΤΑ -ANT1

Μα την Α(ί)γία Αι-Γιολάντα μου!

ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ!


"SANTA ΓΙΟΛΑΝΤΑ"
Θα ’χει άγιο; Αγία έστω; "Αίγια" πάντως έχει και μάλιστα πολλή!


Η Χριστιάνα Αρτεμίου φέροντας στους ώμους της βαριά τη μεγάλη επιτυχία του τηλεοπτικού φαινομένου που λέγεται "ΑΙΓΙΑ FUXIA", την οποία συνυπέγραφε μαζί με το Λώρη Λοϊζίδη, κατεβαίνει αυτή τη φορά μόνη της στον αγωνιστικό στίβο με την κωμωδία σύγχρονων καταστάσεων «ΣΑΝΤΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ», αλλά στην ίδια κούρσα γέλιου δεν τρέχει μαζί της κανένας. Ήδη η οικογενειακή κωμωδία του Γιώργου Τσιάκκα «Λύκε, Λύκε είσαι εδώ;» έχει δείξει κάποια καλά στοιχεία που ο Γιωργάκης τα βγάζει χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία από το "σεντούτζι" του καλού χιούμορ που λέγεται «ΑΙΓΙΑ FUXIA”, πλην όμως με πολλές απανωτές εξάρσεις του παλιού κακού χιουμορίστα Τσιάκκα που είναι το ίδιο κραυγαλέες όσο και η παρουσία των δύο παιδιών του στη σειρά πάνω στα νάζια, τα γλυκά μουτράκια και το πηγαίο ταλέντο των οποίων στοιχηματίζει ο σεναριογράφος για να τσιμπήσει «νουμεράκια».

Συνεπώς τον μόνο που ανταγωνίζεται πλέον η Αρτεμίου είναι τον ίδιο τον εαυτό της αφού η ίδια έθεσε ήδη πολύ ψηλά τον πήχη και πρέπει να προσπαθήσει όχι να τον ξαναφτάσει, αλλά να τον ξεπεράσει. Άραγε με τη «Σάντα Γιολάντα» θα τα καταφέρει; Μπορεί ναι, μπορεί και όχι, διότι ως ιδέα η καινούργια σειρά της Αρτεμίου δε ξεφεύγει από το θεματικό πλαίσιο της «ΑΙΓΙΑΣ» που η ιστορία της διαδραματιζόταν σε ένα χωριό με τη μόνη διαφορά ότι τώρα βρισκόμαστε στο 2011 και όχι εκατό χρόνια πριν. Δεν μπορούμε σίγουρα να ξέρουμε αν η επιλογή του «χωριού» έχει να κάνει με την ειλικρινή αγάπη της Χριστιάνας για οτιδήποτε χωρκάτικο (αγάπη που έχει βοηθήσει για την ώρα στην απενεχοποίηση της χρήσης της κυπριακής διαλέκτου...) ή αν πρόκειται για το σύνδρομο της "ΑΙΓΙΑΣ" που δεν μπορεί να ξεπεραστεί, αλλά αυτό είναι κάτι δε θα βιαστούμε να κρίνουμε και θα αφήσουμε να το δείξει ο χρόνος.

Τα πρώτα δείγματα πάντως από τη νέα κωμική σειρά «ΣΑΝΤΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ» (κυρίως το δεύτερο επεισόδιο) αποδεικνύουν ότι μεγάλο μέρος της επιτυχίας της «ΑΙΓΙΑΣ» οφείλεται στη δυνατή «πένα» της Χριστιάνας, αφού και εδώ έχουμε ανάλογα δείγματα γραφής που προσφέρουν αντίστοιχο γέλιο. Λογοπαίγνια, σχολιασμός της επικαιρότητας, τηλεοπτικές αναφορές, έξυπνα, όπως πάντα, κωμικά ευρήματα, σεναριακές ανατροπές είναι λίγα μόνο από τα κωμικά μέσα που επιστρατεύει η Χριστιάνα Αρτεμίου, της οποίας το πηγαίο χιούμορ ρέει άφθονο όχι μόνο μέσα στα επεισόδια, αλλά, όπως πάντα, και σε ό,τι αφορά τη σειρά από τους τίτλους αρχής μέχρι τις ευχαριστίες στο τέλος και όσες τρελές κατασκευές προστάζει να γίνουν για τις ανάγκες της σειράς, όπως το άγαλμα της δημάρχου της Σάντα Γιολάντα που είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο.

Η ίδια πετυχημένη συνταγή της «ΑΙΓΙΑΣ» ακολουθείται και εδώ: ένα χωριό στην Κύπρο του σήμερα γίνεται το θεατρικό σκηνικό μέσα στο οποίο κινούνται οι ήρωές που και αυτή τη φορά θα μπορούσαμε να κατατάξουμε στην κατηγορία του ήρωα-καρικατούρα που όμως δε καταντά γελοία καρικατούρα. Τι εννοούμε με αυτό; Όπως μια καρικατούρα αποτυπώνει με χιουμοριστικό τρόπο το πρόσωπο κάποιου, έτσι και οι ήρωες της Αρτεμίου αποτελούν χαρακτηριστικούς «τύπους» της σύγχρονης κυπριακής κοινωνίας, οι οποίοι απεικονίζουν με χιούμορ τις συμπεριφορές και τις συνήθειες της κοινωνίας μας, τις οποίες η σύγχρονη ηθογραφία της Αρτεμίου επιθυμεί να καυστηριάσει. Επειδή δε αυτοί οι «τύποι», όπως είναι η «άσχημη» κοπέλα που δε βρίσκει γαμπρό ή η Λένια Σορόκου που υποδύεται την «Ελένη Λουκά» του χωριού , αντιμετωπίζονται με πολλή σοβαρότητα και η συγγραφέας τους πλάθει με αγάπη και ευαισθησία, καθώς πίσω τους κρύβεται ένα δράμα, δε γίνονται γελοίες καρικατούρες. Μιλώντας για τους ήρωες λοιπόν, φαίνεται πως αυτοί είναι και πάλι το δυνατό "χαρτί" της σειράς, αφού ο χαρακτήρας τους και οι ιστορίες που κουβαλά ο καθένας τους είναι αυτά που θα κινήσουν τα νήματα της πλοκής, γι’ αυτό όσο προχωράει η σειρά, θα μαθαίνουμε όλο και περισσότερα γι’ αυτούς. Ήδη εκεί που βλέπαμε, για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της μέρας μια πανούργα, διαβολική και απαθή "Παγώνα" (Δώρα Κακουράτου), τα βράδια στο κρεβάτι, ρίχνοντας γοερό κλάμα, αποκαλύπτει το δράμα της, πράγμα που καταδεικνύει ότι και εδώ η Αρτεμίου θα παίξει με στοιχεία τραγικωμωδίας.

Το ερώτημα βέβαια είναι θα καταφέρουν άραγε αυτοί οι νέοι «τύποι» της Αρτεμίου να αυτονομηθούν από εκείνους της «ΑΙΓΙΑΣ» και να διαγράψουν μια δική τους πορεία που θα οδηγήσει τη "Σάντα Γιολάντα" σε ένα διαφορετικό μονοπάτι από εκείνο της προηγούμενης επιτυχίας της σεναριογράφου ή θα τρέχουν (και δε θα φθάνουν) μέσα και έξω απ’ το χωριό επαναλαμβάνοντας τις κωμικές καταστάσεις και το χιούμορ της "Αίγιας"; Σε λίγο καιρό θα ξέρουμε διότι και η επιτυχία της "ΑΙΓΙΑΣ", αν θυμάστε, δεν ήλθε εν μια νυχτί....

Δε θα μπορούσα να κλείσω αυτό το σημείωμα για τη σειρά χωρίς να αναφερθώ στη δική μου αγαπημένη Δήμητρα Δημητριάδου που απογειώνει με το ταλέντο της τις ατάκες του ρόλου της, ο οποίος είναι ίσως και ο καλύτερος της σειράς. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά τα τηλεοπτικά βραβεία θα την προσέξουν!

Share/Bookmark

Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011

Η σειρά από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται: ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ -MEGA

ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ:
Η ΠΡΩΤΗ SCRIPT-REALITY ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
ΡΟΖ ΝΑΙ, ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΧΙ!











ΤΟ MEGA Κύπρου και πιο συγκεκριμένα ο διευθυντής προγράμματός του Γιώργος Χουλιάρας, βάζει και πάλι σε εφαρμογή τη γνωστή διαδικασία του ξεπατικώματος δύο εκπομπών που σερβίρονται στο ελληνικό (και επομένως και το κυπριακό) τηλεμενού και που, λόγω της οικονομικής κρίσης και των περιορισμένων δυνατοτήτων του καναλιού, πρέπει να παρουσιαστούν ως μία εκδοχή.

Έτσι ως άλλη Τατιάνα που αφουγκράζεται τον παλμό του κοινού και προσαρμόζεται αμέσως στα νέα «ριάλιτι» δεδομένα, προτείνει στον Κύπριο τηλεθεατή τις κυπροποιημένες «οικογενειακές ιστορίες» του ALPHA (για όσους το έχετε απλώς ακουστά ή το μάθατε διά της τατιανικής οδού μέσα από τα «σενάρια ζωής», να σημειώσουμε ότι πρόκειται για script-reality σειρά, δηλαδή σειρά αυτοτελών επεισοδίων που βασίζεται σε αληθινό σενάριο και παρουσιάζει δραματοποιημένες οικογενειακές ιστορίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν κατά κύριο λόγο ερασιτέχνες ηθοποιοί, άγνωστοι στο ευρύ κοινό) σε νέα έκδοση πολυτελείας, η οποία περιλαμβάνει τραγούδι τίτλων, μοντέρνα σκηνοθεσία (από τον σκηνοθέτη Spyro C. της «Πανσελήνου» που πήρε μεταγραφή από τον ΑΝΤ1), αναγκαστικά γρήγορο μοντάζ, αφού τα επεισόδια είναι αυτοτελή και πρέπει η ιστορία να ολοκληρωθεί στο ίδιο επεισόδιο (καλά, όχι πάντα, εκτός από τις στιγμές που «τα τινάζει» η μονταζιέρα και το επεισόδιο καταλήγει με διπλοπαιγμένη σκηνή (lol!), ηθοποιούς και σεναριακή πλοκή που ξετυλίγεται στο στυλ της παλαιότερης σειράς του Alpha «Αληθινοί Έρωτες» και ειδικά το τέλος που σου αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση.

Χωρίς αφηγητή και δηλώσεις των πρωταγωνιστών μπροστά στη κάμερα, πλην όμως με την ίδια διάθεση για χιούμορ, που πολλές φορές δεν μπορεί να προσφέρει καμία κωμική σειρά, οι δικές μας «οικογενειακές ιστορίες» διαθέτουν άφθονες αυθεντικές ατάκες που προκαλούν αβίαστα το γέλιο (βλέπε τα «κόρη», «εσού», «πουρέκκα μου» με τα οποία αποκαλούσε τη γυναίκα του ο άνδρας ο πολλά βαρύς που υποδύθηκε ο Κωνσταντίνος Τσιολής στο πρώτο επεισόδιο) και παρουσιάζουν αληθινές καθαρά κυπριακές συμπεριφορές που πολύ συχνά παρατηρούμε γύρω μας και λατρεύουμε να χλευάζουμε. Όσο για τις ιστορίες; Είτε είναι υπερβολικά αληθινές είτε αληθινά υπερβολικές λίγη σημασία έχει, αφού στη ζωή τα πάντα μπορεί να συμβούν, τα οποία πολλές φορές ξεπερνούν και τη φαντασία και του καλύτερου συγγραφέα!




υ.γ. Τις ιστορίες επιμελείται η πρωτοεμφανιζόμενη σεναριογράφος Ειρήνη-Αγγελίνα Τσιροπούλου.

Share/Bookmark

Η σειρά από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται: ΛΥΚΕ, ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; - ΑΝΤ1

ΛΥΚΕ, ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;

Πώς είναι να δουλεύει κανείς μαζί με τα παιδιά του;
Δείτε το «Λύκε, λύκε είσαι εδώ;» και θα μάθετε!
Ο Γιώργος Τσιάκκας επιστρέφει στην τηλεόραση περιγράφοντάς μας τις ιστορίες οικογενειακής τρέλας που ζει καθημερινά στο σπίτι του...

Τελικά ο Τσιάκκας δεν πιστεύει μόνο στο τρίπτυχο «Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια», αλλά και στη μετενσάρκωση, κι ας μη το ξέρει. Μόνο έτσι θα μπορούσαμε να δικαιολογήσουμε το ρόλο της «Πέπας» που είδαμε να επιστρέφει στις οθόνες μας, και πάλι δια χειρός Άλκηστις Παυλίδου, με τη διαφορά ότι στην άλλη πλευρά του κρεββατιού για μπόλικη κρεββατομουρμούρα και φωνές δεν έχει τον «Ρίκκο Μάππουρο», αλλά τον Ηράκλη Γιωργαλλή που δεν την άντεξε ούτε και ένα επεισόδιο, γι’ αυτό το έσκασε μέσα στη νύχτα και βρέθηκε να κάνει τον «κακό το λύκο» ή γαργάρα, διαλέγετε και παίρνετε, στο σπίτι της κόρης του που υποδύεται η Χριστίνα Παυλίδου.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό που μάθαμε για το γνωστό σεναριογράφο παρακολουθώντας την πρεμιέρα της νέας του κωμικής σειράς. Κοιτώντας μέσα από την κλειδαρότρυπα του σπιτιού του, με τη δική του άδεια φυσικά, πληροφορηθήκαμε και την απόλυση της «μαυρούς» του που είχε ως αποτέλεσμα η Χριστίνα Παυλίδου να προτιμήσει να πηγαίνει στη δουλειά μαζί με τις δύο της κόρες αντί να τα αφήσει στο πλησιαίστερο νηπιαγωγείο (άτιμη οικονομική κρίση..)! Το αποτέλεσμα; Φασαρία, φωνές, κάμποσες ιδιοτροπίες, παιδικά καμώματα και μουτρώματα και ό,τι άλλο τρελό ζει καθημερινά ο σεναριογράφος στο σπίτι του μεταφέρεται και στα δικά μας μέσα από την οθόνη του ΑΝΤ1. Βλέπετε η αμεσότητα που υπάρχει ανάμεσα στη μάνα και τα παιδιά της και η άνεση που έχουν όλοι μπροστά στο φακό δημιουργεί σκηνές τόσο φυσικές και αληθινές που θα τις ζήλευε κάθε real life πρόγραμμα με θέμα τις «οικογενειακές ιστορίες». Να, λοιπόν τον Τσιάκκα πάλι μέσα στη μόδα και δεν του το ’χαμε!


Πέρα απ’ την πλάκα, νομίζω ότι ο σεναριογράφος είναι πιο χαλαρός από ποτέ και αν εξαιρέσουμε τα «συνθηματικά» που ακούγονται στο σπίτι του και χρησιμοποιούνται στη σειρά ως χιούμορ πιο πολύ εσωτερικής κατανάλωσης, όπως το «βοήθεια» που φώναζε η μικρή Ελένη, τη νεκρανάσταση της «Πέπας» και την εκ νέου σύσταση του Αχιλλέα Γραμματικόπουλου στο κυπριακό κοινό λες και μόλις αφίχθηκε στο νησί και δεν καταλαβαίνει κυπριακά, και έξυπνες ατάκες ακούσαμε (αν και λίγες) και μία καταπληκτική Δέσποινα Μπεμπεδέλη σε ένα σατανικό ρόλο τύπου «Σωσώς» στα «Εγκλήματα» είδαμε (στην πιο light εκδοχή της, μη τρελαθούμε κιόλας). Το μόνο που δεν είδαμε είναι πλοκή και αν αυτό το κρεβάτωμα των πάντων του πρώτου επεισοδίου συνεχιστεί, ο «λύκος της τηλεθέασης» θα τους πιάσει στο κρεβάτι και τότε, όπως και με τη γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας, δε θα τους λυπηθεί!


Share/Bookmark

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Η Ζέτα Αριστοπούλια επέστρεψε για σας!

Η Ζέτα Αριστοπούλια επέστρεψε στο DanSing....υ.γ. Τα φιλιά μας στο Μιχάλη...

Share/Bookmark

Η σειρά από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται: ΑΣΠΡΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ -SIGMA

Καλημέρα... (Ζωή, ούπς λάθος) Ανδρέα!
Επιτέλους τού ξημέρωσε... άσπρη σαπουνόφουσκα!



Σίγουρα δεν είμαι ο πιο κατάλληλος άνθρωπος να σας μιλήσει για τη νέα καθημερινή σειρά- σαπουνόπερα του SIGMA, αφενός γιατί η τελευταία καθημερινή δραματική σειρά που παρακολουθούσα ανελλιπώς ήταν το ΒΕΡΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ (έκτοτε δεν καταπιάστηκα ξανά με το συγκεκριμένο «άθλημα») αφετέρου γιατί ποτέ δεν κατόρθωσα να ολοκληρώσω τη θέαση κάποιας εκ των σειρών, το σενάριο των οποίων φέρει την υπογραφή της Βάνας Δημητρίου (ΕΡΩΤΑΣ, ΚΑΡΜΑ). Και φυσικά ούτε λόγος να γίνεται για το περσινό ανεκδιήγητο "ΑΛΛΟΥ ΞΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ" και το αμερικανικό όνειρο θερινής νυκτός του Ανδρέα Γεωργίου «Στους 31 δρόμους».

Φαν επομένως των δύο βασικών συντελεστών της σειράς ΑΣΠΡΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ δεν υπήρξαμε ποτέ, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε στο να δούμε ότι αυτή η νέα καθημερινή σειρά έχει όλα τα στοιχεία μιας καλής σαπουνόπερας: ερωτικά πάθη και μίση, απιστίες, πολλά δάκρυα και μεθύσια, δολοπλοκίες, ακριβά αυτοκίνητα, υπερπολυτελείς επαύλεις και γοητευτικοί μελαχρινοί νεαροί με «μούσι-Ονούρ» (Κωνσταντίνος Γαβριήλ, Μαρίνος Κονσόλου). Αυτό είναι το σκηνικό που συνθέτει τη νέα καθημερινή δραματική σειρά της Βάνας Δημητρίου και δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα από το άφθονο «τούρκικο φθηνό σαπούνι» που κυκλοφορεί στο εμπόριο τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα με τη διαφορά ότι εδώ δεν έχεις την τούρκικη γλώσσα να βγαίνει απ’ το στόμα των ηθοποιών σαν κομπρεσέρ, δεν εμπεριέχονται σκηνές από την «κατεχόμενη Κύπρο» ώστε να κατέβουν καμιά εικοσαριά Κύπριοι αγανακτισμένοι-αφυπνισμένοι φοιτητές έξω από τον Αντ1 στην Αθήνα και το κυριότερο; Οι φάτσες που βλέπεις όλο και κάτι μπορεί να σου θυμίζουν και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται να τις πληρώσεις αδρά για τη συμμετοχή τους! (ο Λάτσιος πρέπει επειγόντως να κλείσει εισιτήριο για Κύπρο και να διαπραγματευτεί για τις σειρές του κυπριακού Χάλι-γουντ).

Η σκηνοθεσία του Ανδρέα Γεωργίου, όπως και στο «Μόνο γιατί σ’ αγάπησα», έτσι και εδώ αποδεικνύεται εξαιρετικά φυσιολατρική, έχοντάς «την δει» πότε Θοδωρής Παπαδουλάκης (λέμε τώρα...) στο «Νησί» ώστε να μας φλομώνει στα χιλιάδες χρώματα του φεγγαριού, στο καταγάλανο του ουρανού και στα κυπριακά..."Λευκά Όρη" και πότε Πάνος Κοκκινόπουλος στα «Μαύρα Μεσάνυχτα» να κάνει γύρισμα με μία κάμερα στο χέρι να κινείται συνεχώς, πλην όμως να καταγράφει ό,τι να ’ναι, όπως στη σκηνή στο νοσοκομείο (στην ιδιωτική κλινική καλύτερα, το νοσοκομείο το είδαμε μόνο σε ένα νυχτερινό πλάνο απ’ έξω) όπου η κάμερα εστιάζει στις ταμπέλες πάνω στις πόρτες, ώστε να μπει στο νόημα και η τελευταία γιαγιούλα με προχωρημένο καταρράχτη.




Δεν επιμένουμε όμως περισσότερο στο να εντοπίσουμε και άλλες τρύπες είτε στο μοντάζ είτε τη σκηνοθεσία όχι μόνο διότι, όπως είναι αναμενόμενο, σε μία καθημερινή σειρά, τέτοια όπως και άλλου είδους λάθη, (τα οποία και εντοπίσαμε, αλλά δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να απαριθμήσουμε, ενδεικτικά αναφέρω μόνο το "η μητέρα του είναι Ελλαδίτης (lol!)" που ακούσαμε σε ένα διάλογο) θα γίνονται συνεχώς, αλλά και επειδή όταν έχεις στα χέρια σου ένα σενάριο με αξιώσεις, για το οποίο έχει γίνει και καλό casting με τους ρόλους κομμένους και ραμμένους για τον κάθε ηθοποιό και έχεις συγκεντρώσει παράλληλα σε μία σειρά πλήθος νέων ταλέντων (Βαρβάρα Λάρμου, Κωνσταντίνος Γαρβιήλ, Μαρίνος Κονσόλου, Άνδρια Ζένιου), των οποίων οι ερμηνείες δεν έχουν τίποτε να ζηλέψουν μπροστά σε αυτές των παλαιοτέρων, όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες που ναι μεν βλέπεις, αλλά μπορείς και να τις αγνοήσεις.



Υ.Γ. Εννοείται πως τέτοιες σειρές έχουν το κοινό τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μόνο για όσους αρέσουν οι κούρσες αντοχής!


Share/Bookmark

Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011

Η σειρά από την πρεμιέρα (δε) φαίνεται: ΤΡΙΤΟ ΣΗΜΑΔΙ-MEGA

[Σημείωση: Την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν κάναμε τα σχόλιά μας για τις πρεμιέρες των κυπριακών σειρών υπό την ενότητα που ονομάσαμε «Η σειρά από την πρεμιέρα φαίνεται». Επειδή όμως τα πρώτα επεισόδια των σειρών τελικά δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να μας τάζουν λαγούς με πετραχήλια, φέτος είπαμε να κρατήσουμε τον ίδιο τίτλο προσθέτοντας και ένα «δεν» πριν από το «φαίνεται» έτσι ώστε στην περίπτωση που το έργο εξελιχθεί σε νερόβραστη πατάτα να είμαστε από την πλευρά μας καλυμμένοι.]




ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΗΜΑΔΙ:
ΟΤΑΝ ΤΟ MEGA ΚΥΠΡΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΙΟΥΜΟΡ!






Γιώργος Νινιός ηλικία 52 χρονών
Θέα Χριστοδουλίδου 41 χρονών
Πόπη Αβραάμ 54 χρονών
Μαρία Μιχαήλ 30 και κάτι; ε κάπου εκεί τέλος πάντων
Σπύρος Σταυρινίδης ε να μεν εν 60 τζιαί πάει;




Δεν ξέρω εσείς αν ήσασταν υπεύθυνοι για ένα casting πώς θα διανέματε τους ρόλους σύμφωνα με τις πιο πάνω ηλικίες, αλλά ξέρω τί έκανε το MEGA. Θεώρησε τις κυρίες Χριστοδουλίδου, Μιχαήλ και Αβραάμ γυναίκες των Ταλιμπάν που παντρεύτηκαν αναγκαστικά από τα δέκα τους και άρχισαν να σπέρνουν κοπελλούθκια. Έτσι η Μαρία Μιχαήλ φωνάζει τη Θέα "μάμμα" και με τη σειρά της η Θέα αποκαλεί "μάμμα" την Πόπη Αβραάμ! Αν είναι δυνατόν!

Και το αστείο του πράγματος δε σταματάει εδώ: ο κατά δύο χρόνια νεότερός της Πόπης Αβραάμ Γιώργος Νινιός είναι γαμπρός της και ο «φατσικά» παππούς της, Σπύρος Σταυρινίδης άντρας της! Εντάξει, καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να δώσεις στον Ελλαδίτη «κράχτη» της σειράς Γιώργο Νινιό πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά αν ηλικιακά ο ρόλος δεν του ταιριάζει, δώσ’του κάτι άλλο και βαλ’τον να παίξει και κάπου αλλού. Μην τον πληρώνετε και τσάμπα! Εκτός βέβαια και αν θα παιχτεί και κανένα ειδύλλιο μεταξύ Νινιού- Αβραάμ, οπότε πάμε πάσο.

Η αλήθεια όμως να λέγεται ότι μπροστά στη «σφαγή του κόκορα» (έτσι δε λέγεται και μία ταινία στην οποία πήρε μέρος η Πόπη μας;), έτσι μόνο θα μπορούσαμε να περιγράψουμε τη σκηνή όπου η Πόπη Αβραάμ μαθαίνει τα κακά μαντάτα για τον εγγονό της, ο ανδρικός βουβός πόνος του Νινιού ήταν πιο ρεαλιστικός και ήταν ο μόνος που μας άρεσε στη συγκεκριμένη σκηνή, απόδειξη του ότι ο άνθρωπος δεν ήρθε να κάνει μία ακόμη «αρπαχτή». Κατά τα άλλα στο επόμενο επεισόδιο όλοι είχαν «χεσμένο» (μετά συγχωρήσεως) τον μακαρίτη. Για κηδεία δε ούτε λόγος, η αδελφή του μάλιστα βγήκε βαμμένη, στολισμένη στην τρίχα (τύπου γκότθικ- να σου και το μαύρο χιούμορ η Άνδρη μας, βλέπετε και το ότι οι ηθοποιοί πόζαραν στα μαύρα και όπως ακριβώς και το καστ στα "Μαύρα Μεσάνυχτα" δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο! Και έλεγα κι εγώ τί σκατά μου θυμίζει η φωτό τόσο καιρό...) να συναντήσει το αμόρε της που της έκανε πρόταση γάμου, ενώ στη συνέχεια φλέρταρε τον αδελφό της, που δε γνωρίζει, στο σούπερμαρκετ. Προφανώς πήγε να κάνει τα ψώνια της οικογένειας για το ...περίδειπνον! (σημείωση: έτσι λεγόταν στην αρχαιότητα το γεύμα των συγγενών που λάμβανε χώρα στο σπίτι μετά την κηδεία)

Όχι, μην ταράζεστε και μην πάτε το θέμα στον Αρχιεπίσκοπο. Δεν πρόκειται για την πρώτη λεσβιακή σκηνή στην κυπριακή τηλεόραση (ο Σιούγας δεν ζεστάθηκε ακόμη και τόσο πολύ στην Κύπρο ώστε ν' αρχίσει τα gay φιλιά όπως στο "ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ"), απλώς το casting έκανε και εδώ το "θαύμα" του και το μόνο που βρήκε σε αρσενικό ήταν αυτός ο μακρυμάλλης!)














Όσον αφορά στη σκηνοθεσία δεν είδαμε και καμιά πρωτοτυπία, αν και θα έπρεπε μια και η σειρά διαθέτει όχι έναν αλλά δύο σκηνοθέτες, εκ των οποίων ο ένας, Γιώργος Σιούγας είναι και άρτι αφιχθείς από επιτυχημένες σειρές στην Ελλάδα όπως «Μυστικά της Εδέμ», «Βέρα στο Δεξί», «Έτσι ξαφνικά» και «Κλείσε τα μάτια». Περιμέναμε σαφώς περισσότερα πράγματα και απογοητευτήκαμε γιατί ακόμη και με τα πενιχρά τεχνικά μέσα που έχει το MEGA Κύπρου στη διάθεσή του, μπορούσε να γίνει μια πιο προσεγμένη δουλειά. Στις περισσότερες σκηνές για παράδειγμα υπάρχει πολύ κακός φωτισμός με αποτέλεσμα το άπλετο φως της μέρας να καθιστά θολό και άχρωμο το πλάνο.

Το σενάριο από την άλλη, έχει τη δική του ιστορία. Το υπογράφει η «μαστόρισσα» Άντρη Πολυδώρου, αλλά την ιδέα και τα πνευματικά δικαιώματα φαίνεται πως διεκδικεί η ηθοποιός Πίτσα Αντωνιάδου (με την οποία η σεναριογράφος συνεργάστηκε πέρσι στους «Γυμνούς Αγγέλους») που έχει κινηθεί ήδη και νομικά εναντίον του καναλιού πριν ξεκινήσει η προβολή της σειράς, οπότε τώρα και με την έναρξή της και με το όνομα της ηθοποιού να μην εμφανίζεται πουθενά, τα πνεύματα θα οξυνθούν και πάλι.

Στο πρώτο επεισόδιο η Άνδρη Πολυ...γράφου, που λέει και ο Νομικός, μας έμπασε στην ιστορία της συστήνοντας μας πρόσωπα και καταστάσεις και αφήνοντάς μας να κάνουμε παράλληλα διάφορες υποθέσεις για την εξέλιξη της σειράς. Ως σεναριογράφος και συγγραφέας που είναι η Πολυδώρου έχει δυνατή πένα, χειρίζεται πολύ καλά την κυπριακή διάλεκτο και βάζει ρεαλιστικές ατάκες στα στόματα των ηθοποιών της. Ξέρει επίσης πολύ καλά πώς να σε κρατάει εκεί καθηλωμένο δημιουργώντας δυνατές σκηνές που δίνουν την εντύπωση ότι κινούν μπροστά την πλοκή, αν και στην ουσία ελάχιστα πράγματα έχουν συμβεί στη διάρκεια ενός επεισοδίου. Σε αυτό όμως, δε φταίει η ίδια, αφού η ανάγκη για τρία επεισόδια την εβδομάδα είναι καθαρά επιλογή του καναλιού, το οποίο προτιμά για άλλη μια φορά να καλύψει τηλεοπτικό χρόνο και να κερδίσει όσο γίνεται μεγαλύτερο μέρος από τη διαφημιστική «πίτα», θέτοντας σε δεύτερη μοίρα την ποιότητα του προγράμματος. Το ερώτημα όμως είναι έχει η Πολυδώρου και μία εξίσου δυνατή με την πένα της δραματική ιστορία να μας πει (διαβάζοντας το τελευταίο της βιβλίο, έχω τις αμφιβολίες μου, διαβάστε και το άρθρο εδώ); Στο ερώτημα αυτό μάλλον θα απαντήσουν οι τηλεθεατές με τις επιλογές που θα κάνουν όταν στον αγωνιστικό στίβο κατέλθουν και οι άλλοι «αντίπαλοι»....

Υ.Γ. 1: Για ένα πάντως από τα επεισόδια «Επτά Θανάσιμων Πεθερών» του MEGA Ελλάδος, δε θα ήταν άσχημη η σειρά...

Υ.Γ. 2: Από τους τίτλους αρχής κρατάμε μόνο το τραγούδι και την ερμηνεία της Ανδριάνας Μπάμπαλη και προτιμούμε να αφήσουμε τα άλλα που είδαμε, και μας γύρισαν 20 χρόνια πίσω στην εποχή της «Ακτή Ονείρων», ασχολίαστα.

Share/Bookmark

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

So you think we can DanSing for you?

Άλλοι αλλάζουν γκόμενες σαν τα πουκάμισα και η Χριστιάνα ρόλους! Ό,τι έχει ο καθείς: άλλη το μεσημέρι, άλλη το βράδυ. Μενεγάκη το μεσημέρι, Ζέτα το βράδυ. Το μεσημέρι στο ΓΙΑ ΣΕΝΑ ανεξέλεγκτη να λέει ό,τι της κατέβει, να κουνιέται και να λυγίζεται, να επιδίδεται σε ψεύτικα γελάκια και με το λουλουδάκι στο αφτί να το παίζει Βουγιουκλομενεγάκη. Στο βραδινό "FOR YOU" πάλι η μεταμόρφωση σε Ζέτα κράτησε όσο και αυτή της Σταχτοπούτας, δηλαδή μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα όπου και μας καληνύχτισε (την άλλη μέρα όχι, δεν έχασε το γοβάκι, αλλά μεταμορφώθηκε και πάλι σε Μενεγάκη και άργησε να μπει στο στούντιο με αποτέλεσμα να την αντικαταστήσει για μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου ο Γκουντάρας, ουπς ο Ηλίας ήθελα να πω). Ο ρόλος «Ζέτα στο dancing» απαιτούσε συγκρατημένη παρουσίαση και γλυκό, ναζιάρικο ύφος. Η Χριστιάνα μας δεν δυσκολεύτηκε να εγκληματιστεί και χωρίς ιδιαίτερα εμπόδια κατάφερε να φέρει εις πέρας την αποστολή της. Πάντως ετοιμόλογη όσο και την προκάτοχό της, να κάνει «παιχνίδι» με την κριτική επιτροπή, δεν την είδαμε και δεν ξέρουμε και αν θα τη δούμε στη συνέχεια γιατί αυτό το έχεις ή δεν το έχεις. Όπως όμως έχει αποδειχθεί, καλύτερα η Χριστιάνα να διαβάζει τις κάρτες του "DanSing" παρά στο ΓΙΑ ΣΕΝΑ να λέει ό,τι κατεβάσει ο νους της...

Τι μας έκανε εντύπωση όμως από τη χθεσινή πρεμιέρα;

Τα νέα για τον τίτλο ευγενείας της Χριστιάνας έφθασαν σαν αστραπή και στα αφτιά της πριγκίπισσας Kate, η οποία στο νέο φωτο-ρεπορτάζ που συνταράζει σήμερα το Λονδίνο ποθαυμάζει τη "Δούκισσα του Αρχαγγέλου"

Αυτό είναι το φόρεμα «πρεμιέρα». Μετά τη Φαίη Σκορδά που το έβαλε πέρσι στην πρεμιέρα του "πρωϊνό mou" και τη Λουκία Πρωτόπαπα χθες στην πρεμιέρα του DanSing, να το βάλει και η Κρίστυ Παπαδοπούλου στην ομώνυμη σειρά του ΑΝΤ1 και έκλεισαν οι Dsquared2. Πάνε γι’ άλλα...













υ.γ. Το φόρεμα φόρεσε σε βραδινή εμφάνισή της και το Ζετάκι. Τυχαίο;

Τον Ανδρέα Γεωργίου κυνηγάει η "κατάρα" της οικογένειας Βίσση. Είτε αυτή λέγεται Σοφία Καρβέλα είτε Βέρα Μπούφη, η «κακαουστιά» κυνηγάει τον Ανδρέα από πίσω εξού και η χθεσινή χλιαρή του βαθμολογία.


Το λαϊκό τραγούδι που ανατέθηκε στον Κούλη Νικολάου δεν ανέδειξε τις τεράστιες φωνητικές του ικανότητες έτσι όπως εκείνος θα ήθελε και έτσι από μόνος του πήρε την πρωτοβουλία στο green room να ρίξει και ένα «Άσπρα μπαλόνιααααααα.....». Να δεις πόσο άσπρος έγινε ο Χουλιάρας (το εκρού του νεκρού θ' απέκτησε) Κούλη μου όταν σε άκουσε. Θα καταράστηκε την ώρα και τη στιγμή που δε συμβουλεύτηκε τον μακαριότατο για την επιλογή των καλλιτεχνών.
υ.γ. 1: Με αυτό που ακούσαμε Κούλη μου, μην ανησυχείς, σίγουρα θα δούμε ΑΣΠΡΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ την Κυριακή.


υ.γ. 2: την άλλη Κυριακή μπορείς να διαφημίσεις τη σειρά που πρωταγωνιστείς κουβαλώντας λίγα άσπρα μπαλόνια στο στούντιο του DanSing, όπως έκανε σήμερα και ο Δημόπουλος. Θα στείλεις τον Χουλιάρα κατευθείαν στο χειρουργείο για εγχείρηση μπαλονάκι!



Πρέπει να είναι κανείς πολύ φιλάνθρωπος για να καθήσει να ακούσει όλη αυτή την παραφωνία και κακοφωνία του show. Είναι άλλωστε χαρακτηριστική η φωτό που δείχνει τον Άλεξ Παναγή να βγαίνει από τα ρούχα του με αυτά που ακούει.
H Εύη Δρούτσα δυστυχώς δηλώνει πως έμαθε τα κυπριακά και οι live κυπριακές βρισιές κομμένες από τούδε και στο εξής.

Ο δικός μας Τρύφωνας Σαμαράς είναι 100% θηλυκός και ακούει στο όνομα Βαλεντίνα Σοφοκλέους.



Σε ρόλο μπαλλαντέρ η Εύη Δρούτσα: μπορεί να ερμηνεύσει από Λάτσιο μέχρι Έρικα Πρεζεράκου. Βλέπετε της είπαν της γυναίκας ότι θα είναι στην επιτροπή του DANCING WITH THE STARS α λα κυπριακά, αλλά αφού είδε και απόειδε η γυναίκα και αστέρια δεν βρήκε, τα έβαλε πάνω της!




Με το που είδαν κάποιοι την Δρούτσα θυμήθηκαν τα παιδικά τους χρόνια και είπαν να τιμήσουν το παλιό της άσμα:

«ντύσου ξετσίπωτα και βγάλε το μακό σου, πες πως το μπούστο είν’ το παιδικό σου»



Είδαμε τον Αντρέα Έκτορα με τα βαμμένα μάτια και τα δερμάτινα α λα Δημήτρη Κοργιαλά και σκιαχτήκαμε. Την επόμενη βδομάδα τι ακολουθεί άραγε; Το βαμμένα κόκκινα μαλλιά;

Άντε και την άλλη Κυριακή βρε!!!!


Share/Bookmark

Αναγνώστες

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER

Μανιφέστο του blogger

1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.

Blog Information

Δημιουργός: MINUS TV Γράφει: to.telecontrol Έγραψαν και μπορεί να ξαναγράψουν: MINUS TV, tv_maniac, Τηλεφτυάρι, Νεκατωμένος, tv book, TV STAND, Firebolt, Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Οι συγγραφείς του blog δεν συνδέονται άμεσα με οποιονδήποτε τρόπο με τηλεοπτικούς σταθμούς ή άλλα ΜΜΕ.

CNC MINUS TV TOOLBAR (κατέβασέ το!)

Εάν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση για τις νεότερες αναρτήσεις του blog CNC MINUS TV, τώρα έχετε τη δυνατότητα μέσω του toolbar του blog μας, φτάνει να πατήσετε εδώ και, αφού κατεβάσετε τη γραμμή εργαλειών του cncminustv, να την εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Το toolbar του blog περιλαμβάνει ακόμη μηχανή αναζήτησης για εξερεύνηση του διαδικτύου, πρόγραμμα αναπαραγωγής ραδιοφώνου για να ακούτε τη μουσική που θέλετε, παρέχει ακόμη πρόσβαση στο λογαριασμό e-mail σας και προειδοποίηση για νεότερη αλληλογραφία μέσω της λειτουργίας E-Mail Notifier κ.α