Η ΕΡΤ είναι εδώ

Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2008

και εγένετο η αρχή...με 'Γενιές της σιωπής' και 'την πάτησα'

πολλούς χαρακτηρισμούς μπορούμε να αποδώσουμε στη τηλεοπτική σεζόν που μόλις τελείωσε· υπήρξε έντονη και σφοδρή, όταν η τηλεόραση κατέγραφε τις προεκλογικές συζητήσεις και τα debates μεταξύ των υποψηφίων για τον προεδρικό θώκο, ανταγωνιστική, όταν τα κυπριακά πρωϊνάδικα αυξήθηκαν και κάποιοι έδειξαν σήμα κινδύνου, μίζερη, αφού η κρίση που πέρασαν και περνούν οι ελληνικές σειρές ήταν τόσο μεγάλη με αποτέλεσμα ο ANT1 Ελλάδος να κόψει σε μία νυχτί όλο σχεδόν το ελληνικό του πρόγραμμα, απρόβλεπτη και γεμάτη εκπλήξεις όταν το τηλεφωνικό κέντρο του ΡΙΚ καθημερινά στις 5 το απόγευμα κατακλυζόταν από απεγνωσμένους τηλεθεατές που κατέθεταν στον αέρα το προσωπικό τους δράμα, ανελέητη και αδηφάγα όταν μετέτρεψε τη δολοφονία του Σεργιανόπουλου σε σκληρό ριάλιτι, αλλά και σημαδιακή και αξέχαστη, για την κυπριακή τηλεόραση τουλάχιστον, για δύο λόγους που λέγονται ‘Γενιές της Σιωπής’ και ‘την πάτησα’ και νομίζω αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε και εμείς εδώ λίγο με αυτές τις δύο κυπριακές παραγωγές.

Οι ‘Γενιές της σιωπής’, βασισμένες στο ομότιτλο best seller της Άνδρης Πολυδώρου, είναι το πρώτο ουσιαστικά μυθιστόρημα που μεταφέρεται –λέω μεταφέρεται επειδή από τον Οκτώβριο έρχεται και ο β’ κύκλος-στην κυπριακή τηλεόραση. Στην περίπτωση αυτή βέβαια ποιός περίμενε ποιόν, η κυπριακή λογοτεχνία ανέμενε άραγε την τηλεόραση να ορθοποδήσει ή η τηλεόραση τη λογοτεχνία; Μάλλον και τα δύο, αλλά όπως και να έχει, και επειδή το 75 ήμασταν λίγο απασχολημένοι εμείς όταν στην ελληνική τηλεόραση έβλεπαν το ‘Ο Χριστός ξανασταυρώνεται’ του Καζαντζάκη, έστω και καθυστερημένα λοιπόν το ημικρατικό κανάλι πρώτο ανταποκρίθηκε στις ανάγκες μιας τέτοιας σειράς, πήρε το ρίσκο και μεγαλούργησε κυριολεκτικά δημιουργώντας μια σειρά-σταθμό στην κυπριακή τηλεόραση: Καταρχάς ο παραγωγός και ο σκηνοθέτης της σειράς είχε στα χέρια του ένα πολύ καλό σενάριο, το οποίο, πολύ έξυπνα, ακολουθούσε από τη μια πιστά το λογοτεχνικό βιβλίο και από την άλλη διανθίστηκε και με πολλά καινούργια στοιχεία, ακόμη και χαρακτήρες διαγράφηκαν καλύτερα ή και δημιουργήθηκαν στη τηλεοπτική μεταφορά, έτσι αφενός κατόρθωσαν ώστε το ενδιαφέρον του κοινού να μείνει αμείωτο καθ΄όλη τη τηλεοπτική χρονιά και αφετέρου η ίδια η σειρά πλέον απέκτησε μία ανεξαρτησία από το γραπτό κείμενο και δημιουργήθηκε κάτι πρωτότυπο, μία ξεχωριστή, τηλεοπτική εκδοχή του πολυδιαβασμένου μυθιστορήματος. Έπειτα ασφαλώς, πέρα από το σενάριο που είναι η βάση και το στήριγμα του όλου εγχειρήματος, είναι και το επιτελείο των ηθοποιών, με έξοχες ερμηνείες από όλους τους ηθοποιούς που πέρασαν, ιδιαίτερα αυτές της Λένιας Σορόκου, Μάρας Κωνσταντίνου, Ζωής Κυπριανού, Αντρούλας Ηρακλέους και της ‘Τσερκέζενας’ που κράτησαν και τους πρωταγωνιστικούς ρόλους. Σημαντική όμως δουλειά έγινε και από τους ανθρώπους που δουλεύουν πίσω από τις κάμερες (σκηνοθεσία, διεύθυνση φωτογραφίας, μοντάζ, ψιμυθιολόγοι, ενδυματολόγοι κ.α), οι οποίοι έχουν σημαντικό μερίδιο στην επιτυχία, αφού μπόρεσαν να μεταφέρουν, με τη δουλειά τους, στον τηλεθεατή την ατμόσφαιρα μίας εποχής παλιάς, που μας γυρίζει πίσω τουλάχιστον εκατό χρόνια. Αυτό πιστεύω έγινε κατορθωτό γιατί πλέον έπαψε να υπάρχει πειραματισμός και ερασιτεχνισμός στην τηλεόραση, αφού σήμερα υπάρχουν άτομα που έχουν κάνει σπουδές στο αντικείμενο. Το τεχνικό μέρος λοιπόν ήταν και αυτό άρτιο και ήρθε να επιστεγάσει την επιτυχία της σειράς. Και αφήνω για το τέλος την κυπριακή διάλεκτο, η οποία δε μας έκανε ούτε για μια στιγμή να ντραπούμε, όπως συνέβαινε μέχρι πρότινος στις πλείστες κυπριακές σειρές, αλλά θα έλεγα ότι, μέσα από τη σειρά, εμείς οι Κύπριοι πήραμε τα ερεθίσματα ώστε να την προσέξουμε καλύτερα, να εκτιμήσουμε την αξία της και γιατί όχι να την μάθουμε παράλληλα. Και όταν μία σειρά πετυγχαίνει και κάτι τέτοιο και αποκτάει ρόλο παιδαγωγικό, μπορεί να ονομαστεί πέρα για πέρα και αξιόλογη και σαφώς ψυχαγωγική με όλη τη σημασία της λέξεως.

* Ίσως μας παίδεψε λίγο το μαύρο πλάνο που κυριάρχησε σε ένα μεγάλο αριθμό σκηνών και οι βόλτες που έκαναν οι μύγες γύρω από τα κεφάλια των ηθοποιών στα ανοιξιάτικα γυρίσματα, αλλά σίγουρα έχουμε να θυμόμαστε πολλά από τον υπέροχο πρώτο κύκλο της σειράς: τις γέννες της Αναστασούς και το θάνατό της κατά τη διάρκεια μιας εξ αυτών, τα 'αντζελοκρούσματα' της Κυριακούς, τις μπηχτές της κοτσάκαρης αλλά και τη σοφία της, το ‘ε φελα χίτσι η Αναστασού’ της Τσερκέζενας, τον πνευματικό σκοταδισμό, το τοπούζι που έτρωε η Μαρουλλού από τον Ττοουλή και τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία, το μυστήριο γύρω από τη ζωή του μάγου και τη σχέση του με τις γυναίκες της οικογένειας της κοτσάκαρης. Οι ιδέες, οι αντιλήψεις, τα έθιμα και οι συνθήκες ζωής μιας ολόκληρης εποχής πέρασαν με τον πιο ωραίο τρόπο μπροστά από τα μάτια μας και μας συντρόφευσαν στη διάρκεια της τηλεοπτικής περιόδου...

Παραθέτω εδώ και κάποια παλαιότερα σχόλια που κάναμε για τη σειρά:
«λάτρεψα τις ‘γενιές της σιωπής’, μία σειρά στην οποία είναι όλα πολύ προσεγμένα, με πολύ καλές ερμηνείες, όπως αυτές της Μάρας Κωνσταντίνου και της Λένιας Σορόκου, και στην οποία η κυπριακή ντοπιολαλία ακούγεται σε όλο της το μεγαλείο!!» και «η κυπριακή σειρά με συνεπήρε!!!!»
-------------------------------------------------------------

στο ξεκίνημα της ρομαντικής κομεντί του ANT1 Κύπρου ‘την πάτησα’, του Λώρη Λοϊζίδη και της Χριστιάνας Αρτεμίου, και με αφορμή την επιστροφή της Δώρας Κακουράτου στην κυπριακή τηλεόραση, είχαμε πει τότε σε αυτό το blog ότι «Με ρόλους ξεσηκωμένους από την επιτυχημένη ελληνική σειρά ‘στο παρά πέντε’ - η Κακουράτου υποδύεται την μοντέρνα μητέρα στα πρότυπα της Θεοπούλας και της Σόφης, ο γυιος της, που μένει μαζί της, είναι το ίδιο άτυχος με τις γυναίκες όσο και ο Σπύρος του ‘στο παρά πέντε’, ενώ και η υπηρέτρια, που έρχεται από τον Πύρκο στη Χώρα και έχει την τοπική προφορά του χ στη θέση του θ, κρατάει και αυτή ένα ρόλο παρόμοιο με αυτόν της Αμαλίας (μέχρι και οι εκφράσεις της είναι οι ίδιες) - και με σενάριο ό,τι πιο συνηθισμένο (ένας έρωτας που προκύπτει μετά από κάποια σύμπτωση, και τί σύμπτωση: μετά από τροχαίο!) η σειρά είναι συμπαθητική δεδομένου ότι μπορείς να την κοιτάς ευχάριστα και να γελάς πότε πότε» και ότι «η συνέχεια όμως θα δείξει αν την πάτησε ο αντ1 ή όχι....».
Είχα τότε βρει αρκετές ομοιότητες με την ελληνική κωμική σειρά «στο παρά πέντε» του Καπουτζίδη, κυρίως κάποια δομικά στοιχεία της πλοκής και ίσως και η άποψη στο χιούμορ και η συχνότητα και η ποιότητα της ατάκας να έχουν το πρότυπό τους στην επιτυχημένη σειρά του mega και τα οποία ενέπνευσαν το δικό μας συγγραφικό δίδυμο χωρίς αυτό απαραίτητα να είναι κακό, από τη στιγμή μάλιστα που στην πορεία η σειρά βρήκε τον εαυτό της και έδειξε τα δικά της δείγματα γραφής με αποτέλεσμα να «γελώ όλο και πιο πολύ με αυτή τη σειρά», όπως είχα πει παλαιότερα. Το γεγονός δηλαδή ότι όσο περνούσε ο καιρός και μετά την ολοκλήρωση της σειράς, οι τηλεθεατές αγάπησαν τους χαρακτήρες της σειράς, την Γρυσταλλένη, το Γώρο, τον ‘πίκρη’, την κ.Σταυριανή (ακόμα και τη θεία της Γρυσταλλένης ‘τη βουρκάρα’ που είδαμε στα τελευταία επεισόδια και υποδύθηκε επιτυχημένα η Όλγα Ποταμίτου) και παρακολούθησαν την εξέλιξη ενός συνηθισμένου κατά τα άλλα ειδυλλίου μεταξύ του Αντώνη και της Μαλβίνας, αυτό σημαίνει ότι η σειρά και οι χαρακτήρες της ήταν αυθεντικοί και ως εκ τούτου και επιτυχημένοι. Εκτός όμως από το χιούμορ καλού γούστου, όπως διαβάσαμε στους τίτλους τέλους της σειράς, που πράγματι διέθετε η σειρά, αφού τα κωμικά στοιχεία δημιουργούνταν με διάφορα μέσα –σκηνοθετικά ευρήματα, επιτυχημένες και πρωτότυπες παρωδίες, κάποια λογοπαίγνια, κάποτε πολύ επιτυχημένα κάποτε όχι και τόσο, έξυπνες, καλογραμμένες ατάκες -, για πρώτη φορά κυπριακή κωμική σειρά χρησιμοποίησε τη διάλεκτό μας ως μέσο και δεν την έκανε αυτοσκοπό, δίνοντας έμφαση στα πιο πάνω στοιχεία που αναφέραμε. Αυτά ήταν που, και με την πολύ καλή τεχνική υποστήριξη και προσεγμένη δουλειά που υπήρξε και σε αυτή την παραγωγή, εκτίμησε ο τηλεθεατής, ο οποίος αισθάνθηκε επιτέλους ότι δεν υποτιμάται η νοημοσύνη του, δεν προσβάλλεται, δε 'μειώνεται' η διάλεκτός του.

Το ανατρεπτικό του τέλος – με τη Μαλβίνα και πάλι νύμφη πάνω στη μοτοσικλέτα να φωνάζει ‘τον Αντώνη’ και αυτός τελικά να την πατάει για δεύτερη φορά με το αυτοκίνητο- ήταν ό,τι καλύτερο στο φινάλε της σειράς, ενώ η εκπληκτική ερμηνεία της Μονογιού στη συζήτησή της στη θάλασσα με τον Αντώνη και η ‘τολμηρή’ για την κυπριακή τηλεόραση –και δη σε κωμική σειρά- ερωτική σκηνή που ακολούθησε με το γυμνό στήθος της Μονογιού, σκηνή που είχε όμως και σκηνοθετική άποψη – νύχτα, στη θάλασσα, φωτιά και δύο κορμιά να σμίγουν μέσα στα κύματα- μας εξέπληξε ευχάριστα και μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!

* στα συν της, να σημειωθεί ότι η σειρά απενεχοποίησε την προσφώνηση ‘άμμα’ –για το ‘μάμμα’ -. Πριν έλεγα, μα μόνο εγώ το λέω, τι στο καλό; Αντώνη, ευχαριστούμε!!

Με λίγα λόγια θα έλεγα ότι το «την πάτησα» είναι το «κυπριακό παρα πέντε» ως προς την ποιότητα του γέλιου, αν και λίγο αδικημένο από την agb όσον αφορά τα νούμερα που έβγαζαν πρώτα το «μίλα μου» και το «ζωή ποδήλατο», χωρίς όμως αυτό να μειώνει την αξία του «την πάτησα», από τη στιγμή που τα νούμερα δείχνουν απλώς μία τάση και όχι τη συνολική εικόνα.
Οι δύο σεναριογράφοι μάλιστα θα έλεγα ότι αποτελούν και ένα καλό πρότυπο και παράδειγμα για όποιον θελήσει να ασχοληθεί με την κωμωδία και πιστεύω ότι το «την πάτησα» μπορεί να ωθήσει κόσμο να γράψει και, αν και αυτό το στοίχημα μπορεί να μην ήταν στο μυαλό του Λώρη και της Χριστιάνας, εντούτοις θα χαρούν να δουν ότι το κερδίζουν.

Νομίζω ότι η κυπριακή τηλεόραση τώρα ξεκινά. Με αυτές τις δύο δουλειές, η μία δραματική και η άλλη κωμική, έγινε η αρχή και μπορούμε να ελπίζουμε... (και μη μου πείτε ότι ξέχασες ‘Βασιλικές’, ‘βουράτε γειτόνοι’ και τα άλλα ‘φρούτα’ του sigma, γιατί αυτά το μόνο που κατάφεραν, σε σύγκριση πάντα με τις δύο πιο πάνω παραγωγές, ήταν να φέρουν την πλοκή από το χωριό στην πόλη...).

Μόνο μπράβο και συγχαρητήρια αξίζουν στις 'Γενιές' και το 'την πάτησα' !! Μπράβο τους λοιπόν και καλή επιτυχία και καλή δουλειά και για τη νέα τηλεοπτική περίοδο τους ευχόμαστε!


Share/Bookmark

Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2008

οι ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ της agb, η μεταγραφή του Νομικού κ.α

μετά το χθεσινό σούσουρο που κάναμε για 'την εγκυρότητα των μετρήσεων' της agb, μετά την απίστευτη γκάφα - που πλέον είναι ανέκδοτο - της να τοποθετήσει ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ σε πίνακα τηλεθέασης (!!!), καθώς και ένα ακόμη πρόγραμμα που δεν διαρκεί 15 λεπτά, ο πίνακας για τα δημοφιλέστερα προγράμματα της κυπριακής τηλεόρασης για τη βδομάδα που μας πέρασε, ΑΛΛΑΞΕ (πατήστε εδώ).

Έτσι ούτε ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ είδαμε σήμερα, ούτε 'γκάφες' του SIGMA.
=> κρίμα ρε παιδιά, και άρχισα να προετοιμάζομαι ψυχολογικά για την άλλη βδομάδα να δω στην 1 η θέση την 'τηλεαγορά' .

=> Μόνοι κερδισμένοι της υπόθεσης βγήκαν οι sigma-τικοί, καθώς τη θέση των προγραμμάτων που αφαιρέθηκαν από τον πίνακα τηλεθέασης, κατέλαβαν προγράμματα του καναλιού του Παρισινού, ενώ τελικά και τα ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ανέβηκαν στην 6η θέση από τη χθεσινή 7η. Αλλά παίδες του sigma, θα συμφωνήσετε ότι μια χαρά χάλια πήγαν τα ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ, αν σκεφτούμε ότι στην ουσία έπαιζαν μόνα τους, γι΄αυτό και η μούγκα από πλευράς αυτών που μας είχαν ζαλίσει την προηγούμενη βδομάδα (Μέλανη, κουτσομπόλης και λοιποί....)

Και άτε από τα ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ έχουν κάποιο κέρδος για να μας ζαλίζουν, αλλά από το ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ, τι στο καλό; φαίνεται κατάλαβε και η Μέλανη ότι τελείωσε η Μενεγάκη και σου λέει και γω επανάληψη θα παίζω, αν και είμαι παρούσα στη θέση μου και τα μεταδίδει όλα ξανά και ξανά και ξανά, όπως και το ρεπορτάζ από την Μάλτα με τις κλεμμένες φράσεις από τη wikipedia. Και να πεις ότι δεν τους 'την είπαμε' την πρώτη φορά;

και δεν είναι μόνο η Μελενεγάκη που παίζει επανάληψη ενώ είναι παρούσα, είναι και ο Χρύσανθος, που για ακόμη μία φόρα ασχολήθηκε στα '60 λεπτά' με τους διατροφολόγους και με κάποιους που ισχυρίζονται ότι είναι διατροφολόγοι, και ναι για ακόμη μια φορά κάλεσε την Ελένη Ανδρέου, η οποία εμφανίζεται στην οθόνη του SIGMA πιο πολύ και από την Μέλανη. Φυσικά, αν άφηνε και τους καλεσμένους να μιλήσουν όσο ήθελαν, θα ήταν ακόμη καλύτερα!

και αφού η κουβέντα μας πήγε στα τηλεοπτικά, τη λυπήθηκα σήμερα τη Γαβριέλλα. Παρά λίγο να κάψει το χέρι της στην κουζίνα του Χρήστου και αυτός το χαβά του. Συνέχισε να μιλά κανονικά στις τηλεθεάτριες, λέγοντας στη Γαβριέλλα ότι 'εδώ είναι κουζίνα'.!!

ωραία κουβέντα έκανε για το κυπριακό η Αιμιλία στο στούντιο ανήμερα της μαύρης επαιτείου του πραξικοπήματος - την ώρα που τα πιο πολλά κανάλια ακόμη και στο δελτίο ειδήσεων έπαιξαν πελλόν και ασχολήθηκαν στα πρώτα τους θέματα με το νερό και το σεισμό, ενώ το βραδάκι έβγαλαν από το αρχείο ντοκιμαντερ για την εισβολή, όπως το sigma-, αν και η συζήτηση στο στούντιο μεταξύ των νεαρών εκπροσώπων των φοιτητικών παρατάξεων κατέληξε τελικά να είναι τυπική συγκέντρωση μεταξύ των παρατάξεων με εκτόξευση 'βολών' η μια στην άλλη. Όμως ήταν εδώ που κάπου τελείωσε το κ. Κενεβέζου. Η παρουσιάστρια ένιωσε αμήχανα με τα νεαρά παιδιά και ως νεαρή και η ίδια, τους ζήτησε να την λένε απλώς:Αιμιλία....

τόσο πολύ άνετη είναι η Γωγώ στο στούντιο τα μεσημέρια που την ώρα που συζητάει με τους καλεσμένους, χάρη και στον σκηνοθέτη, τη βλέπουμε να κουνάει και τα πόδια της πέρα δώθε. Άμα η κοπέλα είναι αυθεντική, ό,τι κάνει μας αρέσει. Γωγώ, συνέχισε έτσι!

όχι μόνο τα λεφτά του από τα επεισόδια της σειράς του που δεν προβλήθηκαν το 2οο2 από το κανάλι του ΑΝΤ1 Κύπρου, αλλά και τους τόκους (!!) έχει να λαμβάνει ο Πάρις Αριστείδης από ένα παλιό σεναριογραφικό του εγχείρημα που έληξε άδοξα στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, με τον τίτλο 'η γοητεία της αμαρτίας' -δεν το βγαζε καλύτερα σε βιβλίο, δεν βλέπει τι γίνεται με το 'Ελένη η Πόρνη';-.
Τελικά, όσο και αν πρόσεχε, την πάτησε από αλλού ο Λουκής......

νέα να'χουμε:
Είδηση-βόμβα της ημέρας: Τέλος ο Μαρίνος Νομικός από το συγκρότημα του Φιλελεύθερου σύφμωνα με την offsite, η οποία μας πληροφορεί σήμερα ότι ''ο κορυφαίος τηλεκριτικός στα κυπριακά ΜΜΕ και καλά ενημερωμένος cinefil, θα είναι η δεύτερη μεταγραφή της νέας εφημερίδας, της Κυπριακής Καθημερινής. Ο Νομικός παραιτήθηκε χθες από το Συγκρότημα του Φιλελευθέρου και ακολουθεί τον Ανδρέα Παράσχο, που αναλαμβάνει διευθυντής της εφημερίδας, η οποία όπως πληροφορούμαστε τις καθημερινές θα εκδίδεται ηλεκτρονικά στο διαδίκτυο και μόνο την Κυριακή σε έντυπη μορφή.''

=>επιστρέφει λοιπόν πίσω στον μέντορά του, όπως τον αποκάλεσε παλαιότερα, τον Ανδρέα Παράσχο, ο Μαρίνος Νομικός για να συνεχίσει να βάζει τη σφραγίδα του στο σχολιασμό των τηλεπτικών και κινηματογραφικών δρωμένων. Καλή επιτυχία να του ευχηθούμε και σε αυτό το νέο του ξεκίνημα και να τον βεβαιώσουμε ότι όπου και να πάει, θα τον διαβάζουμε.
Share/Bookmark

Τρίτη, 15 Ιουλίου 2008

μα τι βλέπουμε ρε παιδιά;


για πατήστε εδώ να δείτε τις 25 πρώτες εκπομπές για αυτή τη βδομάδα σύμφωνα με την agb...

για κοιτάξτε τι είδαν τη βδομάδα που μας πέρασε οι Κύπριοι τηλεθεατές που έχουν στην κατοχή τους μηχανάκια της εταιρείας agb:

=> στη 4η θέση φιγουράρουν ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ, τους οποίους απόλαυσαν, προσέξτε, περισσότεροι τηλεθεατές, από αυτούς που είδαν για 2-3 λεπτά στην οθόνη τους τα Καλλιστεία 2008 του SIGMA, τα οποία τελικά κατέληξαν στην 7η θέση του πίνακα!

-Πώς γίνεται οι Δωροθέτες να είναι πιο ψηλά από τα ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ, είναι άξιο απορίας!!

=> στη 16η θέση συναντάμε το JUST FOR LAUGHS GAGS του SIGMA, κάτι δηλαδή κακόγουστες φάρσες, οι οποίες προσφέρουν δήθεν γέλιο.

-Τόσο οι ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ όσο και το JUST FOR LAUGHS GAGS, είναι ζήτημα αν διαρκούν 15 λεπτά, όσα δηλαδή λεπτά πρέπει να διαρκεί ένα πρόγραμμα για να καταγραφεί η τηλεθέασή του, σύμφωνα με την εταιρεία:'Σημείωση: Στον πιο πάνω πίνακα παρουσιάζονται εκπομπές, που έχουν διάρκεια, τουλάχιστον 15 λεπτά'. Και στην περίπτωση όμως που όντως αυτά τα προγράμματα διήρκησαν πάνω από 15 λεπτά, προκαλεί εντύπωση που οι εκπομπές αυτές βρίσκονται στην 25αδα και μία απορία: οι κάτοχοι αυτών των μηχανών της agb βλέπουν και τίποτε άλλο εκτός από SIGMA;

=> στη 19η θέση η agb μας πληροφορεί πως βρίσκεται το DESTILANDO AMOR του MEGA, το οποίο πρόγραμμα την ίδια μέρα, αλλά διαφορετική ώρα βρίσκεται και στην 20η θέση από άλλο κανάλι όμως, αυτή τη φορά από το κανάλι του Παρισινού, το οποίο και προβάλλει την εν λόγω τηλενουβέλα....

μήπως φταίει η ζέστη; μπα!
'ή στραβός είν' ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε..........' λέει μία λαϊκή ρήση για να δηλώσει ότι εμείς φταίμε για ό,τι μας συμβαίνει.

Εδώ όμως τι ισχύει;
εμείς δε ξέρουμε πλέον τι βλέπουμε ή η agb θέλει επειγόντως διακοπές;
τα συμπεράσματα δικά σας....

Share/Bookmark

Κυριακή, 13 Ιουλίου 2008

Μπράβο στα κανάλια της Λεμεσού

->Το Capital ανακοίνωσε ότι τον προσεχή σεπτέμβρη θα ξεκινήσει να εκπέμπει δορυφορικά.

->Το Capital είναι έτοιμο για ψηφιακή εκπομπή.

->Το NTV είναι επίσης έτοιμο για ψηφιακή εκπομπή και μάλιστα HiDef (υψηλής ανάλυσης)

Εεε, το ΡΙΚ σε τι τεχνολογία είπαμε ότι είναι ακόμα;


Share/Bookmark

Σάββατο, 12 Ιουλίου 2008

Λάθη, Λάθη και πάλι λάθη

Για άλλη μια φορά βρήκα λάθη παντού γύρω μου.

Εκτός λοιπόν από τα δικά μου τα ορθογραφικά έχουμε λάθη σε ΣΙΓΜΑ, ΡΙΚ και ΑΝΤ1.

1) Το ΣΙΓΜΑ διαφημίζει τη σειρά Ροζίτα Γλυκιά σαν σοκολάτα λέγοντας ότι πρωταγωνιστεί η δημοφιλής Κάρλος Πόνσε. Όπως με ενημέρωσαν ο Κάρλος Πόνσε δεν έκανε αλλαγή φύλου και εξακολουθεί να είναι άντρας
.


2) Στην ιστοσελίδα (ή ιστιοσελίδα που λένε και στη Cyta) του ΡΙΚ βλέπουμε ένα ωραιότατο καταστατικό χρήσης της σελίδας που εκτός από αναφορά σε προγράμματα με λάθος όνομα, άκυρες μεταφράσεις όρων πληροφορικής έχουμε και ψηφιακό ρατσισμό. Ακολουθεί κομπιουτερίστηκο "παραλήρημα" γιαυτό αν δεν σας ενδιαφέρει προχωρήστε στο 3.

Α) To Macromedia Flash πέθανε. Εδώ και κάτι αιώνες λέγετε Adobe Flash.
Β) To ΡΙΚ πρωτοτυπεί μεταφράζοντας το Browser ως Προσβάτη. Λέξη δημιούργημα του Ευάγγελου Λοϊζίδη (ένας που είχε πολύ ελεύθερο χρόνο και έκανε κάτι γελοίες μεταφράσεις τεχνολογικών όρων). Μόνο το ΡΙΚ χρησιμοποιεί αυτό τον άκυρο όρο. Α, και αυτή η λέξη δεν υπάρχει ούτε στα λεξικά (τουλάχιστον του Τριανταφυλλίδη που έψαξα)
Γ)Εδώ έχουμε και ψηφιακό ρατσισμό. 1ον, μας αναγκάζει να χρησιμοποιήσουμε IE7 αν θέλουμε να απολαύσουμε όλες τις δυνατότητες της ιστοσελίδας (Ο Opera μου ας πούμε δεν τους κάνει), 2ον μας αναγκάζει να χρησιμοποιήσουμε λειτουργικό σύστημα Windows ή MacOS (το 2ο με βαριά καρδιά το δέχτηκαν μάλλον) αν θέλουμε να απολαύσουμε όλες τις multimedia δυνατότητες της ιστοσελίδας, 3ον οι χρήστες Unix/Linux σαν εμένα ας πούμε θεωρούνται ανεπιθύμητοι (η Microsoft δεν προσφέρει το λογισμικό της σε έκδοση Linux, ευτυχώς όμως υπάρχουν μερικοί καλοί hackers που έσπασαν τις πατέντες της Microsoft για να δούμε και εμείς κανένα video).



Και το τρίτο λάθος έχει τίτλο "Η εκδίκηση άργησε 8 μήνες" (για όσους θυμούνται...)

Share/Bookmark

ΤηλεΦιλ 07-08

Για άλλη μια χρονιά το TV Mania και η Coca Cola διοργανώνουν τα ΤηλεΦιλ.
Συμπληρώστε λοιπόν το ψηφοδέλτιο σας για να αναδείξατε τα αγαπημένα σας τηλεοπτικά πρόσωπα και τις αγαπημένες σας σειρές/εκπομπές.

Τώρα μια παρατήρηση
Τι σχέση έχει το ΠΟΥ ΠΑΜΕ στη κατηγορία ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ;
Share/Bookmark

Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2008

put the telecontrol down, μπορείς ;;;

κ. Ελένη, η Δρούζα κάμνει σου;
Πρόταση στον αέρα έκανε στο SIGMA και πιο συγκεκριμένα στην εκπομπή ΚΑΛΗΜΕΡΑ, η κ.Ελένη, γνωστή και ως ‘κυρία Πτου, Πτου, Πτου Μέλανή μου’, ώστε να σταματήσει η προβολή των προγραμμάτων της Ελίτας σε επανάληψη και αυτοί..... την άκουσαν. Μόνο βέβαια που αντί για Μίκυ Μάους που ήθελε αυτή και Τομ και Τζέρυ που της υποσχέθηκε η ‘Μενεγάκη’ της, το μόνο που έκαναν οι sigma-τικοί ήταν να φύγουν τη μία Ελίτα και να τοποθετήσουν στην ώρα της την άλλη, δηλαδή την Άννα Δρούζα, την οποία πέτυχα να συζατάει για ανεξήγητα φαινόμενα καθώς και να μελετάει την αύρα των ανθρώπων. Άλλαξε ο Μανολιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς...
Δηλαδή, για να καταλάβουμε, τώρα αυτό δεν είναι σε επανάληψη;

Ούτε τη Γκουίνεθ δε λυπούνται...
Καλά, το ΡΙΚ και το MEGA δεν έχουν άλλες ταινίες, όπου η πρωταγωνίστρια να μην είναι η Γκουίνεθ Πάλτροου; Από τη μια το ΡΙΚ έχει αυτή την ταινία στην οποία η εν λόγω ηθοποιός είναι παντρεμένη με τον Μάικλ Ντάκλας και φτιάχνει μία παράλληλη σχέση, την οποία ο ψυχοπαθής σύζυγός της έχει φροντίσει να κάνει η σύζυγός του και έπειτα σκηνοθετεί μάλιστα και τη δολοφονία της, ενώ το MEGA διαθέτει στην ταινιοθήκη του αυτήν όπου η Γκουίνεθ και ο σύζυγός της αποφασίζουν να ζήσουν μακριά από την πόλη με την πεθερά της, η οποία έχει παθολογική σχέση με το γιό της και κάνει τη ζωή της Γκούινεθ κάτι παραπάνω από ανυπόφορη.....Και οι δύο ταινίες προβάλλονται από τα αντίστοιχα κανάλια 2 και 3 φορές το χρόνο και τώρα που είναι καλοκαιράκι τις είδαμε και πάλι με διαφορά κάποιων ημερών. Αφού εμάς δε μας λυπάστε βρε παιδιά, λυπηθείτε τουλάχιστον τη καημένη τη Γκουίνεθ....

Μετά τις εικονογραφημένες παροιμίες, τις οποίες βλέπαμε, τους τελευταίους μήνες από την οθόνη του Ρικ και καλούμασταν να επιλέξουμε τη σωστή απάντηση που μας δινόταν – η οποία σημειωτέον πάντα ήταν η (β) –παίρνοντας τηλέφωνο στους γνωστούς ‘δαπανηρούς’ αριθμούς, με τη δικαιολογία ότι είναι φράσεις που τις χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή-, ήρθε τώρα μία νέα ιδέα στην οθόνη του ΡΙΚ και σε αυτήν κάποιων άλλων καναλιών (plustv, fredtv)· ένας ευπαρουσίαστος άντρας μας καλεί να παίξουμε δήθεν το τηλεπαιχνίδι ‘ο τροχός της τύχης’ κάνοντάς μας μία πανεύκολη ερώτηση, η οποία επιλέγεται εντελώς τυχαία (!), εξού και το όνομα του τηλεπαιχνιδιού. Ο ‘τροχός της τύχης’ όμως, όπως τον αποκαλούν, δεν πρόκειται καθόλου για τηλεπαιχνίδι, αφού δε διαθέτει καθόλου χαρακτηριστικά τηλεπαιχνιδιού, αντίθετα είναι άλλος ένας καλοστημένος τηλεφωνικός διαγωνισμός, αν μπορούμε να τον πούμε και έτσι, ο οποίος πολύ εύκολα μπορεί να εξαπατήσει τηλεθεατές που ακόμη δεν έχουν αναπτύξει εκείνες τις ικανότητες, ώστε να αντισταθούν στη δύναμη και τα μηνύματα της εικόνας και της διαφήμιισης. Νομίζω είναι καιρός όπως η αρμόδια αρχή επιμεληθεί του θέματος, ώστε να υπάρξει και η απαραίτητη τροποποίηση του σχετικού νόμου. Και να σκεφτείτε ότι η τελευταία φορά που είδα να συζητείται το θέμα στην τηλεόραση ήταν στο ‘από μέρα σε μέρα’ του ΡΙΚ....

δεν το’ ξερα ότι η Γαβριέλλα, η παρουσιάστρια του πρωϊνού του Ρικ ‘Επτά Δέκα’ μπορεί να αλλάζει με τόση ευκολία τη φωνή της· φωνή σοβαρή, αυστηρή, σχεδόν αυταρχική, παρόμοια φωνή με αυτές που αλλοιώνει ο Χρύσανθος τα βράδια της Δευτέρας στα ‘60 λεπτά’, νωρίς το πρωί στους τίτλους ειδήσεων και στη συνέχεια η απόλυτη μεταμόρφωση: γλυκιά, ναζιάρικη, χαριτωμένη φωνή, σαν μιας μικρής παιδούλας που ξεπήδησε από παιδικό παραμύθι. Και όμως και στις δύο περιπτώσεις η φωνή είναι της Γαβριέλλας.
Γιατί ρε κοπέλα μου, είπε σου κανένας ότι εμείς που ξυπνούμε πρωί και θέλουμε να ενημερωθούμε για τα νέα στην Κύπρο εν BBC και CNN που βάλουμε να δούμε;

‘Γιατί τα παιδιά μας δεν κατέχουν την ελληνική γλώσσα’ ρωτούσε ο Χρύσανθος ένα πρωϊνό στο ΚΑΛΗΜΕΡΑ – το πότε μη με ρωτάτε, ετεροχρονισμένα φαίνεται θα σας λέω τα νέα από δω και στο εξής - και δε δίστασε να καταλογίσει και στην τηλεόραση τις δικές της ευθύνες για το πρόβλημα. Ναι, αλλά πολύ γενικόλογο δεν ήταν το ότι ευθύνεται η τηλεόραση; Διότι, αν για παράδειγμα έλεγε ότι φέρει ευθύνη

αυτό.... και αυτό....

αυτό...

και τα δικά του γλωσσικά λάθη
Τάδε έφη Χρύσανθος.....
'εσείς είστε βέβαια κυρία Ανδρέου; '
'Αν κάποιος πονάει την καρδιά του......... '



τότε σίγουρα θα ήταν πολύ πιο ειλικρινής ο κατά τα άλλα συμπαθής δημοσιογράφος

δε χωρίζουν οι δρόμοι τους: συνέντευξη του Χρύσανθου και της Μέλανης στο sigma.live (2/7/08)

ο γλείφτης δημοσιογράφος:
Ο Χρύσανθος Τσουρούλλης και η Μέλανη Στέλιου είναι αυτοί οι οποίοι εισήγαγαν στην Κύπρο το πρωινάδικο έτσι όπως το γνωρίζουμε σήμερα’
->όταν ο δημοσιογράφος λέει κυπριακό πρωϊνάδικο όπως το γνωρίζουμε σήμερα, προφανώς εννοεί: έναρξη με τους δύο κεντρικούς παρουσιαστές, τίτλοι ειδήσεων, διάβασμα των εφημερίδων, συζήτηση στο στούντιο με πολιτικούς για θέματα επικαιρότητας και έπειτα τη σκυτάλη παίρνει η παρουσιάστρια για να συνεχίσει με πιο ανάλαφρα θέματα, όπως ιατρική, μαγειρική, ζώδια, γυνμαστική κ.α.
Είναι πολύ σίγουρος όμως ο δημοσιογράφος ότι αυτό το εισήγαγε ο Χρύσανθος και η Μέλανη ή απλώς τους χαϊδεύει τα αυτάκια; Διότι μάλλον πρόκειται για συνταγή που ξεκίνησε το ΡΙΚ εδώ και χρόνια προσπαθώντας στην ουσία να συμπτύξει τις δύο πρωϊνές ζώνες, ενημερωτική και ψυχαγωγική, όπως τις γνωρίζαμε στα ελληνικά κανάλια, σε ένα οικονομικό πακέτο του ενός, -επειδή το ΡΙΚ σκέφτεται πάντα το φορολογούμενο πολίτη... - και μάλιστα με αρκετούς άλλους παρουσιαστές πριν τη σκυτάλη αναλάβουν τα τελευταία χρόνια η Μέλανη και ο Χρύσανθος, οι οποίοι μετέφεραν τη συνταγή και στο sigma, το οποίο σε αυτό τον τομέα, αν ακόμη δεν τους έχει σβήσει κανείς τη μνήμη, είχαν κάνει αρκετές αποτυχημένες προσπάθειες κατά καιρούς. Όταν οι δυό τους λοιπόν πήγαν στο sigma απλώς άλλαξε το περιτύλιγμα του κουτιού, το περιεχόμενό του περέμενε μέχρι πριν δύο μήνες το ίδιο – ήταν τότε που η Μέλανη αποφάσισε να ‘πρωτοπορήσει’ με τη δημιουργία πάνελ, πριν την προλάβουν άλλοι-. Γενικά όμως το περιεχόμενο της ζώνης 8.30-10.00, είναι αυτό που εισήγαγε στην ελληνική ιδιωτική τηλεόραση η Ρούλα Κορομηλά, η οποία, ενώ ‘τω καιρώ εκείνω’ που έκανε γυμναστική στο στούντιο παρέα με την Ελένη Πετρουλάκη θεωρήθηκε πρωτοπόρος, σήμερα εν έτει 2008 ο Χρύσανθος και η Μέλανη έχουν εισαγάγει το πρωϊνάδικο, τουλάχιστον στη ζώνη 8.30-10.00, έτσι όπως........το γνωρίσαμε τότε, πριν σχεδόν μία εικοσαετία, το πρώτο πρωϊνάδικο στην τηλεόραση του ΑΝΤ1.

Μέλανη η….. ειλικρινής
τα νέα παιδιά που είναι τώρα μαζί μου έχουν δώσει άλλο αέρα και σε μένα γιατί μπορώ να συνομιλώ μαζί τους και να είμαι περισσότερο ο εαυτός μου
→ δηλαδή Μέλανή μου, παραδέχεσαι ότι στην tv δεν είσαι και ό,τι πιο αληθινό υπάρχει. Πάντως λες την αλήθεια, από τότε που ήρθαν τα παιδιά είσαι πιο πολύ ο εαυτός σου, διότι προχθές που ήταν ο Ανδρέας Γεωργίου καλεσμένος στην εκπομπή σου, εσύ προσπάθησες να πείσεις και εμάς και τον καλεσμένο σου ότι στους τηλεθεατές δεν άρεσαν οι 31 δρόμοι επειδή το εργάκι είχε μία άλλη νοοτροπία’, ενώ την ίδια ώρα ο Ανδρέας παραδεχόταν ότι το σενάριο ήταν προβληματικό. Ε, δε ξέρω για σένα, αλλά εγώ θα συμφωνήσω με τον Ανδρέα ότι μία σειρά δε γίνεται να αλλάζει 8 σεναριογράφους και να μη κόβεται....

Μέλανη η……. συνειδητοποιημένη
Πριν από λίγο καιρό σε συνέντευξή σου ανέφερες ότι εάν φύγει ο Χρύσανθος από το πρωινάδικο τότε θα φύγεις και εσύ. Τελικά τι θα κάνεις;
Με βλέπεις να φεύγω; Στη συγκεκριμένη συνέντευξη με ρώτησαν εάν θα έκανα πρωινό με κάποιον άλλο όπως όταν είχα ξεκινήσει με τον Χρύσανθο και είπα όχι ποτέ.
→Γιατί βρε κορίτσι μου χρειάζεται να το εξηγήσεις, αφού ό,τι είπες και τότε, το λες και τώρα. Με κανέναν δε θα έκανες πρωϊνό, εκτός από τον Χρύσανθο, άρα αν έφευγε ο Χρύσανθος λογικά θα έφευγες και εσύ. Τα ίδια μας λες πάλι, με τη διαφορά ότι άλλα λες και άλλα κάνεις. Μάλλον θα κατάλαβες αλλιώς την ερώτηση: ‘τι θα έκανες αν έφευγε ο Χρύσανθος από το κανάλι’, διότι στη συνέχεια λες: Μα οι δρόμοι μας δεν χωρίζουν και ίσως για αυτό δεν είμαι και στεναχωρημένη. Μπορεί να μην εμφανιζόμαστε μαζί στο γυαλί αλλά και πάλι μαζί θα είμαστε, στο ίδιο κανάλι και πάντα θα είμαι δίπλα του όπως και αυτός ήταν και είναι δίπλα μου, άρα θα με συμβουλεύει και θα τον συμβουλεύω καθημερινά.
→ Και είχαμε μία έγνοια, θα είστε, δε θα είστε μαζι....

Πρόκοψε το sigma και τώρα κάνει και συμπαραγωγές σε ταινίες, όπως για παράδειγμα στο Deep end, όπου πρωταγωνιστούν η Μαρία Κορινθίου και ο Αλέκος Συσσοβίτης. Αυτή τη ταινία να δείξουν οι sigma-τικοί εκεί στο Δήμο Στροβόλου και να δουν που η άδεια για επέκταση των εγκαταστάσεών τους, θα τους δοθεί αμέσως. Τέτοιο 'ποιοτικό' θέαμα όλοι θα το εκτιμούσαν..... (όσοι δεν έχετε ιδέα για τι μιλάμε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο http://www.greek-movies.com/)


Ωραία τα πορτρέτα της βδομάδας που βλέπουμε στην 'καινούργια μέρα' της Λα Μαρίνας. Και επειδή το πεντάλεπτο που το Μαρινάκι είχε καλεσμένη τη Δώρα Κακουράτου δε μας ικανοποίησε ως τηλεθεατές, μετά την Γαϊτανοπούλου και την Ποταμίτου, καλό θα ήταν να φέρνατε ξανά τη μεγάλη κυρία της κυπριακής επιθεώρησης. Μαρίνα μου, νομίζω μας το χρωστάς........

Το τέλος της πολύ πετυχημένης κυπριακής σειράς του ΑΝΤ1 ‘την πάτησα’ πλησιάζει και τα τελευταία επεισόδια που είδαμε τις δύο τελευταίες εβδομάδες ήταν αρκετά δυναμικά και φυσικά μετά από τόσο καλή δουλειά περιμένουμε και ένα εξίσου καλό και ευχάριστο τέλος για τους χαρακτήρες που αγαπήσαμε.

Μανία που την έχουν εκεί στο sigma να συμπεριλαμβάνουν τα πάντα μέσα σε μία και μόνο εκπομπή. Έτσι, μία καθαρά κοινωνική εκπομπή, η οποία ερευνά και στη συνέχεια προβαίνει σε καταγγελίες που αφορούν ινστιτούτα αδυνατίσματος, γυμναστήρια και άδειες οδήγησης, μπορεί παράλληλα να έχει καλεσμένο και τον πρόεδρο της βουλής σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, όπως και το Πάσχα τον μητροπολίτη Αθανάσιο. Καλά, πώς την είδε ο Χρύσανθος με την εκπομπή, ‘Καλημέρα’ σε 60 λεπτά; οι μεγάλες αγάπες που έλεγε και στη συνέντευξη πιο πάνω......

Τα βραβεία ‘τηλεφίλ’ θα ξεκινήσουν καμιά φορά φέτος; διότι ανυπομονώ να ψηφίσω ‘γενιές της σιωπής’, Λένια Σορόκου και ‘την πάτησα’.

από τον ΑΝΤ1 με αγάπη.....
κοινωνική προσφορά του ΑΝΤ1 αποδεικνύεται τελικά πως είναι η μετάδοση της νέας κοινωνικής σειράς 'Ιατρικό απόρρητο' κάθε βράδυ. Μέσα στις τόσες επαναλήψεις οτιδήποτε φρέσκο, εκτιμάται δεόντως....

τι έγινε Στελλίτσα μου, πρόβα για τη γιουροβίζιον έκανες στο τελευταίο 'πού πάμε;' ;


Share/Bookmark

Τρίτη, 8 Ιουλίου 2008

Ένα "ψυχοπαθές" ποστ....

Σήμερα λέω να ασχοληθούμε με κάτι διαφορετικό και συγκεκριμένα ένα από τα δεκάδες μου χόμπι, τη ψυχολογία. Το θέμα μας είναι η Διαταραχή Πολλαπλής Προσωπικότητας ή Διασχηστική Διαταραχή της Προσωπικότητας.

Δ.Π.Π. ονομάζουμε την ύπαρξη μέσα σε ένα άτομο, 2 ή περισσότερων ξεχωριστών προσωπικοτήτων/ατόμων.
Η προσωπικότητα, εδώ, ορίζεται ως κάποιος ανθεκτικός και διαρκής τύπος ή τρόπος αντίληψης, σχέσης και σκέψης για το περιβάλλον και τον εαυτό του ατόμου, που εκδηλώνεται σ' ένα ευρύ φάσμα σημαντικών κοινωνικών και προσωπικών πλαισίων και καταστάσεων. Οι καταστάσεις προσωπικότητας διαφέρουν μόνον κατά το ότι ο τύπος αυτός ή τρόπος δεν παρουσιάζεται σε τόσο ευρύ φάσμα πλαισίων και καταστάσεων.

Οι προσωπικότητες συνήθως είναι ξεχωριστές η μία από την άλλη και εκφράζουν διαφορετικές πλευρές της ταυτότητας, της μνήμης και της συνείδησης. Οί προσωπικότητες δίνουν διαφορετικά ονόματα στον εαυτό τους και μπορεί να αναφέρουν διαφορετικές ηλικίες (συνήθως μικρότερες από την πραγματική), διαφορετικό φύλο ή μία από την άλλη κτλ. Η κάθε μια προσωπικότητα μπορεί να μη γνωρίζει την ύπαρξη των άλλων προσωπικοτήτων, οπότε είναι μόνον ενήμερη για περιόδους χρόνου που δεν ξέρει τι έγινε, μπορεί, όμως, και να γνωρίζει στοιχεία ή λεπτομέρειες των άλλων προσωπικοτήτων.

Στη σύγχρονή εποχή του διαδικτύου και των blogs οι διχασμένες προσωπικότητες βρίσκουν διέξοδο από την κοινωνική καταπίεση και απαντούν στα σχόλια τους χρησιμοποιώντας τους άλλους τους εαυτούς.

Συστήνω λοιπόν στον Κωνσταντίνο Μανικα, Ναταλή (πρώην MadForTV) ή Margie (δε ξέρω ποια είναι η αρχική ταυτότητα του ψυχάκια που κυκλοφορεί ανάμεσα μας) να συμβουλευτεί ένα ψυχίατρο, μόνο αυτός μπορεί να τον/την βοηθήσει.


Free Image Hosting
Free Image Hosting
Free Image Hosting
Share/Bookmark

Σάββατο, 5 Ιουλίου 2008

Κυρία Ελεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεενη!!!


Share/Bookmark

Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2008

σε περίπτωση που το LOST ήταν ελληνικό....

-ποιό θα ήταν το θέμα και ο τίτλος της σειράς;
Ένα αεροπλάνο που συντρίβεται, άνθρωποι που αγνοούνται.....Σίγουρα δεν είναι μόνο σε μένα που το LOST θυμίζει τις δύο μεγαλύτερες τραγωδίες της μικρής, βασανισμένης μας νήσου. Παρόλα αυτά κάποιοι προσποιούνται πως δεν καταλαβαίνουν τίποτα -ΡΙΚ-, γι’αυτό και, σε κάθε κύκλο που προβάλλουν, δίνουν στη σειρά τον ελληνικό τίτλο Οι αγνοούμενοι, αλλά επειδή δεν είμαι η Αθηνά Κυριακίδου, δε θα το κάνω και θέμα στη βουλή.....

Κάποιοι λοιπόν επιβάτες έχουν σωθεί από ένα φοβερό αεροπορικό δυστύχημα και αγνοούνται σε κάποιο ελληνικό νησί και περιμένουμε με αγωνία να δούμε πώς θα σωθούνε, αλλά τα πράγματα είναι σκούρα αφού το νησί δεν είναι ορατό στην υπόλοιπη Ελλάδα, ενώ παράλληλα μπορεί και να τηλεμεταφερθεί στον χώρο και τον χρόνο. Πώς λοιπόν θα σωθούν οι ήρωές μας; Αρχικά το δύσκολο έργο αναλαμβάνει η ελληνική αστυνομία, αλλά δυστυχώς το μόνο που βρίσκει είναι ένα ελικόπτερο και δύο τραυματίες, ο ένας εκ τον οποίων είναι ο γνωστός τραγουδιστής Κώστας Μακεδόνας. Εντωμεταξύ στο νησί οι ήρωές μας, σκέφτονται ότι κανένας δε θα τους βρει ποτέ γιατί ψάχνουν σε λάθος μέρος και τότε ο Τσάρλι ψιθυρίζει απορημένα: 'παιδιά, είμαστε.... Χαμένα κορμιά', φράση που δίνει τελικά και το όνομα στη σειρά. Μετά από αρκετούς μήνες ερευνών η ΕΛ.ΑΣ καταθέτει τα όπλα και οι πολίτες την κατηγορούν ότι και του χρόνου θα κάνει μαύρα μεσάνυχτα μαζί με το mega. Μετά τη συμπλήρωση ενός σχεδόν έτους, την έρευνα αναλαμβάνει τελικά, μετά από απαίτηση των πολιτών η δαιμόνια δημοσιογράφος Αγγελική Νικολούλη, η οποία δυσκολευέται αρχικά, αλλά μετά από μία πολύ σημαντική πληροφορία που λαμβάνει στην εκπομπή της, αποφασίζει να επιβιβαστεί στο πλοίο ‘ΘΕΟΦΙΛΟΣ’ και να ψάξει η ίδια το νησί, στο οποίο έχει καταπέσει το αεροσκάφος. Και ναι, βρίσκει, όπως πάντα, το φως στο τούνελ....................

-ποιοί Έλληνες ηθοποιοί θα πρωταγωνιστούσαν;





Jack –> τι και αν ο Χρήστος Λούλης δήλωνε παλαιότερα ότι «δεν ήρθα από τα γυρίσματα του LOST για να παίξω στο ‘Μίλα μου’». H φοβερή ομοιότητά του με το γιατρό Τζακ είναι τέτοια, που αν υπήρχε ελληνικό LOST τον πρωταγωνιστικό ρόλο δε θα τον έχανε με τίποτα, εκτός και αν ο παραγωγός φρόντιζε ο ρόλος να πάει σε κάποιον με πείρα, οπότε ο γιατρός Γιάννης από το ‘ιατρικό απόρρητο’, κατά κόσμον Παναγιώτης Μπουγιούρης, θα μπορούσε άνετα να αντικαταστήσει στο χειρουργείο τον Αμερικανό συνονόματό του...




Kate -> η Δήμητρα Ματσούκα στο ρόλο της Κέιτ. Εκτός από τις φωτογραφίες, στις οποίες οι δύο ηθοποιοί ποζάρουν κάτω από ένα δέντρο, η Ματσούκα είναι σοβαρή υποψήφια και για τη σέξι εμφάνισή της, η οποία είναι ιδανική για να αναστατώσει όλα τα καλά και κακά αγοράκια της σειράς, όπως κάνει και η Evi στο LOST. Μπορεί η Ματσούκα να μην έχει τα αθλητικά προσόντα της , να σκαρφαλώνει δηλαδή και αυτή πάνω σε δένδρα, κάτι που το εκμεταλλέυτηκαν και οι σεναριογράφοι της σειράς και το ενσωμάτησαν στο χαρακτήρα της Κέιτ, αλλά ένα όπλο μπορεί να το κρατήσει, όπως βλέπουμε και στη τηλεταινία ‘ο δρόμος’-λίγο άτσαλα βέβαια το κρατάει, αλλά το έχει το αυστηρό όταν θέλει- . Τώρα, αν θέλουμε το copy να είναι original, πρέπει τότε να επιστρατεύσουμε τη Μάρω Λύτρα, η οποία εκτός του ότι της μοιάζει φοβερά, είναι και συμπατριωτάκια με τη Lilly –από τον Καναδά και οι δύο-, οπότε θα κάνει και δύο κουτρουμπέλες όταν της δώσουν το ρόλο.




Juliet-> την πανούργα και όλο εκπλήξεις, αλλά και δυναμική και με ηγετικές ικανότητες, γιατρίνα του νησιού, θα μπορούσε να υποδυθεί η Σμαράγδα Καρύδη, ώστε να βγάλει από πάνω της την έξυπνη αλλά πάντα αφελή Ντάλια του ‘παρά πέντε’.








Sayid -> εδώ δεν έχουμε πολλά περιθώρια επιλογής. Οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους. Ο Γιώργος Χρανιώτης είναι ο ασπρουλιάρης Έλληνας Naveen Andrews

John Locke –> ο ρόλος του κυρίου ‘δε μπορεί κανείς να μου πει τί δεν μπορώ να κάνω’ πάει στον Γιώργο Κιμούλη· η ελληνική φαλάκρα του καθώς και η ηλικία είναι τα δύο βασικά κριτήρια, για τα οποία τον επιλέξαμε για τον Έλληνα Τζον Λοκ. Ειδικά τώρα που ο Λοκ άρχισε να απομακρύνεται από την πίστη και να έρχεται πιο κοντά στην επιστήμη, ο Κιμούλης ως αρχίατρος που είναι στο 'ιατρικό απόρρητο' μπορεί να τα καταφέρει άψογα και σε αυτό το ρόλο.




Hurley –> δεν μπορώ να καταλάβω πώς μετά από τόσους μήνες στο νησί, ο Xέρλι, δεν έχει χάσει ούτε γραμμάριο! Αν όμως έχανε τα παραπανίσια κιλά, όπως αυτό θα μπορούσε να γίνει στην ελληνική εκδοχή, ο Δημήτρης Λιακόπουλος από τον ‘έρωτα’ του ΑΝΤ1 θα ήταν ο ιδανικότερος φατσικά τρελός της παρέας των Ελλήνων χαμένων...






San - Κορεάτισσα δεν είναι, αλλά στο μάτι φέρνει λίγο στη Σαν η Βικτώρια Χαραλαμπίδου. Πρόσωπο αινιγματικό, είναι η καταλληλότερη για να φέρει εις πέρας έναν χαρακτήρα που κρύβει πολλά μυστικά....


Sawyer -> εδώ λίγο δυσκολευτήκαμε, αφού τα χρώματα του ηθοποιού δεν είναι ακριβώς και τα ελληνικά. Η φάτσα του Απόστολου Γκλέτσου στη φωτογραφία προδίδει το κακό παιδί που άνετα θα μπορούσε να ενσαρκώσει. Εάν πάλι σας πέφτει ο άνδρας ο πολύ βαρύς και δεν μπορείτε να τον αντέξετε σε άλλη σειρά εκτός από τους ‘Ψίθυρους καρδιάς’, προτείνουμε τον Σόμμερ και αν πάλι τον θέλετε νέο, ωραίο και μοντέλο είναι καλός και ο Αποστόλης Τότσικας, αλλά με την παλιά κώμη.....





Claire –> η τρυφερή και στοργική Ελληνίδα μαμά θα μπορούσε να είναι η Φαίη Ζαφειράκου που βγάζει τα μαύρα, με τα οποία μας συνήθισε στο 'της αγάπης μαχαιριά' και φοράει στην καρδιά της τ’ανοιξιάτικα στο νησί του μυστηρίου...



Ben -> o…... Γιώργος Καπουτζίδης και αν τον φανταστείτε χωρίς τα γυαλάκια του, θα συμφωνήσετε ότι τα γουρλωτά μάτια του που μοιάζουν με αυτά του Ben, του επιτρέπουν να ενσαρκώσει και μια φορά αυτός το ρόλο του κακού της υπόθεσης...



Desmond -> μία τέτοια σειρά θα ήταν αδύνατο να μην περιλαμβάνει στο δυναμικό της κάστ έστω και έναν ηθοποιό από τη ‘Βέρα στο δεξί’ και ο Αλέξανδρος Σταύρου ήδη από τη ‘Βέρα στο δεξί’ απέδειξε ότι μπορεί να χαθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και να αφήσει τη Πηνελόπη του, ή Ρεγγίνα αν θέλετε, να περιμένει για 2 χρόνια και κάτι μέχρι τη μέρα της επιστροφής του....

-πού θα πραγματοποιούνταν τα γυρίσματα;
α.
Η ελληνική Hawaii θα ήταν η καταπράσινη Κέρκυρα και το απέναντι μικρό νησάκι, που στο original μεταφέρονται ως αιχμάλωτοι ο Jack, η Kate, o Hurley και o Sawyer από τους others στην αρχή του 3ου κύκλου, θα μπορούσαν να ήταν οι μαγευτικοί Παξοί. Δύο όμως ακόμα νησιά της Ελλάδας θα ήταν ιδανικά για τα γυρίσματα της σειράς λόγω του ότι παρουσιάζουν στενές θεματικές συνάφειες με το LOST:
β. η Ιθάκη, στην οποία ο ομηρικός Οδυσσέας κατορθώνει μετά από πολλές περιπέτειες να επιστρέψει και να αντικρίσει για ακόμη μία φορά τη πιστή του Πηνελόπη, τη στιγμή που στη σειρά ο Desmond, μετά από παρότρυνση του πατέρα της αγαπημένης του, κάνει το γύρο του κόσμου με ένα ιστιοφόρο μέχρι που καταλήγει στο νησί του LOST, το οποίο γίνεται και το σημείο συνάντησής του με την αγαπημένη του Penelope –χε,χε καθόλου τυχαίο το όνομα - είτε
γ. η Δήλος, η ιστορία της οποίας σχετίζεται κατά κάποιον τρόπο με τις ιδιότητες του νησιού του LOST αφού σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία ο θεός Απόλλωνας, γιος του Δία και της Λητούς, γεννήθηκε στη Δήλο, ένα νησί που ο Δίας το είχε κάνει αόρατο και το οποίο περιπλανιόταν στη θάλασσα, χωρίς ποτέ να μπορεί να μείνει σταθερό, μέχρι που πάνω εκεί γέννησε η Λητώ τον Απόλλωνα και το νησί όχι μόνο στάθηκε αλλά και από άδηλος –αόρατη - έγινε Δήλος –ορατή-. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το νησί του LOST που για όσο καιρό πατιούνταν το κουμπί και άρχιζε η διαδικασία των 108 λεπτών, το νησί δεν ήταν ορατό στον υπόλοιπο κόσμο, μέχρι τη στιγμή που ο Locke αποφασίζει να μην πατήσει το κουμπί και το νησί φαίνεται για λίγο με αποτέλεσμα να το βρεί η Penny στον 4ο κύκλο της σειράς. Παράλληλα το νησί μπορεί να τηλεμεταφερθεί στο χώρο και το χρόνο, όπως επίσης μάθαμε στον 4ο κύκλο.

-σε ποιό κανάλι θα έπαιζε;
Η σειρά θα αποτελούσε το δυνατό χαρτί το mega-λου καναλιού, λόγω κυρίως της εμπειρίας των survivors παιχνιδιών του, τα οποία κατά κάποιον τρόπο ομοιάζουν με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες επιβιώνουν οι ήρωες της σειράς, αλλά και γιατί το πρόγραμμα του καναλιού ακολουθεί την τακτική του abc που προβάλλει το LOST · άσχημη το abc, άσχημη και το mega.

-τί είδος σειράς θα ήταν;
Το LOST, ως γνωστόν,είναι σειρά δραματική, μυστηρίου, αγωνίας, δράσης, ενώ ενσωματώνει κάποτε και κάποια ρομαντικά στοιχεία, για να ανεβαίνει ακόμη περισσότερο η τηλεθέαση. Η ελληνική εκδοχή όμως σίγουρα θα ήταν κωμωδία, αφού η προσπάθεια να πλησιαστεί μία τέτοια σειρά θα είχε αναμφισβήτητα τραγελαφικά αποτελέσματα.

-ποιός θα την έγραφε;
Σεναριογράφος θα ήταν φυσικά ο Γιώργος Καπουτζίδης, ο οποίος ξέρει πώς να τρελαίνει τα μηχανάκια της agb και φυσικά θα φρόντιζε να έχει και ο ίδιος ένα μικρό ρόλο στο δημιούργημά του. Επίσης, όπως πάντα, θα φρόντιζε να μας σπάει και τα νεύρα με τις συνεχείς αναβολές στην προβολή των επεισοδίων, αλλά φυσικά δε θα μπορούσε να αγγίξει καν το χρονικό διάστημα το οποίο πρέπει κανείς να κάνει υπομονή για να δει LOST μετά το τέλος του κάθε κύκλου, που είναι το λιγότερο 8 μήνες!! Επειδή όμως μια τέτοια σειρά θα ήταν αρκετά απαιτητική, μία πλειάδα συνεργατών θα βρίσκονταν στο πλευρό του γνωστού σεναριογράφου: για τα μυστήρια της σειράς συμβουλευτικό ρόλο θα είχε ο Κώστας Χαρδαβέλας, για τους έρωτες και τα ρομαντικά στοιχεία η σεναριογράφος του ‘έρωτα’ Βάνα Δημητρίου, για τις αμέτρητες συμπτώσεις ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ενώ για το μυστήριο και τη δράση θα έβαζαν ένα χεράκι και το συγγραφικό δίδυμο Έλενα Ακρίτα και Γιώργος Κυρίτσης.

-πώς θα λεγόταν το αεροπλάνο που θα συντριβόταν στο 1ο επεισόδιο;
Η πτήση της Oceanic 815 ήταν μοιραία για τους ήρωες της σειράς. Στην ελληνική εκδοχή της η μοιραία πτήση θα ήταν η ‘Mediterraneanic 814’ -γιατί 814, κοιτάξτε πιο κάτω στους αριθμούς-

-από πού θα κατάγονταν οι επιβάτες;
Οι περισσότεροι φυσικά θα ήταν από την Ελλάδα. Ο Τζακ θα ήταν από την Αθήνα, η Κέιτ από τη Θεσσαλονίκη, Ο Σαγίτ θα ήταν Τούρκος, ο Τζιν και η Σαν Αλβανοί, η Κλαίρ Ελληνοαυστραλέζα, η Άννα Λουσία Ελληνοκύπρια, ο Τσάρλι και ο Ντέσμοντ Πόντιοι.

-ποιοί θα ήταν οι ‘καταραμένοι αριθμοί’;
8, 14, 22, 24, 29, 30
=> 8+14+22+24+29+30= 127 => κάθε 127 λεπτά θα πατούσαν το κουμπί στο 2ο κύκλο
επεξήγηση των αριθμών:
τον 8ο μήνα, 14 του μηνός: συντρίβεται το 2005 το αεροσκάφος της Helios στο Γραμματικό
22 Νοεμβρίου 1897 : τελειώνει ο ατυχής ελληνοτουρκικός πόλεμος του 1897
24 Μαϊου 2008: η ρωσική μαφία κτυπά στη γιουροβίζιον και αφήνει την Καλομοίρα στην 3η θέση
29 Μαϊου 1453: 'η Πόλη εάλω', για 2η φορά, αυτή τη φορά από τους Οθωμανούς
30 Αυγούστου 1922: η Σμύρνη καίγεται

-πoιός θα ήταν ο Jacob;;
Jacob ακούμε και Jacob δε βλέπουμε σε αυτή τη σειρά. Και ενώ στο τέλος της 3ης σεζόν είδαμε μία θολή φιγούρα για κάποια δευτερόλεπτα, στην αρχή του 4ου κύκλου ένα μάτι και στη συνέχεια είδαμε τους νεκρούς του νησιού να ‘κάνουν πάρτι’ μαζί του, το μυστήριο ακόμη παραμένει για το ποιός είναι και ποιά σημασία έχει για το νησί... το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτός ο Jacob φαίνεται να έχει κάποιες θεϊκές δυνάμεις και ο μόνος Έλληνας, Ελληνίδα καλύτερα, που θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα μπορούσε να ισχυριστεί είτε ότι τον βλέπει είτε ότι παίρνει τη μορφή του είτε ότι ‘μιλάει εκ μέρους του’ είναι η κυρία....Ελένη Λουκά, η οποία θα τους τρέλαινε όλους στο νησί αφού κάθε 5 λεπτά θα ξεφώνιζε ‘ο Θεός σας αγαπάει, όπως αγαπά τον Jacob’……

-η σειρά φυσικά θα έπαιζε και στο mega Κύπρου, το οποίο θα έκοβε όλο το υβρεολόγιο του SAWYER, μετά από απαίτηση του Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου του Β’.

- special ρόλο θα είχε και η Ρούλα Βροχοπούλου στο ρόλο της Γαλλίδας Ρουσό, της οποίας το μήνυμα ‘είναι όλοι νεκροί, θέλω πίσω τον Φραν’ θα επαναλαμβανόταν για 16 χρόνια και θα εμπόδιζε άλλα σήματα να εκπέμψουν από και προς το νησί.....

-σε ρόλο guest star θα βλέπαμε και τη γερόντισσα του ‘μίλα μου’ μετά από πιέσεις που θα δεχόταν ο Γιώργος Τσιάκκας για συνεργασία με τον Καπουτζίδη. Η γερόντισσα θα επιστρατευτεί για να ολοκληρωθεί το κτίσιμο της Εκκλησίας, την οποία ο Mr. Εκο άφησε ατέλειωτη........

σημείωση: σε όσους όλα αυτά φαίνονται αστεία, μπορούν να γυρίσουν στα κανονικά επεισόδια του LOST, βλέποντας σε επανάληψη τον πρώτο κύκλο της σειράς από το ΡΙΚ2 - το οποίο μάλιστα ξεχνά να βάλει το (Ε) στην οθόνη του......-

Share/Bookmark

Πέμπτη, 3 Ιουλίου 2008

NTV

Σχόλια για το NTV (το νέο κανάλι της Λεμεσού) από ένα αναγνώστη μας που θέλησε να παραμείνει ανώνυμος.

NTV

Πρόγραμμα: Από ότι πρόλαβα να δω παίζει ξένες ταινίες και σειρές, όπως Friends. Διαχρονική αξία το Friends κι είναι καλή επιλογή. Ξένες ταινίες συνήθως γνωστές αν και παλιές, πχ Superman. Είδα βέβαια και διαφημίσεις για πρόσφατα έργα όπως Harry Potter. DVD έχουμε όμως σε κάθε γειτονιά. Τοπικό πρόγραμμα δικής του παραγωγής θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εδώ όμως φαίνεται ένα γενικό πρόβλημα στόχευσης.

Στόχευση: Μεγαλοϊδεατισμός ή προχειρότητα; Όπως και να χει δεν αξιοποιεί το γεγονός ότι είναι τοπικό κανάλι. Όπως φάνηκε στις προτεραιότητες των θεμάτων του δελτίου πέρασε η λογική που επικρατεί στα παγκύπρια κανάλια. Αυτό είναι λάθος γιατί θα έπρεπε να υπάρχει διαφορετική στόχευση. Ενα τοπικό κανάλι δεν μπορεί να κοντράρει ένα παγκύπριο και θα έπρεπε να έδινε έμφαση στο τοπικό του χαρακτήρα.

Δελτίο Ειδήσεων: Με άγχος είναι ακόμη η παρουσιάστρια, κάτι που φαίνεται στην εκφώνηση. Κάθε φορά που ολοκληρώνει μια πρόταση νιώθει ότι της φεύγει ένα άγχος. Χωρίς σαρδάμ αλλά και χωρίς χαμόγελο! Πρόβλημα στη σειρά που έπαιξαν τα θέματα του δελτίου. Εκδήλωση που έγινε στη Λεμεσό κι αφορούσε την ανεργία των νέων, στη παρουσία της υπουργού έπαιξε προς το τέλος. Αντίθετα, ως γεγονός που έλαβε χώρα στην πόλη άξιζε καλύτερης θέσης. Ακόμη θέμα ιατρικό έπαιξε ανάμεσα σε ρεπορτάζ που αφορούσαν τα Τηλεοπτικά Βραβεία στην Ελλάδα και μια επίδειξη μόδας! Πολλά θέματα ήταν ΠΛΗΡΗΣ αντιγραφή από την ΕΡΤ και το ΡΙΚ! 

Αθλητικά: Ίσως το καλύτερο μέρος του δελτίου. Είχε πλούσιο αθλητικό ρεπορτάζ με έμφαση στις ομάδες της Λεμεσού, με ονόματα γνωστά που προσδίδουν κύρος. πχ Κώστας Παπαδόπουλος (Σίγμα) κι Ονησίφορος Σταύρου (γνωστός στα τοπικά αθλητικά προγράμματα της Λεμεσού). Καλή και η παρουσιάστρια που έκανε και κάποια από τα ρεπορτάζ. Στα αρνητικά ήταν ο πολύ κακός προγραμματισμός στη σειρά που έπαιξαν τα θέματα. Ενώ είναι τοπικό κανάλι της Λεμεσού ξεκίνησε με θέματα από Ομόνοια και μετά τις κληρώσεις του ΟΥΕΦΑ, ενώ το αποκλειστικό όπως διαφημίστηκε ρεπορτάζ για τις μεταγραφές του Αρη έπαιξε τέταρτο θέμα!

Γραφικά: Δίνει την εντύπωση ότι έχει δύο σετ από γραφικά. Το ένα ετοιμάστηκε από επαγγελματίες κι είναι αρκετά καλά, ειδικά για τοπικό κανάλι. Το σήμα του δελτίου είναι λίγο απλό και στατικό αλλά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πως κατά τη διάρκεια του δελτίου ειδήσεων -ενώ έδειξαν κάποια επαγγελματικά κι όμορφα γραφικά- προσπάθησαν να καλύψουν τα γραφικά της ΕΡΤ και του ΡΙΚ με πολύ πρόχειρα γραφικά που θυμίζουν πάρα πολύ το WordArt του Microsoft Office! Κρίμα, γιατί χαλάει πάρα πολύ η εικόνα τελείως άδικα.

Διαφημίσεις: Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για νέο κανάλι είχε αρκετές διαφημίσεις, τουλάχιστον κατά τη διάρκεια του δελτίου ειδήσεων

Τα σχόλια είναι από την εικόνα που απεκόμισα σε μια μέρα παρακολούθησης του προγράμματος. Είναι λογικό αρκετά πράγματα να μου έχουν ξεφύγει. Εψαξα να βρω κάπου όλο το πρόγραμμα κτλ αλλά δυστυχώς το site τους δεν είναι ακόμη έτοιμο. Σε γενικές γραμμές είναι ένα αξιοπρεπές κανάλι το οποίο ακόμη δεν βρήκε την κατάλληλη 'ταυτότητα'. 

Εισήγηση: Να δώσει έμφαση στο τοπικό χαρακτήρα, να κτίσει μια συγκεκριμένη 'ταυτότητα' και να προωθήσει τη διαδραστικότητα.


Share/Bookmark

Τρίτη, 1 Ιουλίου 2008

Απορία

Στο ΣΙΓΜΑ μόνο 5 videoclip πήραν από το MAD και τα παίζουν συνέχεια στο ALIVE; 
Share/Bookmark

Αναγνώστες

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ BLOGGER

Μανιφέστο του blogger

1. Τα blogs είναι διάλογος - ελεύθερος ανεμπόδιστος διάλογος ανάμεσα σε πολίτες.

2. Τα blogs είναι μια πρόσκληση σε διάλογο, σε διαφωνία, και επικοινωνία.

3. Τα blogs δεν κέρδισαν το ενδιαφέρον της κοινωνίας επειδή λένε ψέματα συκοφαντούν. Το κέρδισαν επειδή η κοινωνία έχει ανάγκη από μια αυθεντική φωνή.

4. Τα blogs είναι το δικαίωμα του καθενός να εκφέρει την άποψή του. Δεν υπάρχουν “ενημερωτικά” και “μη ενημερωτικά” blogs. Μέσα από το διάλογο όλοι κάτι μαθαίνουμε.

5. Τα blogs δεν τα γράφουν επαγγελματίες - τα γράφουν πολίτες. Μπορεί να αξιοποιούν την όποια επαγγελματική τους εμπειρία, μπορεί και όχι.

6. Ο blogger δεν χρησιμοποιεί εθνικούς πόρους (όπως οι τηλεραδιοσυχνότητες), και συνεπώς δεν μπορεί να μπαίνει σε καλούπια ο τρόπος και το περιεχόμενο της έκφρασής του. O blogger αξιοποιεί το απεριόριστο μέγεθος του παγκόσμιου Δικτυακού ιστού για να εκφράσει και τη δική του άποψη.

7. Η Πολιτεία, τα Media, οι επιχειρήσεις, και όλοι οι θεσμοθετημένοι οργανισμοί της Ελληνικής κοινωνίας, αξίζει να παρακολουθούν τους bloggers και τον διάλογο τους. Ακόμα καλύτερο θα είναι να συμμετέχουν ισότιμα σε αυτόν το διάλογο. Θα μπορέσουν και οι ίδιοι να γίνουν σοφότεροι μαθαίνοντας την άποψη του απλού πολίτη, αντί να προσπαθούν να την περιορίσουν στα δικά τους καλούπια.

8. Το δικαίωμα του blogger να γράφει ελεύθερα την άποψή του είναι ιερό. Αν με αυτά που γράφει καταπατά συγκεκριμένες νομοθετικές διατάξεις, υπάρχουν νόμιμες διαδικασίες για την δίωξή του.

9. Στο βαθμό που δεν παραβιάζει με σαφή τρόπο διατάξεις του νόμου, η ανωνυμία είναι δικαίωμα του blogger.

Blog Information

Δημιουργός: MINUS TV Γράφει: to.telecontrol Έγραψαν και μπορεί να ξαναγράψουν: MINUS TV, tv_maniac, Τηλεφτυάρι, Νεκατωμένος, tv book, TV STAND, Firebolt, Κωνσταντίνος Παναγιωτίδης
Οι συγγραφείς του blog δεν συνδέονται άμεσα με οποιονδήποτε τρόπο με τηλεοπτικούς σταθμούς ή άλλα ΜΜΕ.

CNC MINUS TV TOOLBAR (κατέβασέ το!)

Εάν θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση για τις νεότερες αναρτήσεις του blog CNC MINUS TV, τώρα έχετε τη δυνατότητα μέσω του toolbar του blog μας, φτάνει να πατήσετε εδώ και, αφού κατεβάσετε τη γραμμή εργαλειών του cncminustv, να την εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Το toolbar του blog περιλαμβάνει ακόμη μηχανή αναζήτησης για εξερεύνηση του διαδικτύου, πρόγραμμα αναπαραγωγής ραδιοφώνου για να ακούτε τη μουσική που θέλετε, παρέχει ακόμη πρόσβαση στο λογαριασμό e-mail σας και προειδοποίηση για νεότερη αλληλογραφία μέσω της λειτουργίας E-Mail Notifier κ.α